Ik ben fotograaf.quote:
En de retoucheerder heeft een superklus gedaan!quote:Op maandag 17 november 2008 15:16 schreef MisterO het volgende:
Britney TT![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zeg: ik hou dr van!
ziet er goed uit! maar is dat gefotoshopt? ze ziet er slank in haar gezicht uit.quote:Op maandag 17 november 2008 15:16 schreef MisterO het volgende:
Britney TT![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zeg: ik hou dr van!
kloptquote:Op maandag 17 november 2008 15:17 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En de retoucheerder heeft een superklus gedaan!
Pssst, tegenwoordig wordt elke foto van celebs gephotoshoptquote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er goed uit! maar is dat gefotoshopt? ze ziet er slank in haar gezicht uit.
(ik word wel een beetje warm van haar.)
BSB good old timesquote:
En de hoes van Circus ziet er wel tien keer beter uit dan de hoes van Blackout.quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef MisterO het volgende:
Pssst, tegenwoordig wordt elke foto van celebs gephotoshopt
Toen ik de hoes van Blackout zag, had ik tranen van het lachen, zo lelijk en hilarisch slecht vond ik hetquote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En de hoes van Circus ziet er wel tien keer beter uit dan de hoes van Blackout.
In The Zone blijft het mooiste..
ben jij zo iemand die dat ook allemaal opneemt etc...?quote:Op maandag 17 november 2008 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Toen ik de hoes van Blackout zag, had ik tranen van het lachen, zo lelijk en hilarisch slecht vond ik het![]()
Ik ben benieuwd naar haar komende optredens, x factor, star academy, good morning america, ellen show.. het staat allemaal al vast
opnemen is zo 1999.... youtube hequote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die dat ook allemaal opneemt etc...?
Omdat hetero's niet van Britney houden? Ja dan wel ja.quote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef Gellarboy het volgende:
Hier word je toch hetero van?
[ afbeelding ].
Klopt, alles om dat Blackout album heen was 'een beetje jammer'. Maar ik vind het haar strakste cd ooit.quote:Op maandag 17 november 2008 15:26 schreef mike_hunt het volgende:
Ja, britney met zwart/bruin haar. nee, ze moet blond blijven..
vond Gimme More een vet nummer, maar die clip was om te huilen, zo goedkoop... alhoewel er een lekkere gast in voor kwam
quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hetero's niet van Britney houden? Ja dan wel ja.
Vond alleen Gimme More vet...de rest ging wel... ben meer van de Max Martin tracks.... (en toxic natuurlijk)quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Klopt, alles om dat Blackout album heen was 'een beetje jammer'. Maar ik vind het haar strakste cd ooit.
Zijn tourdata bekend?quote:Op maandag 17 november 2008 15:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft Britney ook alleen maar homo fans... en een heleboel ook![]()
ben benieuwd hoe dat gaat bij haar komende tour
Gimme more, Toy Soldier, Freakshow, Get nakedquote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond alleen Gimme More vet...de rest ging wel... ben meer van de Max Martin tracks.... (en toxic natuurlijk)
Alhoewel ze prijzen heeft gewonnen voor Blackout,, dat is dan wel weer stoer. Iedereen dacht dat ze passé was.
Er gaat een gerucht dat in december de kaartenverkoop begint en dat ze in het voorjaar/zomer gaat touren.quote:
Nah, dat interesseert toch niemandquote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Neuh ik spam straks wel weer met Missy, of nog erger TORI AMOS!
quote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Gellarboy het volgende:
Toxic. Tja, da's een geval apart. En die videoclip!!!!! Met die diamanten..
.
.
.
Ik heb de Greatest Hits DVD en dan kun je die clip zien maar dan gewoon bestaand uit alleeeeeeeen maar shots met die diamanten. Met een groen balkje over haar borsten..
quote:Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef Pjederdy het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over sex en druks hebben?.
Ik wil graag sex en drugs. Met Britney Spears.quote:Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef Pjederdy het volgende:
Ik gebruik heel veel poppers als ik onder de zonnebank muziek luister.quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
ja poppers schijnt nu ook steeds meer in de clubs worden gebruikt.
Britney? Ja. Ik vind dat echt het boegbeeld van de cheap-ass marketingmuziek voor breezernichtjes en hun lipstick lesbo's en faghags. Smakeloos (maar soms wel lekker dansbaarquote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef mike_hunt het volgende:
haha vind ie haar vreselijk?
nee, Tori is gewelllllllllllllldigquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nah, dat interesseert toch niemand
Poppers zijn voor kinderfeestjes.quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja poppers schijnt nu ook steeds meer in de clubs worden gebruikt.
Ik ben zeker nog van de oude stempel maar poppers is toch om je ster te relaxen?
Ik heb nog nooit drugs gebruikt.quote:Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef Pjederdy het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 15:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik gebruik heel veel poppers als ik onder de zonnebank muziek luister..
Sorry!
breezernichtjes?quote:Op maandag 17 november 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Britney? Ja. Ik vind dat echt het boegbeeld van de cheap-ass marketingmuziek voor breezernichtjes en hun lipstick lesbo's en faghags. Smakeloos (maar soms wel lekker dansbaar)
niet eens een jointje o.i.d.?quote:Op maandag 17 november 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt.
|Wel ooit sex gehad trouwens.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, Tori is gewelllllllllllllldig![]()
![]()
Weet je hoeveel geld er in die productie zit?quote:Op maandag 17 november 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
cheap-ass marketingmuziek
"Do you know how much money it takes to look this cheap?!"quote:Op maandag 17 november 2008 15:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet je hoeveel geld er in die productie zit?.
Er zijn weinig albums zo strak geproduceerd als deze..
quote:Op maandag 17 november 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dan ook:
Little Earthquakes
Under the pink
Boys for Pele
From the choirgirl hotel
To Venus and back
Strange little girls
Scarlet's Walk
Tales of a librarian
The Beekeeper
American Doll Posse
Alle officiele "bootlegs" van de Beekeeper tour
Die special edition doos: Piano
En de DVD's Welcome to sunny florida & Fade to red
En de videobanden van Little Earthquakes, The video collection en Live from NY
En de biografie
Dolly Partonquote:Op maandag 17 november 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Do you know how much money it takes to look this cheap?!"
ja das waar...ik hang nu met m'n harses in een bak thinnerquote:Op maandag 17 november 2008 15:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Poppers zijn voor kinderfeestjes.
Tja. En toch verkoopt het.quote:Op maandag 17 november 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
"Do you know how much money it takes to look this cheap?!"
Weet ik zo niet uit m'n hoofd. Best wel een oude.quote:Op maandag 17 november 2008 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik word helemaal gek (en nat)live from NY welke tour was dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |