Kom je even de koffie van mijn beeldscherm poetsen?????quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klaverjassen! En elke keer de twee tegenspelers beschuldigen van onderdeel van een complot zijn als ze seinen/samenwerken/troeven hebben etc.
En dat is dus volslagen belachelijk als de feiten bekend zijn. Alleen al dat feit maakt dat de leiders iets onder het kleed proberen te verstoppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zit wel op het randje Lambiekje. Holocaust ontkenning is nog steeds strafbaar in Nederland.
Nee, juist dat mensen als jij de holocaust niet 'onder het kleed proberen te verstoppen'quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat is dus volslagen belachelijk als de feiten bekend zijn. Alleen al dat feit maakt dat de leiders iets onder het kleed proberen te verstoppen.
quote:1- De Eichmann-memoires geven uitgebreid de contacten van de nazi's met de zionisten aan over handelsbetrekkingen en samenwerking op het gebied van emigratie van joden.
2- Hoewel Eichmann openhartig verslag doet van wreedheden in Rusland waarvan hijzelf getuige was, spreekt hij bij zijn verslagen van bezoeken aan Auschwitz met geen woord over "gaskamers".
3- 1. Het woord "Endlösung" betekende volgens Eichmann slechts één ding: Evacuatie naar Madagaskar.
4- Zowel het aantal van 2,5 miljoen vernietigde joden in Auschwitz, als een totaal van 6 miljoen voor Europa verwijst Eichmann naar het rijk der fabelen.
5- Eichmann rekent als deskundige verantwoordelijk voor vrijwel alle jodentransporten in Europa haarfijn voor hoe volstrekt onzinnig deze miljoenenaantallen alleen al uit logistiek oogpunt zijn.
6-Met de getuigenis van de belangrijkste holocaust-getuigen Auschwitz-commandant Höss en Gerstein veegt Eichmann overtuigend de vloer aan.
Deze feiten zijn ervoor verantwoordelijk zijn dat de originele Eichmann-memoires door geen enkele mainstream-uitgeverij zijn gepubliceerd en ze feitelijk worden doodgezwegen.
Het Dagboek van Eichmann is al sinds meer dan 40 jaar in het bezit van de Israëlische overheid, die deze niet openbaar wil maken (waarom niet?) en daaruit alleen selectieve citaten levert. Het wordt niet vrijgegeven; een verzoek van een van de zonen van Eichmann werd enkele jaren geleden nog afgewezen.
bron
Forty-Six Important Unanswered Questions Regarding the Nazi Gas Chambersquote:Death toll
Argument: The figure of six million Jewish deaths is an irresponsible exaggeration, and many Jews who actually emigrated to Russia, Britain, Israel and the United States are included in the number.
bron
geen idee, was jij erbij dan? We weten geen van alle wat er echt gebeurd is en zullen het waarschijnlijk ook niet komen te weten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus de genocide op Joden is subjectief te noemen?
quote:The Nuremberg Trials and the Holocaust
Do the 'war crimes' trials prove extermination?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Zeg Lambiekje, heb jij eigenlijk een baan of ben je 'professioneel' paranoide ?
Welkom in de wondere logische wereld van Lambiekje.. Als er ergens 1 kleine discrepantie in zit, en als je goed zoekt is dat eigenlijk altijd wel het geval, is meteen alles er om heen ook nietwaar/niet gebeurd, en uiteraard onderdeel van het grote complot.. Maar welke illuminati groep dat complot dan precies aan het smeden is kan hij uiteraard niet zeggen, maar vaak genoemd door hem zijn de kamermeisjes van bilderberg hotels oid...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Ja want de lijsten van gedeporteerde mensen die nooit meer zijn teruggekomen wel.
En de massagraven ook. En de getuigenissen van de S.S.-ers en Nazi's die in de kampen "werkten".
Die dingen hebben allemaal als bewijsstukken gediend tijdens de zittingen.
Je wilt toch niet beweren dat de Joden die hun familie zijn kwijtgeraakt, onze bevrijders, de Nazi's én andere getuigen allemaal in het complot zitten?
Wat is dubieus. Ik vind overheid sites dubieus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Welkom in de wondere logische wereld van Lambiekje.. Als er ergens 1 kleine discrepantie in zit, en als je goed zoekt is dat eigenlijk altijd wel het geval, is meteen alles er om heen ook nietwaar/niet gebeurd, en uiteraard onderdeel van het grote complot.. Maar welke illuminati groep dat complot dan precies aan het smeden is kan hij uiteraard niet zeggen, maar vaak genoemd door hem zijn de kamermeisjes van bilderberg hotels oid...![]()
Gezond wantrouwen naar de overheid en zéker grote bedrijven is belangrijk, in zoverre heeft hij wel gelijk, maar hij slaat altijd zo door, vaak op basis van zeer dubieuze bronnen..
Ik wil er heel graag over doorgaan maar hier heerst echt een misselijkmakend sfeer om heen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef 49euro het volgende:
maak dan als je hierover door wilt gaan een nieuw topic aan over de holocaust!
Is je kat dood?quote:
Ik ben benieuwd wat Orwell en Resonancer hiervan vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is geen genocide gepleegd op Joden.
En in het Wikipediartikel leest men dat zulke beweringen volstrekt onzinnig zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Forty-Six Important Unanswered Questions Regarding the Nazi Gas Chambers
Ik vind het off topic, maaruh ben dit boek aan het lezen:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Orwell en Resonancer hiervan vinden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
begin 1940 waren er 80000 joden in amsterdam, in 1945 waren er nog 15000 over.
De rest is naar de Efteling gegaan ofzo ?
Waarom nu weer bruin?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:11 schreef Sam_Spade het volgende:
Lambiekje, geef hier eens antwoord op. Bruine lafbek.
[..]
niet heeft plaats gevonden is eigenlijk wel een te boute uitspraak van mij. Meer in de zin de schaal waarop gewoonweg niet waar is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vind het off topic, maaruh ben dit boek aan het lezen:
[ afbeelding ]
Dat de genocide niet heeft plaatsgevonden lijkt me zeer, zeer, zeer, onwaarschijnlijk.
Dat de architecten ervan "de Nazi's " waren waren durf ik echter niet met zekerheid te zeggen.
Overigens toont het "holocaust -complot "al aan dat grootschalige complotten prima 'n tijdje (tijdens de uitvoering) geheim kunnen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |