Dat klopt. Maar als je het iets anders formuleert is het misschien iets duidelijker: ze zitten alledrie in de halve finale en de proeven volgende week zorgen er voor dat er twee doorgaan naar de uiteindelijke finale.quote:Op maandag 17 november 2008 08:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel gekeken? Er komt volgende week een balkproef en nog een proef.
De winnaars van deze proeven gaan naar de finale.
Heb vannacht op internet gekeken, dacht dat ze zeiden dat volgende week de finale zou zijjnquote:Op maandag 17 november 2008 08:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel gekeken? Er komt volgende week een balkproef en nog een proef.
De winnaars van deze proeven gaan naar de finale.
Thanks, zo begrijp ik het beterquote:Op maandag 17 november 2008 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als je het iets anders formuleert is het misschien iets duidelijker: ze zitten alledrie in de halve finale en de proeven volgende week zorgen er voor dat er twee doorgaan naar de uiteindelijke finale.
Op 10 stemmen is een extra stem best wel handig. Dat van die 100 wist EP natuurlijk nog niet toen dit opgenomen werd.quote:Op maandag 17 november 2008 08:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Juist vanwege die extra 'witte' stem, geloof ik daar dus niet in.
Wat is één witte stem op 100 stemmen? Dat is niet bepaald een voordeel, dan.
Maar goed, wat Tezz ook zegt: er is gezegd dat volgende week de finale is.quote:Op maandag 17 november 2008 08:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Op 10 stemmen is een extra stem best wel handig. Dat van die 100 wist EP natuurlijk nog niet toen dit opgenomen werd.
Denk je dat of weet je dat?quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat is niet zeker
edit:
er komt in ieder geval nog wel een 2009 editie
Bron: www.expeditierobinson.netquote:Dit staat er op de 2be site:
Finale op 1 december 2008!
Nadat, in overleg met de familie van de onlangs overleden Ernst-Paul Hasselbach, besloten werd om de uitzendingen van ‘Expeditie Robinson 2008’ zowel in Nederland als in België verder te zetten, nadert dit realityprogramma nu zijn ontknoping. Op maandag 1 december 2008 zal bekend worden wie zich Robinson 2008 mag noemen.
De lege plek naast presentatrice Evi Hanssen kan niet ingevuld worden, maar de finale zal wel verlopen zoals oorspronkelijk samen met Ernst-Paul is bepaald. Bovendien wordt in deze laatste uitzending stilgestaan bij zijn overlijden met een terugblik op 10 jaar Ernst-Paul Hasselbach in 'Expeditie Robinson': een hommage.
Bij aanvang van de finale zijn er nog drie kandidaten over. Zij krijgen van Evi het resultaat van de laatste eilandraad in Maleisië te horen. Een zeer bijzonder publiek, bestaande uit 100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium 'Expeditie Robinson', vormt de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de winnaar van 'Expeditie Robinson 2008' mag noemen.
Wat voor mensen zijn die 10% dan?? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand op de kwallebal gaat stemmen muv zijn familie en Yin dan.quote:Op maandag 17 november 2008 07:43 schreef Tezz het volgende:
Hans en Yin hebben best wel in de gaten hoe ze 'over gekomen' zijn op de kijker. Daarom haalt Hans het nog eens extra aan op de eilandraad met Ernst-Paul. Hij heeft alleen niet in de gaten gehad dat werkelijk 90% van de kijkers hem uitkotst
Dan kom je al een heel eind hoorquote:Op maandag 17 november 2008 09:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn die 10% dan?? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand op de kwallebal gaat stemmen muv zijn familie en Yin dan.
preciesquote:Op maandag 17 november 2008 06:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Hans beweert dat Hiu vanalles buiten de camera's doet, maar ze had die actie tegen Yin en Hans eerst aangekondigd in de 'dagboekkamer'. Niks stiekem dus. Gewoon helemaal in de openheid.
Het gesprek met Yin is ook uitgezonden.
Daarentegen maak ik uit Geerts woorden "je weet niet wat er uitgezonden wordt" en Hans' woorden van gisterenavond op, dat zijzelf juist gesproken hebben over manipulatie door de programmamakers.
Wie is er dan achterbaks?
LOL! dat zegt hij dus uiteindelijk hè..? Ja, het is de montage die mij zwart maakt bla bla bla..quote:Op zondag 16 november 2008 21:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wijt hij dan waarschijnlijk aan de montage.... knuppels als hij zien heus niet ineens in, dat ze zelf tot een achterbaks ras behoren...
Dat weet ik omdat er al een deelnemer is die mee gaat doenquote:
Exact.quote:Op maandag 17 november 2008 08:01 schreef YPPY het volgende:
Die 100 extra mensen kwamen er toch pas na dat ongeluk van EP? Misschien was het eerste plan een eilandraad in de studio, dat is al vaker gedaan. Dat is dan later aangepast naar niet 10 stemmers, maar 100.
Volgende week: finaleproevenquote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
/edit
Finale over 2 weken..? wtf willen ze nu doen tot die tijd..? en bij het voorstukje zie je dat hans van die balk afpleurt. hopelijk wint hiu die balkenproef en valt er al 1 van die kneuzen af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |