quote:
Waarom nu weer bruin?
Wat moet ik hier op antwoorden dan. Had in eerst instantie niet geantwoord omdat het te offtopic ging.
Een deel is gestorven door tyfus. Een deel is naar Israel gegaan. Een deel zal zelfmoord gepleegd hebben omdat ze denken dat de Duitsers iets zouden doen. Daarnaast zal wel een aanzienlijk groep gesneuveld zijn omdat ze zich misdroegen en niet wilde werken. En een groep zou zich niet meer durven vertonen na bevrijding voor de familie (ook al is het niet jouw schuld). En dan de gestelde zinloze slachtpartij (wat ik dus betwijfel of het wel zo gebeurd is).
Ik zeg overigens dat het geheel niet dat er geen vergassing heeft plaats gevonden. Ik stel alleen dat de cijfers ernstig over de top zijn gesteld naderhand. Waarbij nu langzamerhand zaken worden rechtgezet zoals bij Auschwitz. De vraag is waarom?
Overigens wanneer is iets genocide? Begrijp me niet verkeerd het is
heel erg wat er gebeurd is in WO2. Maar waarom moet dat met een
duizendvoud tigvoud (80-voud volgens de verschillende officiele rapporten en documentatie) overdreven worden? Wat ik eerder zei dat er geen genocide was, wilde ik eigenlijk zeggen dat het heel heel wat minder is geweest dan gesteld is volgens de orthodoxie.
Naderhand is er ook genocide gepleegd door onze westerse leiders met de Duitse krijgsgevangenen. Wat is erger? Ik bedoel waren al die nazis fout? waar ligt grens van verantwoordelijkheid? Is het dan terecht om ze dan maar om te leggen. Nu leggen we toch ook niemand om die de grootst mogelijke misdaden begaat. Na 4 keer toe met weekend verlof de mist in te gaan? Waarom kan dat nu niet en toen wel met duizenden te gelijk? Terwijl niet eens vast of er wel in die omvang misdaden begaan zijn door de Duitsers.
Want er is totaal geen eigen onderzoeken gedaan. Alles berust op de bevindingen van de Russen. Terwijl vrij wel direct nadat de oorlog over was, dat de Russen een groot gevaar zijn. Hoezo? Waar komt dat vandaan. Waarom geloven we alles op hun woord maar vervolgens wordt er wel een Gladio opgericht om dat de Russen zo gevaarlijk zijn.
Ik mis de logica waarom alles zo is als gesteld wordt door de orthodoxie? Waarom is Israel serieus betrokken bij 911, WO2 en nu met dreigend oorlog? Waarom waren de Joden in eerste plaats nu z'n gevaar? Waarom moesten ze weg? Waarom werden ze vermoord als gesteld door orthodoxie en niet naar Madagaskar als Hitler wilde? Waarom haten we hen zo (of tenminste opgelegde haat) ? Ik heb daar nooit een goed en begrijpend antwoord op gehad. Wat hebben de Joden gedaan dat deze conflict ontstond?
Waarom is Israel het beloofde land tussen de Palestijnen en de Arabieren? Dat is vragen om moeilijkheden.
Dan is ook nog de vraag, waarom steunt Amerika Israel zo gruwelijk?
Waarom is er nu een hetze dat we de moslims moeten haten, want daar komt het wel op neer?
Ik denk dat door WO2/holocaust te doorgronden waarom er nu zo escalerend conflict is in het midden-oosten. ?
[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 09-01-2009 20:26:03 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.