quote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, als je mijn krrullen maar met rust laaat.
Live to tell.quote:Op maandag 17 november 2008 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG madonna weet je welk nummer zij deed van haar?
Dat krijg je als je ouders scheiden, je tante overlijdt aan kanker, jij gaat scheiden, 2 kinderen moet opvoeden, terwijl de papz je steeds achtervolgen... zal ik doorgaan?quote:Op maandag 17 november 2008 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat toch veel aan haarzelf ligt. Ik zie de andere kindsterretjes van de Mickey Mouse club nog niet flippen (Christina, Justin etc)
Op m'n KOP!!!!!!!! };|quote:
Weet ik.quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Ang3l het volgende:
stuk voor stuk covers.
Ik vind dat Eminem nummer cool en Enjoy The Silence.quote:Mannennummers gezongen door een vrouw (Rattlesnakes en Strange little girl zijn mijn favoriet op dat album)
Opletten Mike.quote:Op maandag 17 november 2008 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
OMG madonna weet je welk nummer zij deed van haar?
quote:
Bonny & Clyde ja, daar opende ze de tour mee. Creeeepy versie is dat zeg!quote:Op maandag 17 november 2008 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet ik.. Leuk!
[..]
Ik vind dat Eminem nummer cool en Enjoy The Silence..
Figure of speech!!quote:Op maandag 17 november 2008 16:27 schreef Pjederdy het volgende:
Ik weet niet welk buurmeisje jij bedoelt, maar die van ons hebben geen van allen een leuk koppie hoor!
O ja, Like a Prayer ook nog ja!quote:
Ach, het gebeurt ook genoeg mensen die geen bak met geld hebben om het leed te verzachten.quote:Op maandag 17 november 2008 16:29 schreef MisterO het volgende:
Dat krijg je als je ouders scheiden, je tante overlijdt aan kanker, jij gaat scheiden, 2 kinderen moet opvoeden, terwijl de papz je steeds achtervolgen... zal ik doorgaan?
IEUW!! Eng!!quote:Op maandag 17 november 2008 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik hou wel van covers in een andere stijl
Zoals nu op de radio weer eens:
Ja, dat komt omdat je je lichaam goed recht moet houden. Als je je rug hol trekt, rek je je buikspieren op. Nog een beetje dooroefenenquote:Op maandag 17 november 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg Wondy... is het normaal dat ik push-ups meer in m'n zij buikspieren voel dan in m'n armen
o graag pretty pleasssseeequote:Op maandag 17 november 2008 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Live to tell.
Heb ik op cd en MP3 als je'm wil heebben.
Nee, jij opletten....het is Live to Tellquote:
ja, vind dat ook 1 van de mindere....quote:Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bonny & Clyde ja, daar opende ze de tour mee. Creeeepy versie is dat zeg!
Ik vind Strange Little Girls eigenlijk 1 van de mindere cd's, luister 'm bijna nooit.
Beetje te depressief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |