abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:25:24 #261
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64851183
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Zeg Lambiekje, heb jij eigenlijk een baan of ben je 'professioneel' paranoide ?
zzz
pi_64851604
maak dan als je hierover door wilt gaan een nieuw topic aan over de holocaust!
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_64852091
Als Lambiekje dat doet gaat FOK! de politie bellen.
pi_64852266
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Ja want de lijsten van gedeporteerde mensen die nooit meer zijn teruggekomen wel.
En de massagraven ook. En de getuigenissen van de S.S.-ers en Nazi's die in de kampen "werkten".
Die dingen hebben allemaal als bewijsstukken gediend tijdens de zittingen.

Je wilt toch niet beweren dat de Joden die hun familie zijn kwijtgeraakt, onze bevrijders, de Nazi's én andere getuigen allemaal in het complot zitten?
Welkom in de wondere logische wereld van Lambiekje.. Als er ergens 1 kleine discrepantie in zit, en als je goed zoekt is dat eigenlijk altijd wel het geval, is meteen alles er om heen ook nietwaar/niet gebeurd, en uiteraard onderdeel van het grote complot.. Maar welke illuminati groep dat complot dan precies aan het smeden is kan hij uiteraard niet zeggen, maar vaak genoemd door hem zijn de kamermeisjes van bilderberg hotels oid...

Gezond wantrouwen naar de overheid en zéker grote bedrijven is belangrijk, in zoverre heeft hij wel gelijk, maar hij slaat altijd zo door, vaak op basis van zeer dubieuze bronnen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:41:03 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64859177
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Welkom in de wondere logische wereld van Lambiekje.. Als er ergens 1 kleine discrepantie in zit, en als je goed zoekt is dat eigenlijk altijd wel het geval, is meteen alles er om heen ook nietwaar/niet gebeurd, en uiteraard onderdeel van het grote complot.. Maar welke illuminati groep dat complot dan precies aan het smeden is kan hij uiteraard niet zeggen, maar vaak genoemd door hem zijn de kamermeisjes van bilderberg hotels oid...

Gezond wantrouwen naar de overheid en zéker grote bedrijven is belangrijk, in zoverre heeft hij wel gelijk, maar hij slaat altijd zo door, vaak op basis van zeer dubieuze bronnen..
Wat is dubieus. Ik vind overheid sites dubieus.

Ik sla niet door. In werkelijkheid is het nog veel erger, zo GODSGRUWELIJK erger. Wat ik aantip is alleen nog maar de topjes van de ijsbergen.

Als er ergens een taboo op heerst, geen open discussie en erg spasptisch op gereageerd wordt, is er is iets gigantisch mis. Zie aids, holocaust, codex e.d.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:52:26 #266
52357 Lambiekje
pi_64859560
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef 49euro het volgende:
maak dan als je hierover door wilt gaan een nieuw topic aan over de holocaust!
Ik wil er heel graag over doorgaan maar hier heerst echt een misselijkmakend sfeer om heen.

Ik zou zeggen kijk naar de docu One Third of the Holocaust en die docu van David Cole. Als je dat bekekken hebt, dan snap je precies wat ik bedoel. Het verhaal dat we denken te weten is echt serieus kwalijk. En ik ben er nu van overtuigd dat Hitler het tegenovergestelde (wel wat gecharcheerd) was dan dat we hem van hebben beschuldigd. Zo kwalijk is het allemaal.

Eventueel kunnen we pm'en?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:07:59 #267
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64860045
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:52 schreef Lambiekje het volgende:
...
Is je kat dood?
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:11:52 #268
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64860185
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is geen genocide gepleegd op Joden.
Ik ben benieuwd wat Orwell en Resonancer hiervan vinden.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:19:55 #269
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64860470
quote:
En in het Wikipediartikel leest men dat zulke beweringen volstrekt onzinnig zijn.
pi_64860535
Mja 49euro heeft wel gelijk: we gaan nu wel HEEL erg offtopic!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:23:21 #271
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64860573
Je mag best al mijn berichten verwijderen die niets met het onderwerp te maken hebben, als Lambiekje's Nazipropaganda ook verdwijnt.
pi_64860733
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat Orwell en Resonancer hiervan vinden.
Ik vind het off topic, maaruh ben dit boek aan het lezen:

Dat de genocide niet heeft plaatsgevonden lijkt me zeer, zeer, zeer, onwaarschijnlijk.
Dat de architecten ervan "de Nazi's " waren waren durf ik echter niet met zekerheid te zeggen.
Overigens toont het "holocaust -complot "al aan dat grootschalige complotten prima 'n tijdje (tijdens de uitvoering) geheim kunnen blijven.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:11:54 #273
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64862201
Lambiekje, geef hier eens antwoord op. Bruine lafbek.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
begin 1940 waren er 80000 joden in amsterdam, in 1945 waren er nog 15000 over.
De rest is naar de Efteling gegaan ofzo ?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:58:24 #274
52357 Lambiekje
pi_64863958
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:11 schreef Sam_Spade het volgende:
Lambiekje, geef hier eens antwoord op. Bruine lafbek.
[..]
Waarom nu weer bruin?
Wat moet ik hier op antwoorden dan. Had in eerst instantie niet geantwoord omdat het te offtopic ging.

Een deel is gestorven door tyfus. Een deel is naar Israel gegaan. Een deel zal zelfmoord gepleegd hebben omdat ze denken dat de Duitsers iets zouden doen. Daarnaast zal wel een aanzienlijk groep gesneuveld zijn omdat ze zich misdroegen en niet wilde werken. En een groep zou zich niet meer durven vertonen na bevrijding voor de familie (ook al is het niet jouw schuld). En dan de gestelde zinloze slachtpartij (wat ik dus betwijfel of het wel zo gebeurd is).

Ik zeg overigens dat het geheel niet dat er geen vergassing heeft plaats gevonden. Ik stel alleen dat de cijfers ernstig over de top zijn gesteld naderhand. Waarbij nu langzamerhand zaken worden rechtgezet zoals bij Auschwitz. De vraag is waarom?

Overigens wanneer is iets genocide? Begrijp me niet verkeerd het is heel erg wat er gebeurd is in WO2. Maar waarom moet dat met een duizendvoud tigvoud (80-voud volgens de verschillende officiele rapporten en documentatie) overdreven worden? Wat ik eerder zei dat er geen genocide was, wilde ik eigenlijk zeggen dat het heel heel wat minder is geweest dan gesteld is volgens de orthodoxie.

Naderhand is er ook genocide gepleegd door onze westerse leiders met de Duitse krijgsgevangenen. Wat is erger? Ik bedoel waren al die nazis fout? waar ligt grens van verantwoordelijkheid? Is het dan terecht om ze dan maar om te leggen. Nu leggen we toch ook niemand om die de grootst mogelijke misdaden begaat. Na 4 keer toe met weekend verlof de mist in te gaan? Waarom kan dat nu niet en toen wel met duizenden te gelijk? Terwijl niet eens vast of er wel in die omvang misdaden begaan zijn door de Duitsers.
Want er is totaal geen eigen onderzoeken gedaan. Alles berust op de bevindingen van de Russen. Terwijl vrij wel direct nadat de oorlog over was, dat de Russen een groot gevaar zijn. Hoezo? Waar komt dat vandaan. Waarom geloven we alles op hun woord maar vervolgens wordt er wel een Gladio opgericht om dat de Russen zo gevaarlijk zijn.

Ik mis de logica waarom alles zo is als gesteld wordt door de orthodoxie? Waarom is Israel serieus betrokken bij 911, WO2 en nu met dreigend oorlog? Waarom waren de Joden in eerste plaats nu z'n gevaar? Waarom moesten ze weg? Waarom werden ze vermoord als gesteld door orthodoxie en niet naar Madagaskar als Hitler wilde? Waarom haten we hen zo (of tenminste opgelegde haat) ? Ik heb daar nooit een goed en begrijpend antwoord op gehad. Wat hebben de Joden gedaan dat deze conflict ontstond?
Waarom is Israel het beloofde land tussen de Palestijnen en de Arabieren? Dat is vragen om moeilijkheden.
Dan is ook nog de vraag, waarom steunt Amerika Israel zo gruwelijk?

Waarom is er nu een hetze dat we de moslims moeten haten, want daar komt het wel op neer?

Ik denk dat door WO2/holocaust te doorgronden waarom er nu zo escalerend conflict is in het midden-oosten. ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 09-01-2009 20:26:03 ]
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:02:08 #275
52357 Lambiekje
pi_64864122
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:28 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik vind het off topic, maaruh ben dit boek aan het lezen:
[ afbeelding ]

Dat de genocide niet heeft plaatsgevonden lijkt me zeer, zeer, zeer, onwaarschijnlijk.
Dat de architecten ervan "de Nazi's " waren waren durf ik echter niet met zekerheid te zeggen.
Overigens toont het "holocaust -complot "al aan dat grootschalige complotten prima 'n tijdje (tijdens de uitvoering) geheim kunnen blijven.
niet heeft plaats gevonden is eigenlijk wel een te boute uitspraak van mij. Meer in de zin de schaal waarop gewoonweg niet waar is.
pi_64864349
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]Begrijp me niet verkeerd het is heel erg wat er gebeurd is in WO2. Maar waarom moet dat met een duizendvoud overdreven worden? ?
Een duizendvoud? Dus volgens jou zijn er maar 6000 joden door de nazi's omgebracht?
Of is dit weer een van je overdrijvingen?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:11:24 #277
52357 Lambiekje
pi_64864468
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Een duizendvoud? Dus volgens jou zijn er maar 6000 joden door de nazi's omgebracht?
Of is dit weer een van je overdrijvingen?
duizendvoud moet je niet te letterlijk nemen. Het ligt ergens tussen de 10voud en 100voud.
Tenminste de cijfers flucteren tussen 75.000 en 6 miljoen. De vraag is waarom is er z'n groot verschil in de officiele rapporten en documentatie.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:20:39 #278
52357 Lambiekje
pi_64864783
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef ToT het volgende:
Mja 49euro heeft wel gelijk: we gaan nu wel HEEL erg offtopic!
Is het dan mogelijk om een aparte topic ervan te maken. Want eigenlijk is het nu een discussie wat niet open kan blijven liggen zonder dat ik mij zelf kan verantwoorden waarom ik zaken vind, zoals de terugkerende vraag van Sam_Spade. Zoals mijn antwoord op zijn vraag, ligt het best breed en is het dus niet grof weg maar om het te bespotten. Ik vraag me serieus af waarom was dat conflict er en waarom escaleert dat nu weer?
En ik denk dat het best een faire vraagstelling is. Ik ben me terdege van bewust dat een openlijke titel met holocaust er in niet geaccepteerd wordt. De vraag is dan wat zou een dekkende titel zijn. Want als ik zo begrijp is men wel bereid tot enig discussie. Suggestie?
pi_64864837
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

duizendvoud moet je niet te letterlijk nemen. Het ligt ergens tussen de 10voud en 100voud.
Tenminste de cijfers flucteren tussen 75.000 en 6 miljoen. De vraag is waarom is er z'n groot verschil in de officiele rapporten en documentatie.
Als ik je een tip mag geven, voorkom zulke overdrijvingen, want daardoor word je minder serieus genomen.

Sam_Spade gaf aan dat als er voor de oorlog 80.000 joden Amsterdam zaten, en erna nog maar 15.000 (en ik neem eigenlijk aan dat hij daarmee ook bedoelde dat er nog maar 15.000 traceerbaar waren, want er zullen weinig direct vanuit de concentratiekampen naar Israël zijn gegaan, dat in 1945 nog niet bestond), dat er wel 65.000 vermist zijn. Die moeten verklaard worden. In je vorige post verklaar je dat onvoldoende. Je geeft namelijk alleen maar aan wat de mogelijkheden zijn, zonder verder te onderbouwen welke getallen daarbij horen.

Die cijfers van 75.000 (totaal aantal doden) waar komen die vandaan? Want zelfs het bijgestelde dodenaantal van Auschwitz is al 1,5 miljoen en gaat daar ver bovenuit.
pi_64864860
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Is het dan mogelijk om een aparte topic ervan te maken. Want eigenlijk is het nu een discussie wat niet open kan blijven liggen zonder dat ik mij zelf kan verantwoorden waarom ik zaken vind, zoals de terugkerende vraag van Sam_Spade. Zoals mijn antwoord op zijn vraag, ligt het best breed en is het dus niet grof weg maar om het te bespotten. Ik vraag me serieus af waarom was dat conflict er en waarom escaleert dat nu weer?
En ik denk dat het best een faire vraagstelling is. Ik ben me terdege van bewust dat een openlijke titel met holocaust er in niet geaccepteerd wordt. De vraag is dan wat zou een dekkende titel zijn. Want als ik zo begrijp is men wel bereid tot enig discussie. Suggestie?
Lijkt me een goed plan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')