We hebben het samen gedaan. Moet ook wel want heb aardige afstanden te overbruggen en het plafond is ruim 3 meter hoog.quote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
vicky..daar heb je toch een man voor, om dat te doen?
We gaan volgende week trouwens je achternichtje bewonderen
Nee niet gekeken.. de dvdrecorder staat standaard ingeprogrammeerd voor ER. We waren gister pas na 11-en klaar en toen was het natuurlijk al begonnen..quote:Op zondag 16 november 2008 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt toch wel ER gekeken he vicky?
not available...quote:
Ziet er leuk uit. Volgens Kim is dat niet lief om Jens hand sneeuw te laten voelen.quote:Op zondag 16 november 2008 09:36 schreef Ticootje het volgende:
snowworld!
Ik hoop het toch niet, dan gaan die van mij ook razenquote:Op zondag 16 november 2008 11:10 schreef Belana het volgende:
hier hebben 2 kinderen de kolder![]()
gaat het stormen ofzo?
Is dat voor je vakantie met Maggie? Of is die al geweest.quote:Op zondag 16 november 2008 11:12 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand een handzaam lijstje waarop staat wat je mee moet nemen voor een zonvakantie van 8 dagen?
zoiets? http://www.lijstjesonline.nl/vakantie.htmlquote:Op zondag 16 november 2008 11:12 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand een handzaam lijstje waarop staat wat je mee moet nemen voor een zonvakantie van 8 dagen?
Ja! Bij mij duurde het wel 2 uur voor ze fatsoenlijk hard waren. In de koelkast gaat het sneller!quote:Op zondag 16 november 2008 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Kan het kloppen dat kruidnootjes eerst nog zacht zijn na het bakken? Ze zijn wčl lekker trouwens
Ik laat hem er voorlopig ook wel uit denk ik hoorquote:Op zondag 16 november 2008 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Als hij nog niet zelf kan zitten, zou ik het niet doen, freecell.
En het kaartje is wegquote:Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef m@x het volgende:
Wie wil er vanavond mee naar de premiere van de musical Tommy (door di-rect) in het oude Luxor in Rotterdam? Ik moet er naartoe om te recenseren maar ik heb nog een extra kaartje dus wie wil?
Mijn kruidnootjes van van de week en van gisteren waren niet zacht ofzo en waren binnen de tien minuten afgekoeld (en daarna in net zoveel minuten op)quote:Op zondag 16 november 2008 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Kan het kloppen dat kruidnootjes eerst nog zacht zijn na het bakken? Ze zijn wčl lekker trouwens
k vind ze meestal t lekkerst als ze een tijdje open gelegen hebben en wat zachter wordenquote:Op zondag 16 november 2008 18:12 schreef Saffier het volgende:
De lekkerste kruidnoten zijn de zelfgebakken kruidnoten
Ik heb die van www.sinterklaasrecepten.com gebruikt. Smaakt goed, maar ze blijven dus wel een beetje zachtquote:Op zondag 16 november 2008 18:30 schreef miss_sly het volgende:
lady-wrb beterschap!
Ik wil ook kruidnootjes/pepernoten maken. Iemand een recept dat al goed gelukt is
dat was het nieuwste patroon iddquote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
is het pompomaankleedweek? Ik heb afgelopen week een sinterklaaspak en mijter voor die pop gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |