En al die mensen die het zelf gezien hebben, dan? Lijden die aan wanen?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:51 schreef Lambiekje het volgende:
. Het verhaal klopt gewoon niet zoals het ons is verteld.
Lees nu eerst maar eens. Wat ik al eerder heb gezegd. Auschwitz is TOTAAL vals nagebouwd.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
En al die mensen die het zelf gezien hebben, dan? Lijden die aan wanen?
Heerlijk, die Lambiekje-logica.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:51 schreef Lambiekje het volgende:
Holocaust / Gaskamers?!. I don't think so. Had het altijd al een omslachtig en dure idioterie gevonden. Kan toch veel makkelijker allemaal waarom de moeite. Het verhaal klopt gewoon niet zoals het ons is verteld.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lees nu eerst maar eens. Wat ik al eerder heb gezegd. Auschwitz is TOTAAL vals nagebouwd.
Als je het al eerder gezegd hebt, zal ik het al wel gelezen hebben. Lijden die mensen nu aan wanen of niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lees nu eerst maar eens. Wat ik al eerder heb gezegd. Auschwitz is TOTAAL vals nagebouwd.
''Als ze gewoon ten overstaan van het hele volk die moorden hadden gepleegd, was het veel eenvoudiger geweest''.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:04 schreef Rasing het volgende:
[..]
Heerlijk, die Lambiekje-logica.
'Ik begrijp het niet, dus het is niet zo'
Eeuh, waar zijn die 6 miljoen Europese joden dan gebleven in die tijdspanne van ~5 jaar? En de eigenaar van die site is ene Santomauro Michael, die naam komt op veel dubieuze websites van holocaust ontkenners voor.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:51 schreef Lambiekje het volgende:
Holocaust / Gaskamers?!. I don't think so. Had het altijd al een omslachtig en dure idioterie gevonden. Kan toch veel makkelijker allemaal waarom de moeite. Het verhaal klopt gewoon niet zoals het ons is verteld.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat heeft dit alles eigenlijk met de symboliek op de dollar te maken?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Eeuh, waar zijn die 6 miljoen Europese joden dan gebleven in die tijdspanne van ~5 jaar? En de eigenaar van die site is ene Santomauro Michael, die naam komt op veel dubieuze websites van holocaust ontkenners voor.
okidokiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef ToT het volgende:
Ik heb dit topic tot mijn schaamte een beetje uit het oog verloren, maar:
[..]
Dat dus!
Back on topic please!
Ja, dus... Het barst van de occulte symboliek in de sportwereld, industrie, politiek, media, entertainment, enz. Dat maakt ze niet minder significant, maar geeft eerder een indicatie over hoeveel macht bepaalde groepen werkelijk hebben. Brood & spelen.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:58 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adelaar, ''masonieke term'', bol (symbool voor de aarde).
Ja. Maar wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Je hebt wel eens van Columbus gehoord, neem ik aan.
Mag deze Nazipropaganda dan ook weg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
One Third of The Holocaust
9 uur materiaal waarom holocaust een hoax is.
Waarom zou men zich baseren op een religieus systeem dat overduidelijk kwetsbaar is (de bouw van de Toren werd al eens door God verstoord) en dat bovendien gebaseerd is op een zeer beperkt wereldbeeld?quote:Op woensdag 7 januari 2009 04:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja. Maar wat heeft het een met het ander te maken?
Als je zoals Lucifer, welke het spirituele hoofd is van de hele beweging, als God op aarde wil heersen, zul je die gehele wereld op de een of andere manier onder 1 gezag moeten brengen, in dit geval hemzelf dus, eventueel via een mens die hem representeert. Een gesplinterde wereld van verschillende regeringen, religies etc. zal nooit volledig buigen voor 1 centrale autoriteit of autoritair figuur. Er is dus maar 1 optie. Lucifer gelooft zelf werkelijk dat hij kan slagen in deze rebellie net zoals de personen die nu de hele NWO bouwen geloven dat zij zullen slagen en succesvol zijn. De waarheid is niet in hen dus in al hun overtuiging bouwen ze verder aan een inderdaal al bewezen falend idee. Vechten tegen God is zinloos.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:47 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Waarom zou men zich baseren op een religieus systeem dat overduidelijk kwetsbaar is (de bouw van de Toren werd al eens door God verstoord)
Ten tijde van de founding fathers was er nog geen dollar met dat teken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Het symbool van het oog in de driehoek is een veelgebruikt symbool door Christenen en andere monotheïsten.
Oorspronkelijk was het een Egyptisch symbool (Oog van Horus) en het vroege Boeddhisme gebruikte het oog ook.
Later is het veel gebruikt door de vrijmetselarij en verwante broederschappen en organisaties (ook de Illuminati, al bestaan die al 200 jaar niet meer). Tijdens de Franse Revolutie is het symbool ook gebruikt, door de revolutionairen.
De founding fathers van de VS wisten dat de Amerikaanse dollar belangrijk ging worden in de wereldhandel, en daarom hebben ze er voor de gein "Novus Ordo Seclorum" ofwel New World Order onder gezet.
Verder moet je er niets achter zoeken, of je moet al een conspiracy fan zijn.
Als je hier serieus over wilt discussieren, zul je moeten afzien van dooddoeners als ''wat we op school geleerd hebben'' en leugens als ''wetenschappers stellen dat na de zondvloed een ijstijd heeft plaatsgevonden.'' En het kan ook geen kwaad de herkomst van het zondvloedverhaal na te gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als je hier serieus over wil discussieren zul je alles wat je denkt te weten in twijfel moeten trekken en alles onderzoeken.
Dat is nou precies waarom niemand samenzweringstheoriën serieus neemt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Als je hier serieus over wilt discussieren, zul je moeten afzien van dooddoeners als ''wat we op school geleerd hebben'' en leugens als ''wetenschappers stellen dat na de zondvloed een ijstijd heeft plaatsgevonden.'' En het kan ook geen kwaad de herkomst van het zondvloedverhaal na te gaan.
De geschiedenisboeken neem je wel serieus ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Dat is nou precies waarom niemand samenzweringstheoriën serieus neemt.
Ze hanteren een eigen versie van de geschiedenis...
quote:Geschiedenis is niet wat er gebeurd is, geschiedenis is wat de mensen zich herinneren ~ Jan Blokker
Wat in je geschiedenis boeken is net zo subjectief! Die eeuwige discussie over feiten is echt zinloos, iets wat in je schoolboeken staat ga je toch ook niet natrekken dat neem je gewoon aan, netzozeer dat wanneer jij een artikel leest wat voor jou geloofwaardig overkomt dan neem je dat ook serieus. Ook lopen er hier op dit forum vast mensen rond die zelf iets onderzoeken.Daarnaast moet je in een zaak als 9/11 geen hoop houden dat daar ooit iets bewezen in zal worden. Hoewel het voor veel al duidelijk schijnt te zijn denk ik nou niet dat de overheid daar ooit zal toegeven dat het een inside job was. Als eenzame burger kun je het echt niet opnemen tegen de mensen met macht, geld en power.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Ik beweer toch niet dat Jan Blokker ongelijk heeft.![]()
Maar als je beweert dat 9/11 en het hele verhaal daar omheen een leugen is, en de moord op Pim, en wat al niet meer is, moet je het bewijzen ook.
En het antwoord is ja. Alleen beseffen historici maar al te goed dat ze subjectief onderzoek doen naar iets wat gebeurd is. Ze benaderen dus de werkelijkheid alleen maar (Jan Blokker is zelf een historicus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |