Hij deed gewoon zijn been slim omhoog, even kijken of Piets wel ballen had en sowieso was het niet hardquote:Op zondag 16 november 2008 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het niet echt goed terug kunnen bekijken maar wat vonden jullie trouwens van de ''natrappende'' beweging van Suarez?
Nadat ie in zijn maag werd getrapt en expres door rolde.. PRACHTIGquote:Op zondag 16 november 2008 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het niet echt goed terug kunnen bekijken maar wat vonden jullie trouwens van de ''natrappende'' beweging van Suarez?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nadat ie in zijn maag werd getrapt en expres door rolde.. PRACHTIG
Was niks. Klaarquote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het ging me er meer om of het überhaupt een kaart waard was zoals ik sommige boeren over hoor janken.
Mooie avaterquote:Op zondag 16 november 2008 20:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat van Suarez was niks. was gewoon om een beetje te irriteren en uit te lokken. geen overtredingen ofzo.
Om dit soort spreekkoren zou een club drie wedstrijden zonder aanhang moeten spelen. Dat meen ik, ook als het Ajax zou betreffen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hoort ze op het begin : "wat is die Sjakie stil"
Denk dat ik wel kan zeggen hoe ik er over denk maar ik denk dat niemand ze als mensen zal beschouwen
Al maakt het in hun geval niet uit, ze komen anders ook nietquote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Om dit soort spreekkoren zou een club drie wedstrijden zonder aanhang moeten spelen. Dat meen ik, ook als het Ajax zou betreffen.
Walgelijk.
Heel weinig aan toe te voegen. Zulke momenten dan toon je je juist een vent als je respect toont. Maar ja, je hebt nu eenmaal een groep debielen (die zich overigens bij elke club wel bevinden) die het nodig vinden om leuk te doen tijdens zoiets.quote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Om dit soort spreekkoren zou een club drie wedstrijden zonder aanhang moeten spelen. Dat meen ik, ook als het Ajax zou betreffen.
Walgelijk.
Wat is dat voor gifje? Heb je hem in het groot?quote:
Was dat niet die vent die de graspollen aanstampt?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Is MVB nou aangekomen of zie ik het verkeerd?
Is dat niet die ene keeper van Volendam, Verhoef ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Is MVB nou aangekomen of zie ik het verkeerd?
Gewoon Suarez in de spits houden.quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
Hoelang is Cvitanich nog weg? Zie heb graag een keer op de spitsposities spelen.
Drie á vier weken.quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
Hoelang is Cvitanich nog weg? Zie heb graag een keer op de spitsposities spelen.
Een tegenstander op de tribune is juit leuk... Om elkaar een beetje te neten.quote:Op zondag 16 november 2008 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Heel weinig aan toe te voegen. Zulke momenten dan toon je je juist een vent als je respect toont. Maar ja, je hebt nu eenmaal een groep debielen (die zich overigens bij elke club wel bevinden) die het nodig vinden om leuk te doen tijdens zoiets.
Wedstrijden zonder afreizende supporters is daarom een prima idee.
Hoef je niet in de file te staan op de snelweg + je hebt geen wachttijd met uitrijden parkeergarage etc.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ [url= http://members.home.nl/ajaxf-side/fotos/2008/1116ajax-psv40.jpg ]afbeelding[/url] ]
Waarom gaan mensen in godsnaam eerder weg?
Ja en je mist gewoon een deel van een wedstrijdquote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef basvip het volgende:
[..]
Hoef je niet in de file te staan op de snelweg + je hebt geen wachttijd met uitrijden parkeergarage etc.
Dat zijn geen Ajacieden, anders ga je tijdens zo'n geweldige wedstrijd niet weg.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=6703
Als je op tijd thuis moet zijn ga dan niet, blijf lekker op de bank zitten...quote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef basvip het volgende:
[..]
Hoef je niet in de file te staan op de snelweg + je hebt geen wachttijd met uitrijden parkeergarage etc.
Kan je gelijk zien waar de prioriteiten liggen van sommige mensen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en je mist gewoon een deel van een wedstrijd
luister goed rond 0.08 dan hoor je het wel duidelijk over sjakie.quote:
In al mijn ajax-wedstrijden ben ik nog nooit ook maar 1 sec eerder weg gegaan, dus aan mij zal het niet liggen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je op tijd thuis moet zijn ga dan niet, blijf lekker op de bank zitten...
Is dat Ajax of PSV-publiek?quote:Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef Silaz het volgende:
[..]
luister goed rond 0.08 dan hoor je het wel duidelijk over sjakie.NJa hier mijn laatste woord erover. Volgende week pakken we az ook!
Nee, een club als Volendam/Sparta/Excelsior uit onderschat je, AZ niet.quote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef Suijk het volgende:
Nu gaan we onszelf weer gewoon overschatten en verspelen we punten tegen AZ. We zijn zo lekker wisselvallig.
Was ook niet specifiek naar jou gericht hoorquote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef basvip het volgende:
[..]
In al mijn ajax-wedstrijden ben ik nog nooit ook maar 1 sec eerder weg gegaan, dus aan mij zal het niet liggen.
Lijk mij toch duidelijkquote:
Same here, bij Heerenveen-Ajax was de drang wel groot maargoed uiteindelijk gewoon de wedstrijd afgekekequote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef basvip het volgende:
[..]
In al mijn ajax-wedstrijden ben ik nog nooit ook maar 1 sec eerder weg gegaan, dus aan mij zal het niet liggen.
Ja, tering, eigenlijk ook wel hequote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, een club als Volendam/Sparta/Excelsior uit onderschat je, AZ niet.
[..]
Was ook niet specifiek naar jou gericht hoor
[..]
Lijk mij toch duidelijk![]()
psv.quote:
basvip, wil jij je avatar veranderen? Dit is behoorlijk verwarrend elke keer. Dank uquote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef basvip het volgende:
[..]
Vind je het gek.quote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef Noshiba het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)role_rond_Arena.html
Ook giga naaierij dat er een 50tal boetes uitgeschreven zijn op de parkeerplaatsen onder de ArenA omdat de mensen niet in de vakken geparkeerd stonden maar met 1 wiel erbuiten etc
Wat een super actie bij die 2e goal..quote:Op zondag 16 november 2008 21:50 schreef Longmen het volgende:
Urby speelde inderdaad een hele goeie wedstrijd.
Gelukkig het slaat helemaal nergens op om eerder te gaan. Ook al sta je 5-0 achter je steunt je club altijd.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ afbeelding ]
De totale vernederingquote:Op zondag 16 november 2008 21:47 schreef BoNi het volgende:
Ik kwam meneer Reker nog tegen in de parkeergarage onder de Arena.
Hij genoot zichtbaar,want werd door een flinke menigte supporters toegezongen:
"Jantje bedankt, Jantje bedankt.......!"
ook die assist was niet perfect. had gewoon over de grond gemoeten en hoefde helemaal niet zo hard.. gelukkig was de aanname van Suarez goed.quote:Op zondag 16 november 2008 21:59 schreef TiMPiN het volgende:
Rommedahl heb denk ik 1 bal goed geraakt vandaag, die assist
Vind het eigenlijk veel te vroeg. Pff, ben zo gaar als een kanarie nog zo vroeg op de ochtend..quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef GieJay het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die winterstop niet heel erg lang? En 4 wedstrijden om half 1![]()
Hopelijk dit jaar eens een goede december qua resultaten.quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef GieJay het volgende:
23/11/2008 12:30 AZ-Ajax
30/11/2008 12:30 Ajax-FC Utrecht
07/12/2008 12:30 FC Volendam-Ajax
12/12/2008 20:45 Ajax-NAC
21/12/2008 14:30 De Graafschap-Ajax
28/12/2008 12:30 Ajax-ADO Den Haag
18/01/2009 14:30 NEC-Ajax
Ligt het nou aan mij of is die winterstop niet heel erg lang? En 4 wedstrijden om half 1![]()
als er volgende week gewonnen wordt, dan hebben we daarna een relatief makkelijk programma, dus dan zou het zomaar kunnen dat Ajax 13x op rij winnend afgesloten heeft.quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef GieJay het volgende:
23/11/2008 12:30 AZ-Ajax
30/11/2008 12:30 Ajax-FC Utrecht
07/12/2008 12:30 FC Volendam-Ajax
12/12/2008 20:45 Ajax-NAC
21/12/2008 14:30 De Graafschap-Ajax
28/12/2008 12:30 Ajax-ADO Den Haag
18/01/2009 14:30 NEC-Ajax
Ik moest vanmorgen gewoon m'n wekker zetten om op tijd te zijn voor een thuiswedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk veel te vroeg. Pff, ben zo gaar als een kanarie nog zo vroeg op de ochtend..
Wel relaxt dat je wat eerder thuisbent dan normaal.
Helemaal niet. Bekijk de resultaten uit andere competities in december maar. Blijf het nu gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken.quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
als er volgende week gewonnen wordt, dan hebben we daarna een relatief makkelijk programma, dus dan zou het zomaar kunnen dat Ajax 13x op rij winnend afgesloten heeft.
*Ka-ching*quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef kevin6188 het volgende:
Politie int 92.000 euro bij controle rond ArenA.
Inderdaad, zeker voor uitwedstrijden......quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk veel te vroeg. Pff, ben zo gaar als een kanarie nog zo vroeg op de ochtend..
Wel relaxt dat je wat eerder thuisbent dan normaal.
Laten we maar niet te hard van stapel lopenquote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
als er volgende week gewonnen wordt, dan hebben we daarna een relatief makkelijk programma, dus dan zou het zomaar kunnen dat Ajax 13x op rij winnend afgesloten heeft.
Sta d'r boven. Frustratie bij de boertjes is toch wat we wilden? Nou, dat hebben ze gekregen. Als Sjakie na deze wedstrijd alles is waar ze zich druk om kunnen maken, dan zegt dat toch wel heel veel.quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoektocht naar Sjakie
http://www.psvrw.nl/seizoen08-09/Ajax%20-%20PSV%202.html
En de wereldvreemde boertjes blijven na de wedstrijd gewoon doorgaan.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoektocht naar Sjakie
http://www.psvrw.nl/seizoen08-09/Ajax%20-%20PSV%202.html
En de wereldvreemde boertjes blijven na de wedstrijd gewoon doorgaan.
Je hebt gelijk. Eigenlijk niet de moeite waard die boertjes.quote:Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sta d'r boven. Frustratie bij de boertjes is toch wat we wilden? Nou, dat hebben ze gekregen. Als Sjakie na deze wedstrijd alles is waar ze zich druk om kunnen maken, dan zegt dat toch wel heel veel.
Ze worden nog wel een keer teruggepakt. De deur aan de andere kant van het uitvak hing vorig jaar ook niet echt stevig op z'n plek...
Waarom staat er regelmartig?quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ afbeelding ]
Typefoutquote:
Oh kut, nu moet ik alsnog een tattoo nemenquote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef keeper het volgende:
Historische beelden.
Gabrich heeft dus wel gescoord voor Ajax. Myth busted.
En die 2e zin is ook lekker krom. Grapje van de scorebordstagiare?quote:
Die kop van Simons na de 4-1 was priceless richting Zuid, wat een boze kopquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef TiMPiN het volgende:
Frustratie meer niet. Kunst om niet te reageren...
Jank toch niet zo. De sfeer is prima in orde de laatste tijd, iets dat vorig seizoen voorzichtig al is ingezet, en blijkbaar probeert nu ook Ajax zelf een en ander te verbeteren. Als de Kuip wordt leeg gespeeld en dat gebeurt ook vaker dan men in Rotterdam wil, dan zijn jullie ineens zogenaamd allemaal broodjes kroket halen. Ga toch heen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit?![]()
Niet om te trollen hoor, maar als zoiets op het scherm in de ArenA getoond wordt dan zijn jullie nog verder gezakt als het AZ publiek met hun handjeklappers.
[ afbeelding ]
hahah so truequote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die kop van Simons na de 4-1 was priceless richting Zuid, wat een boze kop
Aan de laatste zin te zien denk ik aan een photoshop, anders zijn ze qua Nederlandse taal ook diep gezakt.quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit?![]()
Niet om te trollen hoor, maar als zoiets op het scherm in de ArenA getoond wordt dan zijn jullie nog verder gezakt als het AZ publiek met hun handjeklappers.
[ afbeelding ]
Of is dit een Photoshop?
Jullie kunnen jaloers zijn op de sfeer vandaag. Was weer geweldigquote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Of is dit een Photoshop?
Ik jank niet. Ik vraag me alleen af of dit echt serieus op het scherm wordt getoond? In dat geval zou ik het echt enorm waardeloos vinden.quote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jank toch niet zo. De sfeer is prima in orde de laatste tijd, iets dat vorig seizoen voorzichtig al is ingezet, en blijkbaar probeert nu ook Ajax zelf een en ander te verbeteren. Als de Kuip wordt leeg gespeeld en dat gebeurt ook vaker dan men in Rotterdam wil, dan zijn jullie ineens zogenaamd allemaal broodjes kroket halen. Ga toch heen.
Inderdaadquote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke zondag was het... een maat van me is voor PSV en die heeft me de afgelopen jaren steevast bestookt met hatelijke smsjes... de grap is dat ik daar niet eens op reageer, maar hij blijkbaar wel de noodzaak ziet om na elke wedstrijd te reageren
Vanmiddag kreeg ik deze: "De prijs is pas na 34 wedstrijden"
Ik heb natuurlijk niet gereageerd, ik heb hem harder door niet te happen
Wat betreft volgende week, de volle winst zou heerlijk zijn, een punt is ook mooi meegenomen en mocht er verloren worden is er nog geen man overboord... lekkere uitgangspositie
Het is was inderdaad geen photoshop. Ik zat ook al 3 keer te kijken in het stadion. Toen maar weer naar het spel gekeken want ik kwam er niet uitquote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan de laatste zin te zien denk ik aan een photoshop, anders zijn ze qua Nederlandse taal ook diep gezakt.
Maar aan een comment in het PSV topic denk ik dat het om een echte foto gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |