snap ik echt niet.

Zo ken ik een zekere jongeman waarmee ik en NG zo nu en dan blowen.
Helaas is deze persoon in mijn rangorde gedaald tot kankermongool en ook in de ogen van NG.
De reden voor dit besluit is het gebrek aan zijn assertiviteit.
Wanneer wij chillen, en hij erbij is, praat hij weinig en wat hij zegt is oppervlakkig gelul.
Wanneer deze jongeman vertrekt om naar huis te gaan begint hij echter veel te wijs te doen mits hij op zo`n afstand is dat wij hem niet meer kunnen grijpen.
Gisteren belde een vriend van hem op of ik kwam blowen. Daar ben ik altijd voor in maar deze keer niet met die kankermongool en dat heb ik hem gezegt (assertiviteit ftw) omdat hij zich altijd zo kankerpauper gedraagt.
Nu schijnt de wortel van zijn probleem te liggen bij het feit dat hij het niet leuk vind dat NG hem ziekt en dat moest hij mij gister natuurlijk smsen.
face2face was klaarblijkelijk geen optie voor deze jongeman 
en ik zou er spijt van krijgen omdat hij altijd heel veel wiet haalt

nu ben ik 19 en zou mij dat geen kanker interesseren en ook dat vertelde ik hem plus het feit dat hij op kon kankeren.
Nu is de jongeman in kwestie boos

klacht: Onassertieve mensen die problemen die ze hebben met iemand niet face2face kunnen zeggen.
klacht2: Vervolgens paupere smsjes sturen die nooit het gewenste effect zullen opleveren

klacht3: M`n koffie word koud en ik moet schijten maar ik weiger Fok! 10 minuten alleen te laten