Oh jawel hoor: nicotine, Cafeine, alcohol.quote:Op maandag 17 november 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt.
|Wel ooit sex gehad trouwens.
Je snapt m niet.quote:
hoe is Circus? uptempo and catchy?... en hopleijk niet teveel met vocoder..quote:Op maandag 17 november 2008 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je snapt m niet."If You Seek Amy" is een v/d tofste tracks van Circus. Luister het hele album nu en
Als je nagaat dat ze met The Onyx Hotel Tour al een fijne show neerzette, ben ik erg benieuwd wat ze gaat doen op basis van Blackout & Circus.
Ik wacht nog even tot het in de winkel ligt.quote:Op maandag 17 november 2008 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Luister het hele album nu
Jaweeeeeeeeeeeel!quote:
Uptempo, catchy. Hij is iets beter qua mix van stijlen dan Blackout en de vocoder is iets minder a/d overhand.quote:Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
hoe is Circus? uptempo and catchy?... en hopleijk niet teveel met vocoder..
Ik koop hem ook gewoon hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef Gellarboy het volgende:
Ik wacht nog even tot het in de winkel ligt..
Ik zelf heb hem niet... was er ook op zoek naar is ie niet downloadable ergens? Ik ben niet zo'n ster in downloaden etc...ik koop gewoon...quote:Op maandag 17 november 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ow Mike, ik zoek nog de cd Y KANT TORI READ, maar die's nergens meer te krijgen (omdat ze dat zelf niet zo graga meer heeft)
Ik koop best vaak nog CDs hoor. toegegeven, m'n DVD verzameling groeit sneller maar er is niets fijner dan een hoesje met fijn artwork.quote:
Ik heb wel de hele cd op MP3 (zitten een paar hele mooie nummers tussen) maar ik wil de cd origineel hebben. Ik heb alles van Tori origineel in de kast staan.quote:Op maandag 17 november 2008 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik zelf heb hem niet... was er ook op zoek naar is ie niet downloadable ergens? Ik ben niet zo'n ster in downloaden etc...ik koop gewoon...
quote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef MisterO het volgende:
Tuurlijk kopen we de cd. Ik ben echt zo boos dat het uitgelekt is. en dat perez hilton zo bitchy doet tegen brit.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Doet Britney ook iets met een klavecimbel?![]()
Dat zou wel leuk zijn. Womanizer pingel pingel womanizer!
Oh, boo-effing-hoo. Het nummer is idd erg een kopie van Trash Me en dat ie zou gaan lekken was te voorspellen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef MisterO het volgende:
Tuurlijk kopen we de cd. Ik ben echt zo boos dat het uitgelekt is. en dat perez hilton zo bitchy doet tegen brit.
perezhiltonquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef MisterO het volgende:
Why would you want THAT?quote:Op maandag 17 november 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Doet Britney ook iets met een klavecimbel?
fuck ben echt jaloers!quote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel de hele cd op MP3 (zitten een paar hele mooie nummers tussen) maar ik wil de cd origineel hebben. Ik heb alles van Tori origineel in de kast staan.
Waaronder dit juweeltje:
[ afbeelding ]
De Bosendorfer ruuuules!quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee want dan gaan al die handtasjes gillen van dat dat niet kan..
klavecimbel. is echt haar trademark...en dat gegil achter die bosendorfer..![]()
de Pussycat Dolls doen met Halo een leuke poging tot klavecimbel.quote:
Die is er volgens mij nog wel hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |