Kan ik allemaal spelen.quote:
Neuh, gewoon met grof geweld.quote:
"Coupletje en een refreintje"quote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een complete cd tijdens je 1e keer. Sure..
Met voorspel en al die onzin.quote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een complete cd tijdens je 1e keer. Sure..
Maar ze doen toch shirtjes uit. Waarmee bedreig je ze dan oh meester?quote:
ga je naar de meet?quote:Op zondag 16 november 2008 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan ik allemaal spelen.HAIL mij.
![]()
NET ALSOF JE DAT ZELF NIET DOETquote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je mag heul geen albums downloaden!
quote:
Ik heb geen Opa's meer.quote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Devvie het volgende:
JONGENS IK GA DOUCHEN EN NAAR MIJN JARIGE OPA
DOEIII:*:*:
O+O+
quote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou weet ik niet eens welk "Coupletje en refreintje" het was.
* Zotheid belt ex op.
OH, sorryquote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen Opa's meer.![]()
DAG HEUR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
NET ALSOF JE DAT ZELF NIET DOET.
GEFELICITEERD~!!!!11112EINS@%)*quote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Devvie het volgende:
JONGENS IK GA DOUCHEN EN NAAR MIJN JARIGE OPA
DOEIII: *
![]()
![]()
Niet waar.quote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deed je goed. Je had er 1 die al eerder aangeduwd was dus.
wat moet hij daar over uitleggen dan? dat het een kankergoede auto is ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien. M'n pa geeft diezelfde avond uitleg over de Subaru STI.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
OH, sorry![]()
je mag wel mee heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, hoor. Ik heb een toffe Opa.
Z'n lijf was alleen op.
0 topics op naam. 14.gif
Mag ik niet zeggen van m'n moeder.quote:Op zondag 16 november 2008 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een permban, wat had je gedaan?
Een gedicht in de spits, dat heb ik dan weer gemist. Jammer dat ik toendertijd niet zo actief op fok was, bijna alles gemist [ afbeelding ].
Heb ik gedaan.quote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wil zo'n album van u-ziq downloadenwat ik ook ga proberen te doen
.
Hou jong?quote:Op zondag 16 november 2008 13:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik koop ook veel cd's hoor!
[..]
GEFELICITEERD~!!!!11112EINS@%)*
[..]
Niet waar.![]()
Ze was zelfs jonger.(Niet dat dat nou zoveel uitmaakt hede ten dage.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |