Oh jawel hoor: nicotine, Cafeine, alcohol.quote:Op maandag 17 november 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt.
|Wel ooit sex gehad trouwens.
Je snapt m niet.quote:
hoe is Circus? uptempo and catchy?... en hopleijk niet teveel met vocoder..quote:Op maandag 17 november 2008 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je snapt m niet."If You Seek Amy" is een v/d tofste tracks van Circus. Luister het hele album nu en
Als je nagaat dat ze met The Onyx Hotel Tour al een fijne show neerzette, ben ik erg benieuwd wat ze gaat doen op basis van Blackout & Circus.
Ik wacht nog even tot het in de winkel ligt.quote:Op maandag 17 november 2008 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Luister het hele album nu
Jaweeeeeeeeeeeel!quote:
Uptempo, catchy. Hij is iets beter qua mix van stijlen dan Blackout en de vocoder is iets minder a/d overhand.quote:Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
hoe is Circus? uptempo and catchy?... en hopleijk niet teveel met vocoder..
Ik koop hem ook gewoon hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef Gellarboy het volgende:
Ik wacht nog even tot het in de winkel ligt..
Ik zelf heb hem niet... was er ook op zoek naar is ie niet downloadable ergens? Ik ben niet zo'n ster in downloaden etc...ik koop gewoon...quote:Op maandag 17 november 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ow Mike, ik zoek nog de cd Y KANT TORI READ, maar die's nergens meer te krijgen (omdat ze dat zelf niet zo graga meer heeft)
Ik koop best vaak nog CDs hoor. toegegeven, m'n DVD verzameling groeit sneller maar er is niets fijner dan een hoesje met fijn artwork.quote:
Ik heb wel de hele cd op MP3 (zitten een paar hele mooie nummers tussen) maar ik wil de cd origineel hebben. Ik heb alles van Tori origineel in de kast staan.quote:Op maandag 17 november 2008 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik zelf heb hem niet... was er ook op zoek naar is ie niet downloadable ergens? Ik ben niet zo'n ster in downloaden etc...ik koop gewoon...
quote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef MisterO het volgende:
Tuurlijk kopen we de cd. Ik ben echt zo boos dat het uitgelekt is. en dat perez hilton zo bitchy doet tegen brit.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Doet Britney ook iets met een klavecimbel?![]()
Dat zou wel leuk zijn. Womanizer pingel pingel womanizer!
Oh, boo-effing-hoo. Het nummer is idd erg een kopie van Trash Me en dat ie zou gaan lekken was te voorspellen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef MisterO het volgende:
Tuurlijk kopen we de cd. Ik ben echt zo boos dat het uitgelekt is. en dat perez hilton zo bitchy doet tegen brit.
perezhiltonquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef MisterO het volgende:
Why would you want THAT?quote:Op maandag 17 november 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Doet Britney ook iets met een klavecimbel?
fuck ben echt jaloers!quote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel de hele cd op MP3 (zitten een paar hele mooie nummers tussen) maar ik wil de cd origineel hebben. Ik heb alles van Tori origineel in de kast staan.
Waaronder dit juweeltje:
[ afbeelding ]
De Bosendorfer ruuuules!quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee want dan gaan al die handtasjes gillen van dat dat niet kan..
klavecimbel. is echt haar trademark...en dat gegil achter die bosendorfer..![]()
de Pussycat Dolls doen met Halo een leuke poging tot klavecimbel.quote:
Die is er volgens mij nog wel hoor.quote:
Pussycat Dolls geweldig!quote:Op maandag 17 november 2008 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de Pussycat Dolls doen met Halo een leuke poging tot klavecimbel.
Ik vind 't zo'n leuk instrument.quote:Op maandag 17 november 2008 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de Pussycat Dolls doen met Halo een leuke poging tot klavecimbel.
Ja en dat bedoelde ik dus met de cheap-ass marketing muziek. Niet cheap qua marketing, JUIST nieet. Maar eigenlijk alleen maar marketing om een lege goedkope huls heen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:15 schreef Gellarboy het volgende:
Anyhoo, ik denk dat je-eigen-liedjes-schrijven en zelf-een-instrument-bespelen ernstig overrated is in de popmuziek (!). In de popmuziek hoef je ook niet goed te kunnen zingen. Je moet er goed uitzien en vooral een enorme bak charisma hebben. En daarmee red je het.
Ik heb ze gezien tijdens Live Earth in Londen.quote:
das waar helaas zit je muziekwereld zo in elkaar...quote:Op maandag 17 november 2008 16:15 schreef Gellarboy het volgende:
Anyhoo, ik denk dat je-eigen-liedjes-schrijven en zelf-een-instrument-bespelen ernstig overrated is in de popmuziek (!). In de popmuziek hoef je ook niet goed te kunnen zingen. Je moet er goed uitzien en vooral een enorme bak charisma hebben. En daarmee red je het.
Daar gaat het me niet omquote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh, boo-effing-hoo. Het nummer is idd erg een kopie van Trash Me en dat ie zou gaan lekken was te voorspellen.![]()
Laten we allemaal onze kop kaalscheren uit protest!!!!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om![]()
Die Perez zeikt Britney expres af op zn blog en roept iedereen haar cd te downloaden ipv te kopen. Alleen maar omdat hij aangeklaagd is door haar platenmaatschappij. Beetje zielig.
Maar vind je Britney Spears bijvoorbeeld talentloos? Want dat vind ik dus zeker niet.quote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Ja en dat bedoelde ik dus met de cheap-ass marketing muziek. Niet cheap qua marketing, JUIST nieet. Maar eigenlijk alleen maar marketing om een lege goedkope huls heen.
Ik vind haar wel okay.quote:
Nee ze heeft talent voor dramaquote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar vind je Britney Spears bijvoorbeeld talentloos? Want dat vind ik dus zeker niet.
En dat is?quote:Zij kan (en met name 'heeft') iets dat anderen niet hebben.
Ik vraag 't me af of Britnet niet gewoon ingeruild kan worden door je buurmeisje met een leuk koppie. Zet daar een berg marketing achter en geld en een vocoder en scheep d'r nara de USA en hopla!quote:En daarom staat zij daar en niet mijn buurmeisje dat ook een leuk kopje heeft.
Begin jij maar eerstquote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we allemaal onze kop kaalscheren uit protest!!!!!!!
Vergeet Like A Prayer en vooral uiteraard Smells Like Teen Spirit niet.quote:Op maandag 17 november 2008 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook een bril-jan-te cover (al zeg ik 't zelf) van Tori Amos die Bon Jovi's Living on a prayer doet
Strange Little Girls is niet echt van haar he. Tenminste, geen eigen nummers, dat zijn allemaal stuk voor stuk covers. Mannennummers gezongen door een vrouw (Rattlesnakes en Strange little girl zijn mijn favoriet op dat album)quote:Op maandag 17 november 2008 16:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind haar wel okay.. Heb alleen Strange Little Girls van haar en wat losse tracks. Maar ik moet het niet te lang horen.
doet ze dat tijdens concerten o.i.d? Xie dat niet terug op ceedees...quote:Op maandag 17 november 2008 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook een bril-jan-te cover (al zeg ik 't zelf) van Tori Amos die Bon Jovi's Living on a prayer doet
Aah, ik vond de demo echt vet. Maar ik ga hem niet kopen aangezien de singleplayer zo kort schijnt te zijn. Ik wacht wel 3 maanden en dan koop ik hem 2ehands of zo..quote:Op maandag 17 november 2008 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nu duik ik achter de PS3 met Mirror's Edge:
[ afbeelding ]
Charisma. En wat denk je hoe hard werken het is? Geen wonder dat dat kind geflipt is, dat trek je helemaal niet op die leeftijd.quote:Op maandag 17 november 2008 16:20 schreef Ang3l het volgende:
En dat is?
Britney werd afgeleefd en al op jonge leeftijd.... raar dat Aquilera niet is doorgedraaid, die is toch van zelfde periode etc...quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Charisma. En wat denk je hoe hard werken het is? Geen wonder dat dat kind geflipt is, dat trek je helemaal niet op die leeftijd.
Tijdens de Beekeeper tour had ze een tussen stuk genaamd "The Piano bar" en mensen konden vooraf insturen welke nummers ze moest gaan coveren. Daar koos ze er dan ieder concert 2 uit.quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doet ze dat tijdens concerten o.i.d? Xie dat niet terug op ceedees...
Ik denk dat dat toch veel aan haarzelf ligt. Ik zie de andere kindsterretjes van de Mickey Mouse club nog niet flippen (Christina, Justin etc)quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Charisma. En wat denk je hoe hard werken het is? Geen wonder dat dat kind geflipt is, dat trek je helemaal niet op die leeftijd.
GB is van het weekend al geweest, mag ik vanavond?quote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we allemaal onze kop kaalscheren uit protest!!!!!!!
Ja hoor, als je mijn krrullen maar met rust laaat.quote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
GB is van het weekend al geweest, mag ik vanavond?.
OMG madonna weet je welk nummer zij deed van haar?quote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tijdens de Beekeeper tour had ze een tussen stuk genaamd "The Piano bar" en mensen konden vooraf insturen welke nummers ze moest gaan coveren. Daar koos ze er dan ieder concert 2 uit.
Bon Jovi, Kate Bush, Kylie Minogue, Madonna, George Michael, Joni Mitchell, Depeche Mode, Nirvana etc.
Die laatste is trouwens wel op cd verkrijgbaar.
Ik weet niet welk buurmeisje jij bedoelt, maar die van ons hebben geen van allen een leuk koppie hoor!quote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Gellarboy het volgende:
r en niet mijn buurmeisje dat ook een leuk kopje heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |