Zoals Tong al opmerkte: Dit zeiden we in de jaren 70 en 80 al.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:09 schreef Omnifacer het volgende:
Neen... Denk aan de late jaren '80, vroege jaren '90!
Het is wel een zeikwijfquote:
Een van de twee is goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:37 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ik gokken tussen Willy Lippens en Bergman
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi de laatste dan Willy zal inmiddels wel met pensioen zijn
Jawel. Ik ga als zaalvulling, vermoed ik. Tweede ronde halen zou al een wereldprestatie zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:53 schreef methodmich het volgende:
Beschouw trouwens ook al een bevestigingsmail van Maassluis gekregen?
Ik weet heus wel wat, maar lang niet genoeg om daar veel punten te scoren. Ging vorig jaar geruisloos af in eerste ronde.quote:
Zou ik een kans maken om de tweede ronde te halen denk je ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat, maar lang niet genoeg om daar veel punten te scoren. Ging vorig jaar geruisloos af in eerste ronde.
Vastquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ik een kans maken om de tweede ronde te halen denk je ?
Wel jammer! Was weer een leuke quiz.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga als zaalvulling, vermoed ik. Tweede ronde halen zou al een wereldprestatie zijn.
ASWH-quiz moet ik aan me voorbij laten gaan. Partner heeft andere dingen te doen die avond.
Proficiat mich. Tweede ronde moet voor jou geen probleem zijn in Maassluis.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel jammer! Was weer een leuke quiz.
http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=651&Itemid=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |