Alleen i/d UKquote:Op maandag 17 november 2008 13:32 schreef Gellarboy het volgende:
Het album van Take That en Britney komt uit op dezelfde dag..
quote:Op maandag 17 november 2008 13:44 schreef Nuno_G het volgende:
Wie gaat er nog meer het circus in dan ?
quote:
Natuurlijk lief!quote:Op maandag 17 november 2008 13:29 schreef Gellarboy het volgende:
Pietje, mag ik een Take That kaartje voor Kerst?.
Leuk!quote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ook pics met TT. Zal ze straks wel ff zoeken ofzo.
HA! Met wie sta jij eigenlijk NIET op de foto?quote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ook pics met TT. Zal ze straks wel ff zoeken ofzo.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
Met zijn piemel!!quote:Op maandag 17 november 2008 13:48 schreef Pjederdy het volgende:
HA! Met wie sta jij eigenlijk NIET op de foto?
Oh, liefje, ik moet je nog een foto laten zien die je nog niet kende....quote:Op maandag 17 november 2008 13:49 schreef Gellarboy het volgende:
Oh nee, zelfs dat.. Nou, met JOUW piemel dan.
Ik ook nog niet hoorquote:Op maandag 17 november 2008 13:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Met zijn piemel!!
Oh nee, zelfs dat.. Nou, met JOUW piemel dan.
Wie staat er nou eigenlijk niet met jouw piemel op de foto?????? (nou, hij dus).
Ik wil mer Marc op de fotoquote:Op maandag 17 november 2008 13:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Leuk!
Ik vind Take That trouwens heel stom. Of nou ja, dat niet, maar het gaat voornamelijk om. Gary
. Ik heb Howard ooit eens fysiek aan de kant gezet om met Gary op de foto te kunnen.
"Sorry!" *hotsekee*
Ja, dag Howard. Ten eerste kijk (ben) je altijd zuur en arrogant. Ten tweede zie je d'r uit als een zwerver. Ten derde STA JE NU IN DE WEG WANT IK WIL MET GARY OP DE FOTO!!!!.
Ik was toen heel erg fan (maar heb niet gehuild, dat hele huilgedoe heb ik nooit zo begrepen) en heb zelfs nog een boze brief gestuurd naar de Hitkrant. Omdat al die fans dusdanig hysterisch werden is dat laatste optreden (hier bij Ivo Niehe) op een geheime locatie gehouden en toen kon ik er niet bij zijn. Dus, boze brief naar de Hitkrant. Stond er nog in ook.quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Take That... heeel die hype ging ana mij voorbij. Ik weet nog dat ik met een vriendin in Zwitserland zat toen ze uit elkaar gingenHuilen HUILEN en ik maaar zeggen "Stel je niet aan trut!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |