quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb overigens al in geen tijden een advertentiebord op een gebouw gezien van 3 meisjes.
Nou en.quote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Gupje het volgende:
Ik ben vandaag zo brak, zo brak, zo brak, zo brak was ik nooit
Ik heb ook koppijn.quote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Gupje het volgende:Ik ben vandaag zo brak, zo brak, zo brak, zo brak was ik nooit
Hoe kijk je nu dan tegen me aan?quote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef Fascination het volgende:
Oh heb even gegoogled en IQM is inderdaad de bedenker van de huillach smiley, mm nu kijk ik wel anders tegen hem aan.
Ik heb 'm gister aaf even snel geleerd via dat filmpje. Perfecte gozert is hij.quote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je was me voor.
[..]
Die ga ik oefenen.
LA LALALALALALA LALALALALALA LALALALALALAquote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Gupje het volgende:Ik ben vandaag zo brak, zo brak, zo brak, zo brak was ik nooit
quote:Op zondag 16 november 2008 13:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
LA LALALALALALA LALALALALALA LALALALALALA
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat mij alleen maar nog legendarischer en meer aanbiddelijk maakt.
Mag ik niet zeggen.quote:
Nouuu ik vind de huillach smiley werkelijk waar geniaal dus je bent iets in m'n achting gestegenquote:
Alsof ik niet genoeg andere geniale dingen heb gedaan.quote:Op zondag 16 november 2008 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nouuu ik vind de huillach smiley werkelijk waar geniaal dus je bent iets in m'n achting gestegen.
Niet veel hoor.
Hij praat ook zo sloom.quote:Op zondag 16 november 2008 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister aaf even snel geleerd via dat filmpje. Perfecte gozert is hij.
Soms ietwat traag omdat hij ipc les geeft aan complete gitaarnoobs. Maar hij is heel helder en duidelijk.![]()
[Cartman]Lame..[/Cartman].quote:Op zondag 16 november 2008 13:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen.
"Deel de toffe dingen des levens enkel met de toffe medemens en niet met het plebs. Zo is het hoe Hij het wil."
- Joh 4:27
HET IS GEEN VINDENquote:Op zondag 16 november 2008 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nouuu ik vind de huillach smiley werkelijk waar geniaal dus je bent iets in m'n achting gestegen.
Niet veel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
HET IS GEEN VINDEN
HET IS ZIJN
DE HUILLACH SMILEY IS WERKELIJK GENIAALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALL HAIL HUILLACHSMILE
![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben meer Monkey see monkey do.quote:Op zondag 16 november 2008 13:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij praat ook zo sloom.![]()
Maar ik vind het meestal wel fijn om het ook geschreven te zien, daarom mag m'n gitaarleraar ook altijd alles uitschrijven.
Zoalsquote:Op zondag 16 november 2008 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik niet genoeg andere geniale dingen heb gedaan.
Maar dankje.
Dat is wel een stuk makkelijker.quote:Op zondag 16 november 2008 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben meer Monkey see monkey do.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |