PInhead heeft dezelfde verjaardag als ik en heet Bradleyquote:Op maandag 17 november 2008 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hellRaiserdie goeie one-liners lig altijd weer dubbel
quote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
PInhead heeft dezelfde verjaardag als ik en heet Bradley
En da's het enige dat ik me kan herinneren van die filmsTerwijl ik wel een CLive Barker liefhebber ben.
zal wel weer een domme vraag zijn, maar wat is dat?quote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zitten er hier nog mensen op Twitter?
Heet ik Google?quote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
zal wel weer een domme vraag zijn, maar wat is dat?
ik weet het ook niet en ga het ook niet opzoekenquote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij niet, hij wel: http://en.wikinews.org/wi(...)aby_boy_%22Google%22quote:
Net als hyves maar dan andersquote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o hyves ...vreselijk!quote:Op maandag 17 november 2008 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net als hyves maar dan anders
is dat zoiets van "ik heb 10.000 friends maar ken er geeneen echt" sad hoe sadquote:Op maandag 17 november 2008 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net als hyves maar dan anders
Daar kies je toch zelf voor door die verzoekjes aan te nemen?quote:Op maandag 17 november 2008 19:55 schreef Nuno_G het volgende:
is dat zoiets van "ik heb 10.000 friends maar ken er geeneen echt" sad hoe sad
Mensen die jij niet kent sad noemen is ook best sadquote:Op maandag 17 november 2008 19:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat zoiets van "ik heb 10.000 friends maar ken er geeneen echt" sad hoe sad
het is mijn mening dat is alles. Ik vind ze sad ja, ga uit, ontmoet mensen en maak echte vriendenquote:Op maandag 17 november 2008 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die jij niet kent sad noemen is ook best sad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |