13.gifquote:
niet onder assertief valt....quote:Daar ben ik altijd voor in maar deze keer niet met die kankermongool en dat heb ik hem gezegt (assertiviteit ftw) omdat hij zich altijd zo kankerpauper gedraagt.
Pubertijd is ook niet helemaal goed Nederlands hoorquote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ten eerste heb je hebt assertief en agressief en ik geloof dat
[..]
niet onder assertief valt....Ten tweede: leer Nederlands. Ten derde wat heb je met dat woord kanker, denk je dat het stoer is om op je 19e zo te praten of ben je je pubertijd nog niet helemaal ontgroeid?
Kortom: onterechte klacht in slecht Nederlands
newbie alertquote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef Kentoet het volgende:
Who the fuck is NG?
Wat een kutverhaal en jullie lijken wel een stel wijven btw
quote:Op maandag 17 november 2008 11:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Pubertijd is ook niet helemaal goed Nederlands hoor
jij kijkt gewoon op een ongenuanceerde manier naar mijn verhaal en probeert zoveel mogelijk fouten en tekortkomingen te ontdekken, dat bij elkaar te schrapen en dat in één post voor m`n kiezen te gooienquote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ten eerste heb je hebt assertief en agressief en ik geloof dat
[..]
niet onder assertief valt....Ten tweede: leer Nederlands. Ten derde wat heb je met dat woord kanker, denk je dat het stoer is om op je 19e zo te praten of ben je je pubertijd nog niet helemaal ontgroeid?
Kortom: onterechte klacht in slecht Nederlands
________quote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
, you got me! Maar he, vergeleken bij TS is mijn stukje gewoon goed te noemen
eNGine10quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef Kentoet het volgende:
Who the fuck is NG?
dat is dan weer niet de bedoelingquote:Op maandag 17 november 2008 11:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wijf
quote:
Neem anders eens een cursus communiceren o.i.d. en lees dan het hoofdstuk assertiviteit maar eens aandachtig doorquote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jij kijkt gewoon op een ongenuanceerde manier naar mijn verhaal en probeert zoveel mogelijk fouten en tekortkomingen te ontdekken, dat bij elkaar te schrapen en dat in één post voor m`n kiezen te gooien
wel typisch klb bagger
ik heb er tentamen in gemaaktquote:Op maandag 17 november 2008 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem anders eens een cursus communiceren o.i.d. en lees dan het hoofdstuk assertiviteit maar eens aandachtig doorEn tsja, die andere tekortkomingen daar kan ik ook niets aan doen
Sorry, kan er echt niets beters van maken!
quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik ben gewoon snel baaskan ik ook niks aan doen
quote:Op maandag 17 november 2008 11:29 schreef Skaff-a het volgende:
snap ik echt niet.
Zo ken ik een zekere jongeman waarmee ik en NG zo nu en dan blowen.
Helaas is deze persoon in mijn rangorde gedaald tot kankermongool en ook in de ogen van NG.
De reden voor dit besluit is het gebrek aan zijn assertiviteit.
Wanneer wij chillen, en hij erbij is, praat hij weinig en wat hij zegt is oppervlakkig gelul.
Wanneer deze jongeman vertrekt om naar huis te gaan begint hij echter veel te wijs te doen mits hij op zo`n afstand is dat wij hem niet meer kunnen grijpen.
Gisteren belde een vriend van hem op of ik kwam blowen. Daar ben ik altijd voor in maar deze keer niet met die kankermongool en dat heb ik hem gezegt (assertiviteit ftw) omdat hij zich altijd zo kankerpauper gedraagt.
Nu schijnt de wortel van zijn probleem te liggen bij het feit dat hij het niet leuk vind dat NG hem ziekt en dat moest hij mij gister natuurlijk smsen. face2face was klaarblijkelijk geen optie voor deze jongeman
en ik zou er spijt van krijgen omdat hij altijd heel veel wiet haalt
nu ben ik 19 en zou mij dat geen kanker interesseren en ook dat vertelde ik hem plus het feit dat hij op kon kankeren.
Nu is de jongeman in kwestie boos
klacht: Onassertieve mensen die problemen die ze hebben met iemand niet face2face kunnen zeggen.
klacht2: Vervolgens paupere smsjes sturen die nooit het gewenste effect zullen opleveren
klacht3: M`n koffie word koud en ik moet schijten maar ik weiger Fok! 10 minuten alleen te laten
quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef Kentoet het volgende:
Who the fuck is NG?
sorryquote:Op maandag 17 november 2008 11:58 schreef Silentalarm het volgende:
skaffa dit klinkt een beetje als een verkapt, ik blow dus ik ben stoer topic.
valt best meequote:
Iemand uit kaste 2 van KLB.quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef Kentoet het volgende:
Who the fuck is NG?
Je hoopte natuurlijk op een "WOW TS IS BAAS MAN!" Topic. Nu het topic backfired kruip je snel terug onder je steen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
sorrymaar het was meer een verkapt geef mij gelijk
het is daarnaast al wel bekend dat ik blow en ik pronk er verder niet mee en anders had ik HEUS WEL EEN BETERE OP VERZONNEN!!!![]()
![]()
m`n punt komt gewoon niet goed aan
sorry allen
Een heule grote internetheld dus?quote:Op maandag 17 november 2008 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iemand uit kaste 2 van KLB.
Dan ga je er vanuit dat TS dit niveau na 10 jaar ontstegen is...quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef tong_poh het volgende:
TS, word eens volwassen.
Maak voor de grap een printout van dit topic en lees het eens over 10 jaar nog eens. wedden dat je je schaamt.
Inderdaad, zal vast wel een kneusje zijnquote:Op maandag 17 november 2008 12:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een heule grote internetheld dus?
kom dan met wat goeie kritiek pauperquote:
ik moet oefenen in topiques openenquote:Op maandag 17 november 2008 12:26 schreef JanusAnus het volgende:
Het probleem is dat niemand begrijpt wat je bedoelt.
Postcountquote:Op maandag 17 november 2008 12:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
kom dan met wat goeie kritiek pauper
commentaar kan ik wel waarderen maar dit is gewoon goed voor je postcount
geef maar toe
Probeer het eens opnieuw te verwoordenquote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik moet oefenen in topiques openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |