quote:Op zondag 16 november 2008 21:26 schreef Cairon het volgende:
Kyra... die je zelf hebt weggestemd...
Prince... die je hebt weggestemd...
Ernst Paul... HEERLIJKE man
quote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef Kinga het volgende:
EP. Ik ga hem echt missen.
quote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef babette21 het volgende:
EP is waanzinnig!
(en dat zeg ik niet omdat ie er niet meer is ofzo, ben niet zo van "over de doden....")
quote:Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
DamnDit doet ie weer geweldig. Hij laat Hans nog even zijn eigen graf dieper graven
Die is natuuk meteen toen ie thuis kwam begonnen aan het Robinson Hans Dieetboek zodat het nog voor de feestdagen in de boekhandel ligt.quote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
Die Hans is gestoord!!!!
Hij heeft er inderdaad gelijk in dat Hiu bij de meeste kijkers en waarschijnlijk ook bij de afvallers nu wel favoriet is, maar dat heeft hij ook voor een groot deel zelf in de hand gewerkte. Wat een integere kutsukkelquote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar op zich heeft Hans wel gelijk.
Hans beweert dat Hiu vanalles buiten de camera's doet, maar ze had die actie tegen Yin en Hans eerst aangekondigd in de 'dagboekkamer'. Niks stiekem dus. Gewoon helemaal in de openheid.quote:Op zondag 16 november 2008 21:32 schreef Cairon het volgende:
Het probleem van Hans is dat hij probeert alles af te schuiven op Hiukwan... maar het probleem is dat hij zelf probeert buiten schot te blijven. Alsof hij NIETS mis heeft gedaan.
Hij hoopt zichzelf vrij te spreken... maar dat lukt hem niet. Want hij heeft zichzelf al als huichelaar bewezen...
Men denkt dat door de dood van EPH er geen ER meer kan komen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen. Dit was de laatste ER? Beetje anticlimax dan.
Ik denk dat er volgende week een balkproef is, met één winnaar die rechtstreeks naar de finale gaat.quote:Op maandag 17 november 2008 04:20 schreef Greetings het volgende:
Hmmm....hoe zit het nou? Wie de balk-proef wint zit in de finale, en wie de proef daarna wint ook?
Dus toch maar 2 in de finale? En die wordt beslist door de 100 stemmen van ex-ER leden van allerlei jaren? Wat is die ene extra stem die Hans en Yin hebben dan nog waard op zo'n groot aantal?
Juist vanwege die extra 'witte' stem, geloof ik daar dus niet in.quote:Op maandag 17 november 2008 08:01 schreef YPPY het volgende:
Die 100 extra mensen kwamen er toch pas na dat ongeluk van EP? Misschien was het eerste plan een eilandraad in de studio, dat is al vaker gedaan. Dat is dan later aangepast naar niet 10 stemmers, maar 100.
Heb je gisteren wel gekeken? Er komt volgende week een balkproef en nog een proef.quote:Op maandag 17 november 2008 08:04 schreef Manu82 het volgende:
Ze gaan toch allemaal in principe naar de finale? Of heb ik het weer verkeerd gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |