quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
je moest eens weten ghehequote:Op maandag 17 november 2008 01:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
inderdaad .. O H MY .. veel slechter dan dit kun je ze toch niet krijgen?
Lol serieus, ik bedoel die gast had een dikkere kont dan die chick van emquote:
Uiteraard niet.quote:Op maandag 17 november 2008 01:12 schreef dagdag het volgende:
die op heb ik niet gemaakt
zweverig, dat welquote:Op maandag 17 november 2008 01:38 schreef MiVer het volgende:
nog niet slapen nu
ik vrees de paling
iedere ochtend
dus nog even doorspacen
en ... ????
bier jawel
Die eerste, is ondanks het altijd in scene zetten in viva la bam wel grappig, die tweede is eerder disturbingquote:
Die 2e is inderdaad disturbing.quote:Op maandag 17 november 2008 01:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zweverig, dat wel
[..]
Die eerste, is ondanks het altijd in scene zetten in viva la bam wel grappig, die tweede is eerder disturbing![]()
Ik bedenk me trouwens dat ik nog een hard filmpje van party san moet uploadendankje!
BOH jong dat waren nog eens tijdenquote:
goeiemoggelquote:Op maandag 17 november 2008 03:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch nog een dame wakker. Goedenmorgen
JUUPquote:Op maandag 17 november 2008 03:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch nog een dame wakker. Goedenmorgen
quote:
quote:
echt een moeilijke griep.quote:Op maandag 17 november 2008 07:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo ziek dat je niet kan fokken vandaag?
sorry, ben in een rel-bui, wat heb je...?
dat is echt kut, zeker nu met het mooie weer enzo....quote:Op maandag 17 november 2008 07:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
beide. Ben al 5 dagen echt goed ziek en voel me nauwelijks beter worden.
quote:Op maandag 17 november 2008 07:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is echt kut, zeker nu met het mooie weer enzo....
quote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef gers het volgende:
morguh
KUT ZOOI eerste 3 uur vrij alleen die trut meelt het gisteren pas en ik keek net op school me meel naar
quote:
gers!quote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef gers het volgende:
morguh
KUT ZOOI eerste 3 uur vrij alleen die trut meelt het gisteren pas en ik keek net op school me meel naar
en je opstel afquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:08 schreef BigKahuna het volgende:
Wederom een topic van uw favoriete TS!
Volgende maand hebben we op school een gala, op zn Amerikaans dus iedereen wordt geacht om met een date te komen. Nu wilde ik dat uiteraard wel origineel doen.
Dus ik had een zelfgemaakt briefje gemaakt, zogenaamd afkomstig van de organisatoren van het gala, dat ik iets om moest roepen door school, belangrijke zaken over het gala.Dus ik naar de loge voor het omroepdinges, concierges gaan overleggen en beslissen dat ik mag omroepen omdat ik een briefje heb voor toestemming. Dus ik mag dat ding gebruiken, en ik vroeg via het omroepding een meisje mee naar het gala
![]()
.
Helaas kon niet iedereen mijn ideeën waarderen, ik ben geschorst tot het einde van de week en ik moet een opstel van minimaal 400 woorden schrijven over waarom ik lieg tegen concierges die hun beroep uitoefenen en waarom ik schoolvoorzieningen gebruik voor dingen waar ze niet voor zijn.
Klacht: Schoolleiding die mij schorst. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]PS: PROPS VOOR GERS VOOR HET IDEE!!!!!!!! [ afbeelding ]
quote:
Echt?quote:
quote:
Ja echt!quote:
Nou ja, ik vind het nogal makkelijk. Ze moeten gewoon iedere dag een andere naam geven.quote:Op maandag 17 november 2008 09:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja echt!
Laatst nog gezien op tv, was best leuk om te zien hoe dat elke keer weer hetzelfde is, je zou het namelijk niet verwachten maart het is echt zo
Want we hoeven nog niet genoeg te onthouden.quote:Op maandag 17 november 2008 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het nogal makkelijk. Ze moeten gewoon iedere dag een andere naam geven.
quote:Op maandag 17 november 2008 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het nogal makkelijk. Ze moeten gewoon iedere dag een andere naam geven.
quote:
Oh, absoluut! Tien uur lag ik er in, bezopen en ik word nu net wakker!quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Laat me raden?
JIJ HEBT NET ZO LEKKER ALS IK GESLAPEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 10:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh, absoluut! Tien uur lag ik er in, bezopen en ik word nu net wakker!Gisteren was fantastisch, wat een wedstrijd, wat een sfeer.
![]()
Was idd geweldig! Het uitvak was op begeven moment wel een beetje stilquote:Op maandag 17 november 2008 10:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh, absoluut! Tien uur lag ik er in, bezopen en ik word nu net wakker!Gisteren was fantastisch, wat een wedstrijd, wat een sfeer.
![]()
zeket laatste 20 min 2de helft...whehequote:Op maandag 17 november 2008 10:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Was idd geweldig! Het uitvak was op begeven moment wel een beetje stil
quote:Op maandag 17 november 2008 11:08 schreef Skaff-a het volgende:
GUTENMORRRRRRRRRRRGEEEN!!!!!!!!!!!!!!!
dat komt echt alleen maar omdat je ECHT ECHT ECHT kankerlekker bentquote:Op maandag 17 november 2008 11:29 schreef Florian_ het volgende:
Omg
Ik ging gister pas rond 22.00 posten en ik sta alsnog in de dagcijfers
Daar zou jij best wel eens een punt kunne hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
dat komt echt alleen maar omdat je ECHT ECHT ECHT kankerlekker bent
quote:Op maandag 17 november 2008 11:48 schreef IQM het volgende:
http://nl.netlog.com/misterr_diamond
Check die Guido dan.
En hij is een pimp. Letterlijk.
Neen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Aan de gezamenlijke mannendouche in de kleedkamer zeker_!
Bestaan er oefeningen voor je kaaklijn dan?quote:Op maandag 17 november 2008 11:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Aan het feit dat ik eindelijk weer kan sporten.
En mijn sexy strakke kaaklijn terug komt.
En mijn buikje strak word.
Ik had je wel wat hoger ingeschatquote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bestaan er oefeningen voor je kaaklijn dan?
Het heeft dan ook wel een erg hoog kanker gehaltequote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Skaff-a het volgende:
gvd denk ik ff een topic te openen naast klb-sc
ik denk dat mijn baasheid hier nog wat hoger moet voor ik topics kan maken die niet volgebaggerd worden
Ik maakte maar een garpje hoorquote:Op maandag 17 november 2008 11:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik had je wel wat hoger ingeschat![]()
Neen faalhaas.
Als het algemene vet percentage omlaag gaat.
Dan val je eerst af in je gezicht, dan je borstkas en dan je buik.
haha wtfquote:Op maandag 17 november 2008 11:48 schreef IQM het volgende:
Check die Guido dan.
Sorry danquote:Op maandag 17 november 2008 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik maakte maar een garpje hoor![]()
Doe zelf ook aan fitness
Je moet ook wel topics openen met paints erin hequote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Skaff-a het volgende:
ik denk dat mijn baasheid hier nog wat hoger moet voor ik topics kan maken die niet volgebaggerd worden
ik wil ook zoeen kapselquote:Op maandag 17 november 2008 11:48 schreef IQM het volgende:
Check die Guido dan.
Ik denk dat het niveau van je topic gewoon omhoog moetquote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Skaff-a het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die paints zijn echt gewelidigquote:Op maandag 17 november 2008 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet ook wel topics openen met paints erin he![]()
Zoals deze bazentopics van mijn hand![]()
Geowned door poep & wc-borstel [INCL PAINT]
"gangsters" die expres kreupel lopen
Jezus, ik ben fan van je paintsquote:Op maandag 17 november 2008 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet ook wel topics openen met paints erin he![]()
Zoals deze bazentopics van mijn hand![]()
Geowned door poep & wc-borstel [INCL PAINT]
"gangsters" die expres kreupel lopen
*floep*quote:Op maandag 17 november 2008 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die paints zijn echt gewelidigVooral deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2008 11:59 schreef Devvie het volgende:
HAHAHA 2de in de dagcijfersHAHAHA 28ste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat ik gewoon beter in de klb-sc kan blijvenquote:Op maandag 17 november 2008 11:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat het niveau van je topic gewoon omhoog moet
quote:Op maandag 17 november 2008 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
jo
quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef Kentoet het volgende:
Who the fuck is NG?
quote:Op maandag 17 november 2008 12:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon beter in de klb-sc kan blijven![]()
dat is toch het leukst
quote:Op maandag 17 november 2008 12:07 schreef Devvie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 12:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon beter in de klb-sc kan blijven![]()
dat is toch het leukst
link?quote:Op maandag 17 november 2008 12:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mijn topic is zo baas dat er gewoon niet in wordt gepost...er kan gewoon niet op worden gereageerd omdat het gewoon waar is ....
daarbij is er niemand die kali durft tegen te spreken...
Ik vind betaald Fokken! en stiekem binnen roken een betere omschrijvingquote:Op maandag 17 november 2008 12:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Rondjes lopen mit einen peuk in je mond toch?
Ohja dat topic met die foto van zo'n kapotte altoschoenquote:Op maandag 17 november 2008 12:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Ik heb ook maar 1 topic geopend hoor sinds ik hier op fok! zit.
Dat ging over een stuk ijzer door mijn schoen .. maar het was wel een net topique !
En je faalt alweer !quote:Op maandag 17 november 2008 12:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ohja dat topic met die foto van zo'n kapotte altoschoen_!
Ze zouden mij ook moeten betalen voor mn posts en topiquesquote:Op maandag 17 november 2008 12:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vind betaald Fokken! en stiekem binnen roken een betere omschrijving
ik gaf je topic al extra baasheidquote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
omdat jullie m'n matties zijn zal ik jullie niet laten zoeken....
Stembanden!
Whehehe arme jij ..quote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ze zouden mij ook moeten betalen voor mn posts en topiques
quote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ze zouden mij ook moeten betalen voor mn posts en topiques
quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
[opa modus] je weet niet wat armoe is mijn lieve kind, je weet niet wat armoe is [/opa modus]
Teehee! je moet me niet zo serieus nemenquote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En je faalt alweer !
Dat noemen ze werkschoenen met een stalen neus.![]()
Ik loop niet hele dagen op kisten hoor
quote:Op maandag 17 november 2008 11:48 schreef IQM het volgende:
Check die Guido dan.
quote:Het profiel van misterr_diamond werd geblokkeerd en is niet meer toegankelijk.
Ga terug naar de homepagina.
Of verken andere profielen.
quote:Op maandag 17 november 2008 12:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Teehee! je moet me niet zo serieus nemen
Ik weet heus wel dat het werkschoenen waren hoor
quote:Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als ze het langer dan 30 postst uithouden miss wel....
ik ben ook helemaal nog niet oudquote:Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je bent oud als je weet hoe bloembollen smaken ..
En ik weet dat![]()
En tevens ben je oud als je het volgende nog weet:
Vroeger waren de bierkratten nog van hout en moesten wij door zuipen om het vuur aan te houden.
als diegene dan toch bezig isquote:Op maandag 17 november 2008 12:34 schreef Florian_ het volgende:
Wie maakt er trouwens voor mij even een Freud met kerstmuts op?
ik probeerquote:Op maandag 17 november 2008 12:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mijn topic is zo baas dat er gewoon niet in wordt gepost...er kan gewoon niet op worden gereageerd omdat het gewoon waar is ....
daarbij is er niemand die kali durft tegen te spreken...
quote:Op maandag 17 november 2008 12:34 schreef Florian_ het volgende:
Kan ik wel doen, maar dat word vanavond.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Kan ik wel doen, maar dat word vanavond.
Want ik ga nu naar mijn nieuwe huisje loeren en kijken wat er gedaan moet worden.
quote:Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik probeertenzij het een eensch is
jaquote:Op maandag 17 november 2008 12:48 schreef Jenglejack het volgende:
Staat die klote damsco ze Avatar nou alweer in de OP ?
quote:Op maandag 17 november 2008 12:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC #418] waar we EJ rosendahl aanbidden
hey halloquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
IQM zou zeggen dat je je beter in zou moeten lezen
quote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
zijn sowieso in de laatste maand heul veel n00bs in de OP bijgekomen....
ik bedoel, tuurlijk mag iedereen meeposten en gezellig meedoen, maar na 1 week lekker je avatar in de OP erbij pleuren is NOT DONE!!!!
geeft ook niet hoorquote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IQM zou moeten weten dat het altijd pleuris druk is op mijn werk en ik daar niet altijd de tijd voor heb
Hey gozer, jawel hoor. Was bij een dame wezen "slapen".quote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
hey hallolekker geslapen?
ik ken heel damsco niet maar ik zal even proberen een reden te zoeken
1: omdat het kan
2: omdat hij/zij zwakzinnig is en niet doorheef dat dat stomme plaatje er niet hoort te staan
damsco
Very true.quote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik bedoel, tuurlijk mag iedereen meeposten en gezellig meedoen, maar na 1 week lekker je avatar in de OP erbij pleuren is NOT DONE!!!!
En voor mij een Shay met kerstmuts?quote:Op maandag 17 november 2008 12:34 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hey gozer, jawel hoor. Was bij een dame wezen "slapen".
Had gister alleen best veel gedronken, dus ik ben nu echt super brak.
Hoe is het met jou dan ?
PS. Respect opdringen is zeker not-done(damsco)
[..]
Very true.
quote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan ?
[..]
Very true.
Hahah, wtf, wat een gast.quote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef Devvie het volgende:
kennen jullie tom nog?
hij heeft dit jaar nieuwe vuurwerkjes gekocht met zijn vriendjes
Heb je de sappen al van je afgewassen?quote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan ?
[..]
Very true.
Alleen echte bazen zoals ik mogen datquote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
100% zekerheid. haha.quote:Op maandag 17 november 2008 13:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je weet wel zeker dat het een vrouw was?
vrouwen horen geen muts te hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 13:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
En voor mij een Shay met kerstmuts?
quote:Op maandag 17 november 2008 13:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alleen echte bazen zoals ik mogen dat
quote:Op maandag 17 november 2008 13:03 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
100% zekerheid. haha.
Het zou me wat zijn als je ineens met een knakker bezig bent.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
vrouwen horen geen muts te hebben
![]()
Nee, want dan heb je een muts, op een muts!!1!!11!1!!!1!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is toch veel te warm in nederlands11!!_O-!quote:Op maandag 17 november 2008 13:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je een muts, op een muts!!1!!11!1!!!1!11
quote:Op maandag 17 november 2008 13:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat is toch veel te warm in nederlands11!!_O-!!1:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een ander woord voor een garderobejuffrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zak over dat litteken en gaan met die banaanquote:Op maandag 17 november 2008 13:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mwah, vind een lekere warme muts geen probleem hoor, vrouwen met littekens op hun voorhoofd daarentegen![]()
Haha, met banaan bedoelde hij piemol!quote:Op maandag 17 november 2008 13:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
zak over dat litteken en gaan met die banaan
quote:Op maandag 17 november 2008 13:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
zak over dat litteken en gaan met die banaan
quote:Op maandag 17 november 2008 13:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat is toch veel te warm in nederlands11!!_O-!!1:D
ja ik ook, maar ik heb honger dus ik dacht even aan een banaanquote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik gebruik meestal me penus[ afbeelding ], ben jitzzze niet!!!!
ik ga dan meestal voor de frankfurters als synoniem!quote:Op maandag 17 november 2008 13:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ik heb honger dus ik dacht even aan een banaan
Ja vanochtend, gister na het drogen alleen de "schilfers" eraf gewreven.quote:Op maandag 17 november 2008 13:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb je de sappen al van je afgewassen?
Ik was net bij fysio of mijn 'personal trainer' zoals ze zichzelf noemt![]()
ze ging mn billen masseren![]()
duitslandquote:Op maandag 17 november 2008 13:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ga dan meestal voor de frankfurters als synoniem!
Omdat ik een lekker kontje hebquote:Op maandag 17 november 2008 13:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja vanochtend, gister na het drogen alleen de "schilfers" eraf gewreven.![]()
Ah man, waarom doet ze dat bij je ??
Is het dat gedeelte helemaal onder op je onderrug. Bij je stuitje ?quote:Op maandag 17 november 2008 13:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat ik een lekker kontje heb
Nee ik wet het niet, schijnt te helpen voor mn spieren/zenuwen ofzo
nee, echt mn kakwangen en dan via mn hamstrings tot mn kniequote:Op maandag 17 november 2008 13:22 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Is het dat gedeelte helemaal onder op je onderrug. Bij je stuitje ?
Dat is echt een machtige plek om een massage te krijgen !
quote:Op maandag 17 november 2008 13:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee, echt mn kakwangen en dan via mn hamstrings tot mn knie
die achterste heb wel dikke tietenquote:Op maandag 17 november 2008 13:42 schreef Florian_ het volgende:
Kali die voorste is lelijk man, zou ik mn cavia (rust in vrede) nog vanaf trappen
Dus als jij nu boven komt en je ziet ze alle 2 zo liggen doe je niks met de voorste?quote:Op maandag 17 november 2008 13:42 schreef Florian_ het volgende:
Kali die voorste is lelijk man, zou ik mn cavia (rust in vrede) nog vanaf trappen
Ja, daar zeg ik dan ook niets overquote:Op maandag 17 november 2008 13:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die achterste heb wel dikke tieten
Bwoh, zeg mag misschien even zuigen ofzo, maar dat is het dan ook welquote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus als jij nu boven komt en je ziet ze alle 2 zo liggen doe je niks met de voorste?
Wat niet weet wat niet deertquote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, zeg mag misschien even zuigen ofzo, maar dat is het dan ook wel![]()
Denk sowieso dat m'n vriendin dat niet echt chill vindt
Bovenstequote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
totdat je vriendin wordt uitgewoond door 2 grote negers terwijl je denkt dat ze braaf GTST aan het kijken isquote:
Ja dat zijn de risico's van het vakquote:Op maandag 17 november 2008 13:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
totdat je vriendin wordt uitgewoond door 2 grote negers terwijl je denkt dat ze braaf GTST aan het kijken is
quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Florian_ het volgende:
Kali dat zijn echt van die viezige softporn plaatjes die ik vroeger altijd aan het downloaden was op Kazaa (toen het nog een half uur duurde om een plaatje van 60kb binnen te trekken)
bwehehequote:Op maandag 17 november 2008 13:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
totdat je vriendin wordt uitgewoond door 2 grote negers terwijl je denkt dat ze braaf GTST aan het kijken is
Ik keek toen altijd sexcetera.quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Florian_ het volgende:
Kali dat zijn echt van die viezige softporn plaatjes die ik vroeger altijd aan het downloaden was op Kazaa (toen het nog een half uur duurde om een plaatje van 60kb binnen te trekken)
quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik keek toen altijd sexcetera.
Die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Florian_ het volgende:
Weet ik veelquote:Op maandag 17 november 2008 13:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...met die hoer die altijd bij Giel zit op vrijdagnacht, Ancilla????
Je had eerst altijd WWF en toen Sexcetraquote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En dan stiekem op een floppy ze naar boven naar je eigen 486 nemenquote:
En Sexcourtquote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ohnee, dit was een andere judge, hoe heette zij ook al weer?quote:
Ja ik heb me weleens gefapt op een zwartwit Carmen Electra plaatje van een paar honderd pixelsquote:Op maandag 17 november 2008 13:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dan stiekem op een floppy ze naar boven naar je eigen 486 nemen
en daar op de achtergrond zetten
Sexcourt had judge judy jaquote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohnee, dit was een andere judge, hoe heette zij ook al weer?
Boh die spaanse, die is nat man.. bohquote:Op maandag 17 november 2008 14:03 schreef Gupje het volgende:
Op RTL 5 had je altijd zo'n Spaanse softporn serie was ook altijd leuk om te kijken
hihi ik had een meisje met een komkommer..quote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ik heb me weleens gefapt op een zwartwit Carmen Electra plaatje van een paar honderd pixels
14.gifquote:Op maandag 17 november 2008 14:10 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ook een keer een chick op msn die ik toch had opgepikt uit zo'n chatbox. Ik was nog vet jong enzo, en had uiteraard geen cam (echte bazen kijken alleen naar de chicks, niet andersomquote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Devvie het volgende:vroeger met die MSN chatboxen ging ik altijd in de sex chatbox
ik was toen 13 ofzo:')
Ging ik beetje praten met een 19jarige (belgische) lesbienne en die ging me ineens allemaal fotos sturen en cam aandoen enzo![]()
![]()
ik wist nog nieteens wat tieten waren toen
Pics?quote:Op maandag 17 november 2008 14:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een chick op msn die ik toch had opgepikt uit zo'n chatbox. Ik was nog vet jong enzo, en had uiteraard geen cam (echte bazen kijken alleen naar de chicks, niet andersom) In ieder geval, dat wijf zet dus dat ding aan, en is gewoon heulemoal naakt
Gaat ze zo dansen enzo, alle gaten laat ze zien, echt niet normaal
Ik vraag op een gegeven moment nadat ze 2 minuten lang dr kont liet zien (ik ben een borstenman, jwz) van "yo, laat je voorgevel eens zien". Zegt ze "jaaa ik ben verbrand, dus dat ziet er niet zo mooi uit
_! Beetje aan het cammen met een verbrand wijf
Voor de rest was ze wel lekker though
Toen ik 11 jaar was had ik met wat bluf ook een 16 jarig meisje naakt voor de cam. Wat voelde ik me toen stoerquote:Op maandag 17 november 2008 14:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een chick op msn die ik toch had opgepikt uit zo'n chatbox. Ik was nog vet jong enzo, en had uiteraard geen cam (echte bazen kijken alleen naar de chicks, niet andersom) In ieder geval, dat wijf zet dus dat ding aan, en is gewoon heulemoal naakt
Gaat ze zo dansen enzo, alle gaten laat ze zien, echt niet normaal
Ik vraag op een gegeven moment nadat ze 2 minuten lang dr kont liet zien (ik ben een borstenman, jwz) van "yo, laat je voorgevel eens zien". Zegt ze "jaaa ik ben verbrand, dus dat ziet er niet zo mooi uit
_! Beetje aan het cammen met een verbrand wijf
Voor de rest was ze wel lekker though
Nu nog steeds trouwensquote:Op maandag 17 november 2008 14:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Toen ik 11 jaar was had ik met wat bluf ook een 16 jarig meisje naakt voor de cam. Wat voelde ik me toen stoer
Vroeger toen we ook al bazen warenquote:Op maandag 17 november 2008 14:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik praat nu over zo'n 6 jaar geleden
vertel vertelquote:Op maandag 17 november 2008 14:18 schreef Silentalarm het volgende:
Rond die tijd heb ik trouwens ook de grootste fout van mijn leven gemaakt
en jij zat zo 'Jippieee' ?quote:Op maandag 17 november 2008 14:19 schreef Gupje het volgende:
Ik chatte altijd op jippii was gewoon spel chat box vol met cammers
Het knapste meisje uit de klas wilde met me gaan, maar ik wees er af omdat ik nog van mening was dat je alleen met meisjes moest zoenen waar je ECHT verliefd op wasquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 14:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het knapste meisje uit de klas wilde met me gaan, maar ik wees er af omdat ik nog van mening was dat je alleen met meisjes moest zoenen waar je ECHT verliefd op was
quote:Op maandag 17 november 2008 14:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het knapste meisje uit de klas wilde met me gaan, maar ik wees er af omdat ik nog van mening was dat je alleen met meisjes moest zoenen waar je ECHT verliefd op was
Ik dumpte een vriendinnetje omdat ze een dikke zus had en dacht dat zij ook zo zou worden. Dat is niet het geval blijkt nu.quote:Op maandag 17 november 2008 14:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik dumpte mijn vriendinnetje in groep 8 omdat ze rode kleurspoeling nam en mijn vrienden dat stom vonden
quote:Op maandag 17 november 2008 14:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik dumpte een vriendinnetje omdat ze een dikke zus had en dacht dat zij ook zo zou worden. Dat is niet het geval blijkt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |