Ruud Krol Ernie Brands de rest wordt oh jaquote:Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Er zijn vier spelers die zowel een goal als een eigen goal maakten op één WK. noem er 3
Wie is je bron ?quote:Op zondag 14 december 2008 21:00 schreef One_conundrum het volgende:
neen, volgens mijn bron beide niet
Ik maakte maar een grapje. Ben al blij dat je een vraag steltquote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef One_conundrum het volgende:
ik reageerde dus op omnifacer, maar had nog even moeten f5'en. Niet zo rellen tong....
quote:In June 1998, Mihajlović represented Yugoslavia at the 1998 FIFA World Cup, playing all Yugoslav matches in the tournament. He scored a goal against Iran, and conceded an own goal against Germany. This made Mihajlović one of only four players to score both a goal and an own goal in the World Cup; the other ones being Ernie Brandts, Ruud Krol and Gustavo Peña.
Zekers!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef ElYefe het volgende:
Dat was toch dat kleine kereltje die als een soort mascotte diende voor het NL-elftal op het wk..
Ook de sportweek gekocht deze week?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef ElYefe het volgende:
Wat is de relatie tussen Gerrit Berrevoets en Willem van Hanegem?
Ik ben abonnee maar nog niet gelezenquote:Op donderdag 18 december 2008 21:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ook de sportweek gekocht deze week?
Was het niet de eerste Rode kaart?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Hij gaf de allereerste gele kaart aan de Kromme ?
Abonneequote:Op donderdag 18 december 2008 21:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ook de sportweek gekocht deze week?
Dacht gelequote:Op donderdag 18 december 2008 21:50 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Was het niet de eerste Rode kaart?
Via Google kwam ik op een site waar dit staat:quote:
quote:Scheidsrechter Gerrit Berrevoets stuurde Feyenoorder Willem van Hanegem na een overtreding met een rode kaart vroegtijdig van het veld af. De Kromme was de eerste Feyenoorder die sinds de invoering van de gele en rode kaarten in het seizoen 1972-73 van het veld werd gezonden. Bron: http://www.lunaticnews.eu/index.php?q=node/1677
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |