quote:Op zondag 16 november 2008 17:35 schreef methodmich het volgende:
Welke Roemeense linksback van Heerenveen werd door de commentatoren vaak voorzien van de bijzin "er zit wel dynamiet in die korte beentjes"?
Jan Verheyen, de vader van Gert.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:37 schreef methodmich het volgende:
Wie maakte vandaag exact 35 jaar geleden een treffer die door de scheidsrechter ten onrechte als buitenspel werd beoordeeld, waardoor zijn land het WK van 74 moest missen?
Geen Rus en staat niet in Engeland maar het is idd Bachramovquote:Op woensdag 19 november 2008 12:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is dat die Rus van het WK 1966 ? Neem aan dat het standbeeld in Engeland staat ?
Die zocht ik inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jan Verheyen, de vader van Gert.
NL-België 0-0 (1973)
Standbeeld staat in Bakoe. Is nu Azerbaijan, maar in 1966 nog Sovjet Unie.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Rus en staat niet in Engeland maar het is idd Bachramov
Lex is goedquote:Op donderdag 20 november 2008 12:16 schreef El_Bassie het volgende:
Lex Schoenmaker. Wie is europees topscorer voor FC Twente?
Helaas. Het is een Nederlander.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lex is goed
Bij jou ha ik voor Halvar
We hadden toen nog RTL Duitsland. Vlak na rust scoorde de Voer ik schakelen naar de mof en die waren nog met de reclkame bezigquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:37 schreef El_Bassie het volgende:
Wie scoorden voor Ajax in de halve finale?
Ja, die Duitsers sluiten hun ogen wel vaker voor slecht nieuws. De Boer is er in ieder geval één.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hadden toen nog RTL Duitsland. Vlak na rust scoorde de Voer ik schakelen naar de mof en die waren nog met de reclkame bezig
Dat zijn er driequote:
Dit was de vierdequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:44 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Overmars maakte de laatste om het af te maken de bal bleef heerlijk in het net hangen
laten we Edgar Davids niet vergetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk wel, hield je even in spanning. Dat is Sammy Kuffour natuurlijk.
Het rode kruis toernooi?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Wie won dit toernooi?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:56 schreef One_conundrum het volgende:
Niet bij Samp, wel bij die andere 3. We zitten al op 9 dus.
eerst Prato (89/90), dan Torino, pisa, ravenna, venezia, atalanta, Juve, Atletico, Lazio, inter, Milan Monaco, Atalanta Fiorentina, Atalanta (08/09)
Speelde echter pas in 91/92 bij torino zijn eerste potjes
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/ChristianVieri.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Christian_Vieriquote:In juni 2006 keerde de aanvaller terug naar Italië en tekende een contract bij Sampdoria. Slechts enkele weken later, op 10 augustus, liet de Genuese club echter een persbericht uitgaan waarin bekend werd gemaakt dat het contract tussen hen en Vieri in gezamenlijk overleg definitief werd ontbonden
Een hele oude Belg, Louis van Hege. Al lang dood ook trouwens. Scoorde 97x in 88 wedstrijden.quote:
Bedankt voor de tip, maar ik ga die avond rikken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:24 schreef methodmich het volgende:
Voor de liefhebber die in de buurt woont trouwens:
http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=638&Itemid=2 Inschrijven voor de ASWH-quiz kan nog tot 9 december.Beschouw wellicht?
Heb me wel ingeschreven, maar ik maak geen schijn van kans daar. Toch ga ik. Was vorig jaar leuk om mee te maken. Een hele happening.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:38 schreef methodmich het volgende:
Doe je de 27e wel mee bij Excelsior Maassluis?
Zou mich al in zijn mandje liggen?quote:
Rick Coppens.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zou mich al in zijn mandje liggen?
Even tussendoor: Cruijff en Olsen waren niet de eersten met die penalty in drieën. Welke Belg deed het als eerste?
Juistquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rick Coppens.
De man waarvan Pele zei 'Hij lijkt wel een Braziliaaan'
Ik kan niks vreemds bedenken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
Wat is het vreemde aan de carriere van Rick Coppens ?
dat ie nooit een prijs won met zijn club(s)quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
Wat is het vreemde aan de carriere van Rick Coppens ?
Weet niet of ie niks won. Maar hij werd nooit landskampieonquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
dat ie nooit een prijs won met zijn club(s)
Zoals Tong al opmerkte: Dit zeiden we in de jaren 70 en 80 al.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:09 schreef Omnifacer het volgende:
Neen... Denk aan de late jaren '80, vroege jaren '90!
Het is wel een zeikwijfquote:
Een van de twee is goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:37 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ik gokken tussen Willy Lippens en Bergman
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi de laatste dan Willy zal inmiddels wel met pensioen zijn
Jawel. Ik ga als zaalvulling, vermoed ik. Tweede ronde halen zou al een wereldprestatie zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:53 schreef methodmich het volgende:
Beschouw trouwens ook al een bevestigingsmail van Maassluis gekregen?
Ik weet heus wel wat, maar lang niet genoeg om daar veel punten te scoren. Ging vorig jaar geruisloos af in eerste ronde.quote:
Zou ik een kans maken om de tweede ronde te halen denk je ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat, maar lang niet genoeg om daar veel punten te scoren. Ging vorig jaar geruisloos af in eerste ronde.
Vastquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ik een kans maken om de tweede ronde te halen denk je ?
Wel jammer! Was weer een leuke quiz.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga als zaalvulling, vermoed ik. Tweede ronde halen zou al een wereldprestatie zijn.
ASWH-quiz moet ik aan me voorbij laten gaan. Partner heeft andere dingen te doen die avond.
Proficiat mich. Tweede ronde moet voor jou geen probleem zijn in Maassluis.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel jammer! Was weer een leuke quiz.
http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=651&Itemid=2
Ruud Krol Ernie Brands de rest wordt oh jaquote:Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Er zijn vier spelers die zowel een goal als een eigen goal maakten op één WK. noem er 3
Wie is je bron ?quote:Op zondag 14 december 2008 21:00 schreef One_conundrum het volgende:
neen, volgens mijn bron beide niet
Ik maakte maar een grapje. Ben al blij dat je een vraag steltquote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef One_conundrum het volgende:
ik reageerde dus op omnifacer, maar had nog even moeten f5'en. Niet zo rellen tong....
quote:In June 1998, Mihajlović represented Yugoslavia at the 1998 FIFA World Cup, playing all Yugoslav matches in the tournament. He scored a goal against Iran, and conceded an own goal against Germany. This made Mihajlović one of only four players to score both a goal and an own goal in the World Cup; the other ones being Ernie Brandts, Ruud Krol and Gustavo Peña.
Zekers!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef ElYefe het volgende:
Dat was toch dat kleine kereltje die als een soort mascotte diende voor het NL-elftal op het wk..
Ook de sportweek gekocht deze week?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef ElYefe het volgende:
Wat is de relatie tussen Gerrit Berrevoets en Willem van Hanegem?
Ik ben abonnee maar nog niet gelezenquote:Op donderdag 18 december 2008 21:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ook de sportweek gekocht deze week?
Was het niet de eerste Rode kaart?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Hij gaf de allereerste gele kaart aan de Kromme ?
Abonneequote:Op donderdag 18 december 2008 21:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ook de sportweek gekocht deze week?
Dacht gelequote:Op donderdag 18 december 2008 21:50 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Was het niet de eerste Rode kaart?
Via Google kwam ik op een site waar dit staat:quote:
quote:Scheidsrechter Gerrit Berrevoets stuurde Feyenoorder Willem van Hanegem na een overtreding met een rode kaart vroegtijdig van het veld af. De Kromme was de eerste Feyenoorder die sinds de invoering van de gele en rode kaarten in het seizoen 1972-73 van het veld werd gezonden. Bron: http://www.lunaticnews.eu/index.php?q=node/1677
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |