Dat is hun codetaal om daarmee aan te geven dat ze fors geschapen zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:11 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe soms kom je ze tegen met een shirt tot op de knieen, en de broek echt kankerlaag. hun riem zit dan op de knieen. echt belachelijk![]()
![]()
Fraai zoiets.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef Buitendam het volgende:
Vorige week op het station kreupelt zo'n gozer richting de bus, maar de buschauffer wist niet dat die kerel in zijn bus wil stappen, dus doet de deuren dicht om aan te rijden. Hij sprint in een rotvaart naar die bus toeen totaal niet kreupel, keurig ritme
![]()
wie zegt dat iemand zich er aan ergert? 't ziet er alleen niet uit, van mijn part gaat zelfs de koningin kreupel lopen, mij een zorgquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef Calibrero het volgende:
'Gangsters' in Nederland: Behoorlijk triest.
Nep kreupel loopje: Erg triest.
Stoer kijken met een mobiel waar Ali B uit schettert: Immens triest.
Mensen die zich serieus hieraan ergeren: Toppunt van triestheid.
Tja, volgens mij ben je triest als je het raar vindt dat mensen zich in Klaagbaak ergens aan ergerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef Calibrero het volgende:
Mensen die zich serieus hieraan ergeren: Toppunt van triestheid.
Zegt de afkorting "KLB" je iets?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
wie zegt dat iemand zich er aan ergert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |