Precies!quote:Op zondag 16 november 2008 21:32 schreef babette21 het volgende:
het stomme is dat Hiu voor mij helemaal niet wint omdat ze "het lievertje is" (waar Hans zo bang voor is), want zo geweldig vind ik Hiu niet.... ze wint voor mij puur omdat die anderen zo walgelijk zijn
de balkenproef is een vrouwenproef, da's elk jaar weer bewezen. Maar dan zal er de volgende dag wel zo'n race-actieding tegenover staan, waar mannen weer 'n voordeel bij hebben...quote:Op zondag 16 november 2008 21:35 schreef MrDice het volgende:
Maar Hiu maakt goede kans op de balk. Zie Hans kopje onder gaan!
Dat laatste inderdaad. Dat hele ubercomplot van hun was er voor ons kijkers gewoon ineens.quote:Op zondag 16 november 2008 21:40 schreef Magics het volgende:
Misschien is het wel waar wat Hans en Yin zeiden dat Hiu achter de camera meer bekokstoofd heeft dan ervóór. Maar denkt hij nou echt dat het publiek zo dom is om te denken dat hij en Yin dat niet gedaan hebben?
Ik vind het pas spannend wat de tweede proef wordt als Hiu niet de evenwichtsbalk wintquote:Op zondag 16 november 2008 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat Yin de balkproef gaat winnen, of Hiu moet geluk hebben. En dan wordt het spannend wat de tweede proef wordt..
Leren voor wat? Voor de niet meer terugkomende ER?quote:Op zondag 16 november 2008 21:52 schreef Cheiron het volgende:
Hiu is de meest waardeloze Robinson ooit. Maar vergeleken met de uber-hypocrieten Hans en Yin lijkt ze een fucking heilige. Ontzettend matige expeditie dit. Grotendeels op het conto van Hans, Yin, Hiu en Geert met hun vroege afspraak. Hopelijk leert de regie er iets van
Dat had ik niet meegekregen. Dit was de laatste ER? Beetje anticlimax dan.quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Leren voor wat? Voor de niet meer terugkomende ER?
Dat is niet zekerquote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Is dat al bekend?quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
JIj rellertquote:Op zondag 16 november 2008 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
hihi ik zeg maar wat en weet helemaal niks
quote:Op zondag 16 november 2008 21:26 schreef Cairon het volgende:
Kyra... die je zelf hebt weggestemd...
Prince... die je hebt weggestemd...
Ernst Paul... HEERLIJKE man
quote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef Kinga het volgende:
EP. Ik ga hem echt missen.
quote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef babette21 het volgende:
EP is waanzinnig!
(en dat zeg ik niet omdat ie er niet meer is ofzo, ben niet zo van "over de doden....")
quote:Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
DamnDit doet ie weer geweldig. Hij laat Hans nog even zijn eigen graf dieper graven
Die is natuuk meteen toen ie thuis kwam begonnen aan het Robinson Hans Dieetboek zodat het nog voor de feestdagen in de boekhandel ligt.quote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
Die Hans is gestoord!!!!
Hij heeft er inderdaad gelijk in dat Hiu bij de meeste kijkers en waarschijnlijk ook bij de afvallers nu wel favoriet is, maar dat heeft hij ook voor een groot deel zelf in de hand gewerkte. Wat een integere kutsukkelquote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar op zich heeft Hans wel gelijk.
Hans beweert dat Hiu vanalles buiten de camera's doet, maar ze had die actie tegen Yin en Hans eerst aangekondigd in de 'dagboekkamer'. Niks stiekem dus. Gewoon helemaal in de openheid.quote:Op zondag 16 november 2008 21:32 schreef Cairon het volgende:
Het probleem van Hans is dat hij probeert alles af te schuiven op Hiukwan... maar het probleem is dat hij zelf probeert buiten schot te blijven. Alsof hij NIETS mis heeft gedaan.
Hij hoopt zichzelf vrij te spreken... maar dat lukt hem niet. Want hij heeft zichzelf al als huichelaar bewezen...
Men denkt dat door de dood van EPH er geen ER meer kan komen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen. Dit was de laatste ER? Beetje anticlimax dan.
Ik denk dat er volgende week een balkproef is, met één winnaar die rechtstreeks naar de finale gaat.quote:Op maandag 17 november 2008 04:20 schreef Greetings het volgende:
Hmmm....hoe zit het nou? Wie de balk-proef wint zit in de finale, en wie de proef daarna wint ook?
Dus toch maar 2 in de finale? En die wordt beslist door de 100 stemmen van ex-ER leden van allerlei jaren? Wat is die ene extra stem die Hans en Yin hebben dan nog waard op zo'n groot aantal?
Juist vanwege die extra 'witte' stem, geloof ik daar dus niet in.quote:Op maandag 17 november 2008 08:01 schreef YPPY het volgende:
Die 100 extra mensen kwamen er toch pas na dat ongeluk van EP? Misschien was het eerste plan een eilandraad in de studio, dat is al vaker gedaan. Dat is dan later aangepast naar niet 10 stemmers, maar 100.
Heb je gisteren wel gekeken? Er komt volgende week een balkproef en nog een proef.quote:Op maandag 17 november 2008 08:04 schreef Manu82 het volgende:
Ze gaan toch allemaal in principe naar de finale? Of heb ik het weer verkeerd gezien
Dat klopt. Maar als je het iets anders formuleert is het misschien iets duidelijker: ze zitten alledrie in de halve finale en de proeven volgende week zorgen er voor dat er twee doorgaan naar de uiteindelijke finale.quote:Op maandag 17 november 2008 08:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel gekeken? Er komt volgende week een balkproef en nog een proef.
De winnaars van deze proeven gaan naar de finale.
Heb vannacht op internet gekeken, dacht dat ze zeiden dat volgende week de finale zou zijjnquote:Op maandag 17 november 2008 08:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel gekeken? Er komt volgende week een balkproef en nog een proef.
De winnaars van deze proeven gaan naar de finale.
Thanks, zo begrijp ik het beterquote:Op maandag 17 november 2008 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als je het iets anders formuleert is het misschien iets duidelijker: ze zitten alledrie in de halve finale en de proeven volgende week zorgen er voor dat er twee doorgaan naar de uiteindelijke finale.
Op 10 stemmen is een extra stem best wel handig. Dat van die 100 wist EP natuurlijk nog niet toen dit opgenomen werd.quote:Op maandag 17 november 2008 08:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Juist vanwege die extra 'witte' stem, geloof ik daar dus niet in.
Wat is één witte stem op 100 stemmen? Dat is niet bepaald een voordeel, dan.
Maar goed, wat Tezz ook zegt: er is gezegd dat volgende week de finale is.quote:Op maandag 17 november 2008 08:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Op 10 stemmen is een extra stem best wel handig. Dat van die 100 wist EP natuurlijk nog niet toen dit opgenomen werd.
Denk je dat of weet je dat?quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat is niet zeker
edit:
er komt in ieder geval nog wel een 2009 editie
Bron: www.expeditierobinson.netquote:Dit staat er op de 2be site:
Finale op 1 december 2008!
Nadat, in overleg met de familie van de onlangs overleden Ernst-Paul Hasselbach, besloten werd om de uitzendingen van ‘Expeditie Robinson 2008’ zowel in Nederland als in België verder te zetten, nadert dit realityprogramma nu zijn ontknoping. Op maandag 1 december 2008 zal bekend worden wie zich Robinson 2008 mag noemen.
De lege plek naast presentatrice Evi Hanssen kan niet ingevuld worden, maar de finale zal wel verlopen zoals oorspronkelijk samen met Ernst-Paul is bepaald. Bovendien wordt in deze laatste uitzending stilgestaan bij zijn overlijden met een terugblik op 10 jaar Ernst-Paul Hasselbach in 'Expeditie Robinson': een hommage.
Bij aanvang van de finale zijn er nog drie kandidaten over. Zij krijgen van Evi het resultaat van de laatste eilandraad in Maleisië te horen. Een zeer bijzonder publiek, bestaande uit 100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium 'Expeditie Robinson', vormt de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de winnaar van 'Expeditie Robinson 2008' mag noemen.
Wat voor mensen zijn die 10% dan?? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand op de kwallebal gaat stemmen muv zijn familie en Yin dan.quote:Op maandag 17 november 2008 07:43 schreef Tezz het volgende:
Hans en Yin hebben best wel in de gaten hoe ze 'over gekomen' zijn op de kijker. Daarom haalt Hans het nog eens extra aan op de eilandraad met Ernst-Paul. Hij heeft alleen niet in de gaten gehad dat werkelijk 90% van de kijkers hem uitkotst
Dan kom je al een heel eind hoorquote:Op maandag 17 november 2008 09:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn die 10% dan?? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand op de kwallebal gaat stemmen muv zijn familie en Yin dan.
preciesquote:Op maandag 17 november 2008 06:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Hans beweert dat Hiu vanalles buiten de camera's doet, maar ze had die actie tegen Yin en Hans eerst aangekondigd in de 'dagboekkamer'. Niks stiekem dus. Gewoon helemaal in de openheid.
Het gesprek met Yin is ook uitgezonden.
Daarentegen maak ik uit Geerts woorden "je weet niet wat er uitgezonden wordt" en Hans' woorden van gisterenavond op, dat zijzelf juist gesproken hebben over manipulatie door de programmamakers.
Wie is er dan achterbaks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |