We hebben het samen gedaan. Moet ook wel want heb aardige afstanden te overbruggen en het plafond is ruim 3 meter hoog.quote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
vicky..daar heb je toch een man voor, om dat te doen?
We gaan volgende week trouwens je achternichtje bewonderen
Nee niet gekeken.. de dvdrecorder staat standaard ingeprogrammeerd voor ER. We waren gister pas na 11-en klaar en toen was het natuurlijk al begonnen..quote:Op zondag 16 november 2008 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt toch wel ER gekeken he vicky?
not available...quote:
Ziet er leuk uit. Volgens Kim is dat niet lief om Jens hand sneeuw te laten voelen.quote:Op zondag 16 november 2008 09:36 schreef Ticootje het volgende:
snowworld!
Ik hoop het toch niet, dan gaan die van mij ook razenquote:Op zondag 16 november 2008 11:10 schreef Belana het volgende:
hier hebben 2 kinderen de kolder![]()
gaat het stormen ofzo?
Is dat voor je vakantie met Maggie? Of is die al geweest.quote:Op zondag 16 november 2008 11:12 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand een handzaam lijstje waarop staat wat je mee moet nemen voor een zonvakantie van 8 dagen?
zoiets? http://www.lijstjesonline.nl/vakantie.htmlquote:Op zondag 16 november 2008 11:12 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand een handzaam lijstje waarop staat wat je mee moet nemen voor een zonvakantie van 8 dagen?
Ja! Bij mij duurde het wel 2 uur voor ze fatsoenlijk hard waren. In de koelkast gaat het sneller!quote:Op zondag 16 november 2008 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Kan het kloppen dat kruidnootjes eerst nog zacht zijn na het bakken? Ze zijn wèl lekker trouwens
Ik laat hem er voorlopig ook wel uit denk ik hoorquote:Op zondag 16 november 2008 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Als hij nog niet zelf kan zitten, zou ik het niet doen, freecell.
En het kaartje is wegquote:Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef m@x het volgende:
Wie wil er vanavond mee naar de premiere van de musical Tommy (door di-rect) in het oude Luxor in Rotterdam? Ik moet er naartoe om te recenseren maar ik heb nog een extra kaartje dus wie wil?
Mijn kruidnootjes van van de week en van gisteren waren niet zacht ofzo en waren binnen de tien minuten afgekoeld (en daarna in net zoveel minuten op)quote:Op zondag 16 november 2008 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Kan het kloppen dat kruidnootjes eerst nog zacht zijn na het bakken? Ze zijn wèl lekker trouwens
k vind ze meestal t lekkerst als ze een tijdje open gelegen hebben en wat zachter wordenquote:Op zondag 16 november 2008 18:12 schreef Saffier het volgende:
De lekkerste kruidnoten zijn de zelfgebakken kruidnoten
Ik heb die van www.sinterklaasrecepten.com gebruikt. Smaakt goed, maar ze blijven dus wel een beetje zachtquote:Op zondag 16 november 2008 18:30 schreef miss_sly het volgende:
lady-wrb beterschap!
Ik wil ook kruidnootjes/pepernoten maken. Iemand een recept dat al goed gelukt is
dat was het nieuwste patroon iddquote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
is het pompomaankleedweek? Ik heb afgelopen week een sinterklaaspak en mijter voor die pop gemaakt
we hebben hem al 2 weken nu.quote:
http://www.schatkist.nl/zwijsen/show/id=115954quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef lady-wrb het volgende:
maar wie of wat is pompom? (ik ben nog steeds niet bijgelezen)
aha duidelijk.quote:Op zondag 16 november 2008 19:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
lief die twee
popmpom is een pop uit de kleuterklas, een soort logeerbeer maar dan zonder te logeren (GODZIJDANK!)
Zo goed? Of helemaal weg?quote:Op zondag 16 november 2008 19:37 schreef Ticootje het volgende:
@ freecell en ingrid, willen jullie je quote van het filmpje aanpassen please?
Is goed zo, dank je.quote:
checkquote:Op zondag 16 november 2008 19:37 schreef Ticootje het volgende:
@ freecell en ingrid, willen jullie je quote van het filmpje aanpassen please?
je zou misschien voor een dvd uit t krantje van de bartsmit kunnen gaan? pagina 4 van de linkquote:Op zondag 16 november 2008 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
o help, het is weer zo ver
dr moet een surprise gemaakt worden voor op school.
en nu moeten er kadootjes verzonnen worden voor het astronomische bedrag van 4 euro.
wat kan je in godsnaam nog vragen voor 4 euro?
voor meisjes frutsels zat, maar ik heb geen idee wat luca op dat lijstje moet zetten (want natuurlijk komt hij er nu mee, en hij gaat zo naar bed en morgenochtend moet het ingeleverd)
die playmobile poppetjes zijn idd ook leukquote:Op zondag 16 november 2008 19:50 schreef Rewimo het volgende:
Misschien heb je hier wat aan? http://www.intertoys.nl/e(...)00-30/SubPrijs/00-05
ja echt heel bizar. heel toevallig was ik al een paar weken bezig met de vraag wat te doen als mij iets zou overkomen en ik wilde hem vragen hoe dat bij hem zat.quote:Op zondag 16 november 2008 21:44 schreef bixister het volgende:
lady_wrb, wat een bizar toeval dat jullie tegelijkertijd zo ernstig ziek zijn geweest. en doof, dat is niet niks zeg. verschrikkelijk!
ik wacht wel af hoe het een en ander zich gaat ontwikkelen. zoals ik al eerder zei, was er voor luca weinig tijd over in zijn vader drukke leven. hij was nogal druk met zijn radiostations, wat nu dus niet meer zal gaan, denk ik. afgezien van dat feit, waarbij ik denk dat hij in een enorm gat zal vallen, heeft hij nu misschien wat meer tijd voor luca. vandaar die vraag over autorijden.quote:Op zondag 16 november 2008 21:46 schreef bixister het volgende:
uitleggen lijkt me het probleem niet. doofheid is niet iets ingewikkelds. gebarentaal is wel moeilijk, maar ook niet onmogelijk. ik zou het zeker overwegen voor luca. verder altijd pen en papier bij de hand houden, om dingen op te kunnen schrijven.
wat goed vamperotica! logisch dat je trots bent enne...... dit was gewoon een oefening voor volgend jaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:55 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica is trotse mama!!
Dochterlief heeft vandaag aan het (HAFF) NK STREETDANCE meegedaan, met dr streetdance team.
En ze zijn 3e geworden ( van de 8)
Heulemaal niet slecht, zeker niet als je bedenkt dat het programaatje wat ze gedraaid hebben pas vorige week woensdag af was en de muziek zaterdag pas helemaal goed in elkaar zat!!
Alleen wel jammer dat alleen de nr 1 door mag naar het EK, wie weet volgend jaar!!
Voor papaquote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
luca is nogal bezig met strijkkralen op dit moment. hij heeft een appel gestrijkkraald (was zijn eigen idee) en daar maken we een kaartje van. vraag was alleen : wat zetten we erop?
Lady, nog beterschap (eng moet dat geweest zijn) en gefeliciteerd! Wat een lieve opkikkertjes heb je daarquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
mezelf quoten is natuurlijk te stom voor woorden.
gooi ik er toch nog een foto tegenaan
[ afbeelding ]
oei dat is niet fijn zeg. lekkage is heeeeel vervelend. ik hoop dat hij het morgen lekker snel kan verhelpen als het bad eruit is. maar het klinkt als een omvangrijke klus.quote:Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef Ticootje het volgende:
We hebben lekkage. Morgen was M. al vrij, maar nu moet dus het hele bad eruit. Weer Jen dr kamer niet. Ik baal!
quote:Op zondag 16 november 2008 21:57 schreef vamperotica het volgende:
Wrappie....? Ben je alweer boven water?
Dat hoop ik ook, en zou ik ook doen! Spuuglokje omschrijft het hier precies zoals ik het zou willen zeggen.quote:Op maandag 17 november 2008 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb wat vreselijk zeg, dat Luca's vader zo ernstig ziek is geweest en nu doof is. En toevallig dat dat nu net tegelijk met jouw ziekenhuisopname moest zijn. Nu kan telefoneren met zijn papa natuurlijk ook niet meer... Wie weet is dit iets waardoor hij meer tijd met Luca gaat doorbrengen, dat zou fijn zijn. Ik zou bijvoorbeeld in de bibliotheek een boekje over gebarentaal halen en Luca zeker ook wat gebarentaal laten leren. Door met gebarentaal bezig te zijn komt het besef bij Luca ook binnen dat er heel veel verandert als je ineens niet meer kan horen.
Was het leuk?quote:
Oh, wat klinkt dat leuk zegquote:Op maandag 17 november 2008 07:43 schreef Reinhilde het volgende:
Goeiemorgen.
Lady-wrb, wat een moeilijke tijd, vooral voor Luca. Sterkte! En wat er hierboven al staat, 'Voor papa', zou ik ook doen.![]()
Vanmiddag dus eindelijk buik-painten! Mijn moeder en een vriendin gaan het doen, maar ik verwacht er wel veel van. Mijn moeder grimeert (in haar vrije tijd) al een jaar of 24 bij theatergroepen/musicals/tvreclames, de laatste jaren vooral bij het Hofplein theater in Rotterdam, dus ik heb hoge verwachtingen!![]()
Nu op mijn ideeenlijstje:
-naam van baby met hartje/bloem
-cupcake
-zon
Misschien doen we ze wel allemaal. Zal vanavond in het buikentopic foto's zetten!
Edit: rewimo, ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!
Verzekering? Kinderbijslag in Januari?quote:Op maandag 17 november 2008 11:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
helaas heeft duimen niet geholpen. Moet nu kijken waar ik 180,- vandaan haal voor de therapiezolen.
Oh, dat is echt waardeloosquote:Op maandag 17 november 2008 11:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
helaas heeft duimen niet geholpen. Moet nu kijken waar ik 180,- vandaan haal voor de therapiezolen.
Hoe bedoel je verzekering? Die vergoed het wel volledig, maar eerst zelf voorschieten.quote:Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verzekering? Kinderbijslag in Januari?
Kan niet iemand het dan voorschieten? Als je verzekering toch 100% vergoed.quote:Op maandag 17 november 2008 12:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verzekering? Die vergoed het wel volledig, maar eerst zelf voorschieten.
Kbs had gekund, maar het moet meteen betaald worden.
Baal er van!
En voor de rest met saneringskrediet, is het afwachten wat belastingdienst zegt. Zegt die ja, dan is er een akkoord. Dus dat is spannend! Ze zijn nu voor de 2e keer aangeschreven.
Nah, 't is geen aderverkalking, dat scheelt alweerquote:Op maandag 17 november 2008 13:49 schreef bixister het volgende:
ja rewimo, van die schoonmaakazijn, lekker goedkoop.of van die ontkalktabletten.
iieuw!
maarre... je bent nog een beetje te jong om te verkalken hoor, hoe kan dit zo gekomen zijn?
quote:Op maandag 17 november 2008 14:10 schreef dutchie het volgende:
Zo, heb mijn kledingkast opgeruimd.
Teruggevonden:
- 1 lederen handschoen (de ander miste 'm al)
- 1 paar dikke wintersporthandschoenen (ben al 1x geweest)
- wit shirtje met geschmockt iets. (die was ik al weer vergeten dat ik die had gekocht)
- paars shirt voor overal onder (ik wist wel dat ik er nog 1 had)
- wit hempje (ik wist wel dat ik er nog 1 had![]()
)
- 2 zwarte hempjes (ik wist wel dat ik zwarte hempjes had)
Ik raak dus gewoon kleding kwijt en ik mis ze niet eens. Het moet niet veel gekker worden.
Ik pm mn rekeningnummer welquote:Op maandag 17 november 2008 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan niet iemand het dan voorschieten? Als je verzekering toch 100% vergoed.
heej wat leuk! wat heerlijk zeg! en nog gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op zondag 16 november 2008 22:15 schreef cattie het volgende:
Lady-wrb, heftig hoor. Sterkte, voor jou en Luca.
Wij zijn terug van ons weekendje weg. Ive was logeren en mijn man en ik hebben heerlijk een nachtje in een hotel gezeten. Belana, nog bedankt voor de tip, het is een heel mooi hotel! En we hebben er uitgebreid, lekker en heel erg gezellig gegeten. We waren weer even echt partners, geliefden, voor elkaar en wat minder ouders. Ook wel eens lekker. En nu weer thuis met ons mannetje, ook lekker!
Als ik het had kon je het zo van me krijgen... Helaas hebben wij sinds de zomervakantie alleen nog maar tegenslagen. Zo is er bv gister een waterleiding gesprongen, zijn al mijn katten ziek geweest (waarvan er 1 het niet overleefd heeft), moesten de boeken van Priscil worden betaald, en ga nog maar even door.quote:Op maandag 17 november 2008 14:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik pm mn rekeningnummer wel
Net mijn schoonpa gebeld, die was er niet belt zo terug. Die heeft wel heel wat centen, dus hopelijk lukt dat.
En anders mijn ouders, die hebben niet zoveel centen als hun. Dus liever niet. Maarja, ik kan het niet meer terugdraaien, het moet wel betaald worden. Ze worden nu gemaakt.
Evenstar wat goed!!!!!!
Waarom klikte ik nou?quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef MeNicole het volgende:
Dochters
Die papa's allemaal met hun dochtersIk word er helemaal beetje emo van!!
quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef MeNicole het volgende:
Dochters
Die papa's allemaal met hun dochtersIk word er helemaal beetje emo van!!
quote:Op maandag 17 november 2008 14:47 schreef dutchie het volgende:
[..]
Waarom klikte ik nou?
Ik had juist een aversie tegen dit nummer omdat de tekst zo gejat is van Butterfly kisses. Maar nu zit ik gewoon te brullen.
Komt door dat laatste stukje van de tekst, dat hebben mijn vader en ik nooit samen kunnen delen. Dan mis ik hem weer.
En het gaat niet eens om de tekst. Maar gewoon om te zien hoe trots ouders met hun kinderen zijn. En ik vind papa's met dochters altijd toch iets bijzondersquote:Op maandag 17 november 2008 14:56 schreef Fuente het volgende:
[..]
ik ook...
Mijn man heeft dat met dit nummer...
Is ook zo... Sara en haar papa zijn 2 handen op 1 buik. Sara vindt mij heel lief, maar papa nog veel lieverquote:Op maandag 17 november 2008 15:03 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En het gaat niet eens om de tekst. Maar gewoon om te zien hoe trots ouders met hun kinderen zijn. En ik vind papa's met dochters altijd toch iets bijzonders
"Dad" heb ik op de uitvaart van m'n vader laten horenquote:Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef huuphuup het volgende:
Oh van het nummer "Dad" van Sarah Bettens krijg ik altijd kriebels. zo mooi.
Iedereen voor mij duimen please?Ik ga vanavond een appartement bezichtigen in Den Haag en ik hoop echt-echt-echt dat het iets is. Het klinkt op papier in ieder geval allemaal echt heel erg goed. Dus fingers crossed. met tuin!
![]()
Nee maar wel naast den haagquote:Op maandag 17 november 2008 15:44 schreef Ticootje het volgende:
Huup, word je mijn buuf?? Ik woon in Laak.
Maneki, jij woont heul niet in den haag!
In dat geval ben je ook mijn buufquote:
Ja, dat gaat heel goed! Ik ben er laatst weer mee begonnen en heb er echt al wel veel verkochtquote:Op maandag 17 november 2008 16:14 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met boeken 2ehands verkopen op bol.com? Verkoopt dat wel een beetje?
Ik schrijf op mijn werk de oude drukken van boeken af. Die koop ik voor 50 centquote:Op maandag 17 november 2008 16:14 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met boeken 2ehands verkopen op bol.com? Verkoopt dat wel een beetje?
oh echt?quote:Op maandag 17 november 2008 16:02 schreef moussy het volgende:
huuphuup, op de troelstrakade komt ook wat vrij, zal vanavond even aan mn ouders vragen.
Bij het boekenfestijn heb ik dus juist de meeste rommel gekocht...quote:Op maandag 17 november 2008 16:37 schreef Syrena het volgende:
Ik koop als echte cheapskate dus zelf altijd boeken tweedehands of bij Boekenvoordeel (de winkel) of op het Boekenfestijn (ohhh in april mag ik weer). Dus niet echt iets wat anderen nog willen hebben denk ik
![]()
Ik vind 20 euro (of meer!) voor een boek echt teveel. Binnenkort maar weer eens naar de bieb
Iquote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef texelonia het volgende:
Hmm studieboeken wilde ik morgen bij de Slegte proberen kwijt te raken. Omdat ze dan de hele stapel in één keer kunnen overnemen. Hoop/denk ik. Lijkt me makkelijker dan één voor één.
Ik had een keer voor 120 euroquote:Op maandag 17 november 2008 16:42 schreef texelonia het volgende:
[..]
Bij het boekenfestijn heb ik dus juist de meeste rommel gekocht...Och, toch maar 4 euro, misschien is het wel leuk! Mjah, misschien ook niet
Probeer daar voortaan alleen nog maar bekende boeken en bekende schrijvers te kopen, want de rest is gewoon rotzooi
Oh... Maar het voordeel is dan weer dat je het geld meteen hebt en ik het zaterdag dan in Duitsland weer kan uitgeven...quote:Op maandag 17 november 2008 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Oh Tex, mn zusje heeft haar studieboeken ook tweedehands via bol verkocht en dat ging prima geloof ik. Nadeel van de slechte vind ik vaak dat het bedrag wat jij ervoor terug krijgt vrij karig is. Succes ermee!
quote:Op maandag 17 november 2008 16:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh... Maar het voordeel is dan weer dat je het geld meteen hebt en ik het zaterdag dan in Duitsland weer kan uitgeven...
Ik heb overigens geen idee hoeveel geld ik ervoor kan verwachten, of eventueel ervoor vragen via bol.com.
Ik ook.... Beschrijft zo helemaal hoe het tussen mij en mn vader zat.quote:Op maandag 17 november 2008 15:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
"Dad" heb ik op de uitvaart van m'n vader laten horen
en op loopafstand van mijquote:Op maandag 17 november 2008 15:55 schreef huuphuup het volgende:
Mwuaha, Maneki das een voor hoor![]()
En Ticootje, ja het is in het puntje van Laak, tegen de grens met Rijswijk aan. In een zijstraat van de Rijswijkseweg. Leuk, kunnen we theeleuten![]()
Het klinkt zo ideaal omdat het dus een tuin heeft (50m2!) en een woonkamer van 32m2 en twee slaapkamers (10 en 8 m2) en in de badkamer ook een ligbad![]()
Enige nadeel is dat er, uiteraard, om een vast inkomen wordt gevraagd, en dat hebben wij (nog) niet. Maar op dit moment huren wij een app. wat een stuk duurder is dan dat, dus ik hoop dat dat ook een beetje meetelt.
Naja, we zien het wel... *hoophoophoop*
quote:Op maandag 17 november 2008 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh echt?
Ja, wij zoeken minstens 3-kamerwoning. (dus met het oog op een babykamer) en eigenlijk het liefst met buitenruimte, dus balkon of tuin. Voor 550 excl. of 650 incl. per maand max. Haha, god wat klink ik veeleisend zo
Maar die prijzen zijn voor ons wat goed te doen is, of nouja, het is realistisch zeg maar. We betalen nu 625 incl. dus we weten dat we dat makkelijk redden.
Wonen je ouders daar of verhuren zij iets ofzo?
Misschien als je gewoon aan haar uitlegt hoe jullie situatie is, dat ze daar wel aan meewerkt? Ik zou het zeker even proberen!quote:Op maandag 17 november 2008 17:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Denken jullie dat ik capabel genoeg ben om met podotherapeut te onderhandelen?
Dat ze wel gewoon de rekening opstuurt naar unive. En niet eerst zelf hoef te betalen, wat dus neit kan. Schoonpa doet niet aan lenen nml.
Of naar Duitslandquote:Op maandag 17 november 2008 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Verhuis naar Friesland, bij ons heb je voor dat geld een 2onder1kap met mega tuin.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Ja daaag, Friesland, daar verstaan ze me nie maneen rotterdammer met een Leids/Brabants accent
![]()
Haha, nee serieus, ik ben me bewust van de prijsverschillen, maar voorlopig zitten we nog wel even vast aan deze regio. Was het maar zo'n feest dat ik het voor het kiezen had.
Jemig ik zit wel op loopafstand van een hoop mensen dan zegbehalve Vlindur dan
![]()
Reinhilde, zit k dan ook op loopafstand van jou? Lekker taart eten bij jou! haha.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar de koffie/thee/punica staat voor je klaar hoorGeld voor iedereen
En zolang je niet Limburgs bent weet ik zeker dat ik je kan verstaan
(Ik heb 4 jaar in Haarlem gewoond en mn zus in Denhaag. Die woont nu in Naaldwijk.)
of gedronken...quote:Op maandag 17 november 2008 17:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
punica woei! dat heb ik lang niet meer gehoord!
quote:
Jaaa, doe ik mee want ik woon ook in de buurtquote:Op maandag 17 november 2008 15:55 schreef huuphuup het volgende:
Mwuaha, Maneki das een voor hoor![]()
En Ticootje, ja het is in het puntje van Laak, tegen de grens met Rijswijk aan. In een zijstraat van de Rijswijkseweg. Leuk, kunnen we theeleuten![]()
Het klinkt zo ideaal omdat het dus een tuin heeft (50m2!) en een woonkamer van 32m2 en twee slaapkamers (10 en 8 m2) en in de badkamer ook een ligbad![]()
Enige nadeel is dat er, uiteraard, om een vast inkomen wordt gevraagd, en dat hebben wij (nog) niet. Maar op dit moment huren wij een app. wat een stuk duurder is dan dat, dus ik hoop dat dat ook een beetje meetelt.
Naja, we zien het wel... *hoophoophoop*
Ja dat garant staan is geen probleem. Schoonpa is kinder-psycholoog en mijn papa is brigadier bij de pliesie; allebei ook wel banen waarvan men denkt dat het goed verdient en stabiel is enzoquote:Op maandag 17 november 2008 18:01 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jaaa, doe ik mee want ik woon ook in de buurt
Kun je die vaste inkomenseis misschien oplossen door een van jullie ouders garant te laten staan (indien die een toereikend vast inkomen hebben)?
* Vlindur wil wel een kaartje sturen, maar ik peins er niet over om jou gordijntjes op te hangen!quote:Op maandag 17 november 2008 18:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dat garant staan is geen probleem. Schoonpa is kinder-psycholoog en mijn papa is brigadier bij de pliesie; allebei ook wel banen waarvan men denkt dat het goed verdient en stabiel is enzo
Maar lang niet alle makelaars staan daarvoor open zeg maar. Dat is een beetje jammer.
We hebben nu nog niets gezegd over inkomen, eerst maar eens kijken of we het iets vinden. En zo ja dan kunnen we altijd nog erover praten.
Oh en dan nodig ik jullie allemaal uit en dan mogen jullie allemaal helpen met verven en gordijntjes naaien enzo![]()
haha, handig, die buren!
hey trouwens, had jij niet iets van Koreaans gedaan ofzo? Géén idee hoe ik daar ineens bij kom nu, maar er stond me zoiets bijquote:Op maandag 17 november 2008 18:01 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jaaa, doe ik mee want ik woon ook in de buurt
Kun je die vaste inkomenseis misschien oplossen door een van jullie ouders garant te laten staan (indien die een toereikend vast inkomen hebben)?
Neequote:Op maandag 17 november 2008 17:17 schreef _Ingrid_ het volgende:Denken jullie dat ik capabel genoeg ben om met podotherapeut te onderhandelen?
mwuahahaquote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
* Vlindur wil wel een kaartje sturen, maar ik peins er niet over om jou gordijntjes op te hangen!![]()
Kopje koffie lijkt me wel weer leukEn lekker
*Edit* Ik lees nu pas dat het voor je toekomstige buren bedoelt is. Dan zullen ze zeker blij met je zijn![]()
![]()
Nee, ik vind het leuk en hobby er een beetje meequote:Op maandag 17 november 2008 18:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hey trouwens, had jij niet iets van Koreaans gedaan ofzo? Géén idee hoe ik daar ineens bij kom nu, maar er stond me zoiets bij
Ik vind dit zo'n mooi liedje en ik moest eraan denken dat ik ergens iets gelezen had dat je koreaans deed![]()
Oh okay, op die fiets. Ik zal es op die link kijken, maar ik hou niet van alle aziatische muziek, mijn smaak is heel selectief daarinquote:Op maandag 17 november 2008 18:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk en hobby er een beetje mee
Hou je van diverse Aziatische popmuziek? Dan vind je http://www.dragonradio.hk/ misschien ook wel leuk!
Nou, wel dus. Anders was het idd geen probleem.quote:Op maandag 17 november 2008 18:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee
Doe niet zo moeilijk joh, stuur die rekening zelf door naar univé, die keren uit aan jou en jij betaald meteen de pododinges. Je hoeft hem toch niet contant af te rekenen, of wel?
Ja maar Ingrid, wij kunnen toch niet bepalen of je capabel genoeg bent om zoiets te doen? Probeer een gesprek aan te gaan met degene van wie je die zolen moet hebben en kijk hoe ver je komt!quote:
Kom hier bakken! Ik wil TAART!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef Reinhilde het volgende:
Oei oei oei. De onbedwingbare behoefte om taart te bakken is er weer.
![]()
Ik ga zo maar eens kijken welke ingredienten ik nog in huis heb.
Dat is ook wel zo. Zit er vandaag ff doorheen. Ga morgen iig podo bellen.quote:Op maandag 17 november 2008 19:08 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ja maar Ingrid, wij kunnen toch niet bepalen of je capabel genoeg bent om zoiets te doen? Probeer een gesprek aan te gaan met degene van wie je die zolen moet hebben en kijk hoe ver je komt!
Taart kun je ook wel opsturen he?quote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef Reinhilde het volgende:
![]()
half uurtje met de tram he....quote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef Reinhilde het volgende:
![]()
vaak als je bij een therapeut komt, krijg je na 1 week een rekening thuis gestuurd, en heb je nog 14 dagen om te betalen. als je die rekening dan instuurd en verzoekt de verzekering op jouw rekening uit te betalen, word dat (althans bij mijn rekeningen) binnen de 5 werkdagen verwerkt, dan zou je dus nog 5 dagen hebben om het geld over te maken naar de therapeut.quote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Zit er vandaag ff doorheen. Ga morgen iig podo bellen.
he jaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kom hier bakken! Ik wil TAART!!!!
En dan het liefste een CHEESECAKE!
Oeh lekkerquote:Op maandag 17 november 2008 19:21 schreef Reinhilde het volgende:
hahaha
ik ga nu eerst even eten, en dan lekker bakken. Of het wordt een simpele cake met frambozencreme-icing, of, als ik genoeg chocolade kan vinden chocoladetaart.![]()
Fuente, als we een keer gaan meeten, met de babietjes, dan zal ik cheesecake maken, beloofd!
Adem eens rustig in en uit, bel ze morgen op, leg het uit, het komt vast wel goed meis! En wat Ynske zegt is meestal ook wel waar, de rekening komt vaak wat later, en dan kun je het in de tussentijd regelen met je verzekeringquote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Zit er vandaag ff doorheen. Ga morgen iig podo bellen.
Ben benieuwd. Of ik heb het verkeerd begrepen toen ik er was.quote:Op maandag 17 november 2008 19:34 schreef Leah het volgende:
Ingrid, dit soort rekeningen hoef je over het algemeen niet direct te betalen. Je haalt die dingen op, dan sturen ze, of krijg je een rekening (neem wel even je zorgpasje mee!). Vraag of ze die rek rechtstreeks naar Univè kunnen doen, zoniet, dan neem jij 'm mee en stuurt 'm zelf op.
Op het moment dat het geld op je rekening staat maak je het over. Klaar.
Niet over panieken, is echt niet nodig.
hier dus 3 optiesquote:Op maandag 17 november 2008 19:54 schreef Ticootje het volgende:
ik moet ook terugbetalen. Maar dat mag in 23 termijnen. Leuker kunnen ze het niet maken.
k ga denk ik ook voor die optie, k houd er niet zo van om schulden te hebben, niet kwaad bedoeld overigens. maar heb t gewoon nu wel aan de kant staan.quote:Op maandag 17 november 2008 19:59 schreef Ticootje het volgende:
ik had alleen optie a en c. Wij hebben geen rechtop toeslag. Maar ik betaal denk ik voor 24 december.
Ik moest anders mijn te veel ontvangen belasting in 1x terug betalen, doei 340 euroquote:Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het beetje jammer bij de belastingdienst dat je alleen kan terugbetalen in zóveel termijnen. Ben je meteen 2 jaar bezig. Maar ja als het niet anders kan is het wel handig dat het kan.
Bij ons is dat in 1x goed gegaanquote:Op maandag 17 november 2008 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg gelukkig geen zorgtoeslag. Ik geloof dat ik nog nooit van iemand gehoord heb dat het in één keer goed is gegaan daarmee
Wauwquote:
Ja dat snap ik, wij hadden ook een paar van zulke rekeningen wat we ook niet zo konden betalen. Maar ik bedoel dat ik soms liever in 6 termijnen of 12 zou betalen. Ipv 24 ofzow.quote:Op maandag 17 november 2008 20:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moest anders mijn te veel ontvangen belasting in 1x terug betalen, doei 340 euro
Ik had geen keuzequote:Op maandag 17 november 2008 20:51 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, wij hadden ook een paar van zulke rekeningen wat we ook niet zo konden betalen. Maar ik bedoel dat ik soms liever in 6 termijnen of 12 zou betalen. Ipv 24 ofzow.
quote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
het is een hartje BEDraai je monitor eens een slag
<3
Ja, ik had Unive gebeld en die zeiden dat het volledig vergoed wordt. Dus verder heb ik er niet over nagedacht. Ik heb nooit eerder iets eerst zelf hoeven te betalen.quote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef Belana het volgende:
Ingrid, ik bedoel dit echt niet lullig, maar ik hoop dat je ervan leert dat je dit soort dingen eerst van alle kanten moet bekijken voordat je iets doet. Het was handig geweest als je eerst had bekeken of het wel betaald kon worden. Misschien had je vooraf met de podotherapeut een afspraak kunnen maken over de betaling.
Ik zou evengoed even gaan praten met hem/haar, misschien is het de kwaadste niet. Bovendien, je hebt het geld niet, en zij willen wel geld hebben, dus misschien kun je eerst de rekening vragen en die indienen, wachten op het geld en dan de zool ophalen?
quote:
Naaldwijkquote:Op maandag 17 november 2008 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar de koffie/thee/punica staat voor je klaar hoorGeld voor iedereen
En zolang je niet Limburgs bent weet ik zeker dat ik je kan verstaan
(Ik heb 4 jaar in Haarlem gewoond en mn zus in Denhaag. Die woont nu in Naaldwijk.)
oh, vertel eens?quote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
webkim leuk! De onderneemkriebels heersen hier wel he?
Nou... ik ben er weer hoorquote:Op maandag 17 november 2008 19:58 schreef Reinhilde het volgende:
Huup, hoe laat ga je huisje kijken? Ik ben zo benieuwd!!!
Ja echt?quote:Op maandag 17 november 2008 23:03 schreef Lishe het volgende:
wij kijken nu Mamma Mia. Vreselijk dat ze steeds in gezang uitbarsten. Alleen ben ik nu op Pierce Brosnan als hij zingt... Hoop dat de film zo afgelopen is....
Colin Firthquote:Op maandag 17 november 2008 23:15 schreef texelonia het volgende:
Ik vond Mamma Mia ook leuk, al kreeg ik in het begin ook wel de kriebels als ze in zingen uitbarsten, maar dat werd al snel minder gelukkig. Vooral dat dansje van die mannen in die foute pakjes tijdens de aftiteling vond ik geweldig
Goh, draagdoekenhandel?quote:
* Macka66 geeft Viev een kopje en doet zo en passant d'r nick eer aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |