Precies!quote:Op zondag 16 november 2008 21:32 schreef babette21 het volgende:
het stomme is dat Hiu voor mij helemaal niet wint omdat ze "het lievertje is" (waar Hans zo bang voor is), want zo geweldig vind ik Hiu niet.... ze wint voor mij puur omdat die anderen zo walgelijk zijn
de balkenproef is een vrouwenproef, da's elk jaar weer bewezen. Maar dan zal er de volgende dag wel zo'n race-actieding tegenover staan, waar mannen weer 'n voordeel bij hebben...quote:Op zondag 16 november 2008 21:35 schreef MrDice het volgende:
Maar Hiu maakt goede kans op de balk. Zie Hans kopje onder gaan!
Dat laatste inderdaad. Dat hele ubercomplot van hun was er voor ons kijkers gewoon ineens.quote:Op zondag 16 november 2008 21:40 schreef Magics het volgende:
Misschien is het wel waar wat Hans en Yin zeiden dat Hiu achter de camera meer bekokstoofd heeft dan ervóór. Maar denkt hij nou echt dat het publiek zo dom is om te denken dat hij en Yin dat niet gedaan hebben?
Ik vind het pas spannend wat de tweede proef wordt als Hiu niet de evenwichtsbalk wintquote:Op zondag 16 november 2008 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat Yin de balkproef gaat winnen, of Hiu moet geluk hebben. En dan wordt het spannend wat de tweede proef wordt..
Leren voor wat? Voor de niet meer terugkomende ER?quote:Op zondag 16 november 2008 21:52 schreef Cheiron het volgende:
Hiu is de meest waardeloze Robinson ooit. Maar vergeleken met de uber-hypocrieten Hans en Yin lijkt ze een fucking heilige. Ontzettend matige expeditie dit. Grotendeels op het conto van Hans, Yin, Hiu en Geert met hun vroege afspraak. Hopelijk leert de regie er iets van
Dat had ik niet meegekregen. Dit was de laatste ER? Beetje anticlimax dan.quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Leren voor wat? Voor de niet meer terugkomende ER?
Dat is niet zekerquote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Is dat al bekend?quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
JIj rellertquote:Op zondag 16 november 2008 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
hihi ik zeg maar wat en weet helemaal niks
quote:Op zondag 16 november 2008 21:26 schreef Cairon het volgende:
Kyra... die je zelf hebt weggestemd...
Prince... die je hebt weggestemd...
Ernst Paul... HEERLIJKE man
quote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef Kinga het volgende:
EP. Ik ga hem echt missen.
quote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef babette21 het volgende:
EP is waanzinnig!
(en dat zeg ik niet omdat ie er niet meer is ofzo, ben niet zo van "over de doden....")
quote:Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
DamnDit doet ie weer geweldig. Hij laat Hans nog even zijn eigen graf dieper graven
Die is natuuk meteen toen ie thuis kwam begonnen aan het Robinson Hans Dieetboek zodat het nog voor de feestdagen in de boekhandel ligt.quote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
Die Hans is gestoord!!!!
Hij heeft er inderdaad gelijk in dat Hiu bij de meeste kijkers en waarschijnlijk ook bij de afvallers nu wel favoriet is, maar dat heeft hij ook voor een groot deel zelf in de hand gewerkte. Wat een integere kutsukkelquote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar op zich heeft Hans wel gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |