We hebben het samen gedaan. Moet ook wel want heb aardige afstanden te overbruggen en het plafond is ruim 3 meter hoog.quote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
vicky..daar heb je toch een man voor, om dat te doen?
We gaan volgende week trouwens je achternichtje bewonderen
Nee niet gekeken.. de dvdrecorder staat standaard ingeprogrammeerd voor ER. We waren gister pas na 11-en klaar en toen was het natuurlijk al begonnen..quote:Op zondag 16 november 2008 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt toch wel ER gekeken he vicky?
not available...quote:
Ziet er leuk uit. Volgens Kim is dat niet lief om Jens hand sneeuw te laten voelen.quote:Op zondag 16 november 2008 09:36 schreef Ticootje het volgende:
snowworld!
Ik hoop het toch niet, dan gaan die van mij ook razenquote:Op zondag 16 november 2008 11:10 schreef Belana het volgende:
hier hebben 2 kinderen de kolder![]()
gaat het stormen ofzo?
Is dat voor je vakantie met Maggie? Of is die al geweest.quote:Op zondag 16 november 2008 11:12 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand een handzaam lijstje waarop staat wat je mee moet nemen voor een zonvakantie van 8 dagen?
zoiets? http://www.lijstjesonline.nl/vakantie.htmlquote:Op zondag 16 november 2008 11:12 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand een handzaam lijstje waarop staat wat je mee moet nemen voor een zonvakantie van 8 dagen?
Ja! Bij mij duurde het wel 2 uur voor ze fatsoenlijk hard waren. In de koelkast gaat het sneller!quote:Op zondag 16 november 2008 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Kan het kloppen dat kruidnootjes eerst nog zacht zijn na het bakken? Ze zijn wèl lekker trouwens
Ik laat hem er voorlopig ook wel uit denk ik hoorquote:Op zondag 16 november 2008 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Als hij nog niet zelf kan zitten, zou ik het niet doen, freecell.
En het kaartje is wegquote:Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef m@x het volgende:
Wie wil er vanavond mee naar de premiere van de musical Tommy (door di-rect) in het oude Luxor in Rotterdam? Ik moet er naartoe om te recenseren maar ik heb nog een extra kaartje dus wie wil?
Mijn kruidnootjes van van de week en van gisteren waren niet zacht ofzo en waren binnen de tien minuten afgekoeld (en daarna in net zoveel minuten op)quote:Op zondag 16 november 2008 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Kan het kloppen dat kruidnootjes eerst nog zacht zijn na het bakken? Ze zijn wèl lekker trouwens
k vind ze meestal t lekkerst als ze een tijdje open gelegen hebben en wat zachter wordenquote:Op zondag 16 november 2008 18:12 schreef Saffier het volgende:
De lekkerste kruidnoten zijn de zelfgebakken kruidnoten
Ik heb die van www.sinterklaasrecepten.com gebruikt. Smaakt goed, maar ze blijven dus wel een beetje zachtquote:Op zondag 16 november 2008 18:30 schreef miss_sly het volgende:
lady-wrb beterschap!
Ik wil ook kruidnootjes/pepernoten maken. Iemand een recept dat al goed gelukt is
dat was het nieuwste patroon iddquote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
is het pompomaankleedweek? Ik heb afgelopen week een sinterklaaspak en mijter voor die pop gemaakt
we hebben hem al 2 weken nu.quote:
http://www.schatkist.nl/zwijsen/show/id=115954quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef lady-wrb het volgende:
maar wie of wat is pompom? (ik ben nog steeds niet bijgelezen)
aha duidelijk.quote:Op zondag 16 november 2008 19:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
lief die twee
popmpom is een pop uit de kleuterklas, een soort logeerbeer maar dan zonder te logeren (GODZIJDANK!)
Zo goed? Of helemaal weg?quote:Op zondag 16 november 2008 19:37 schreef Ticootje het volgende:
@ freecell en ingrid, willen jullie je quote van het filmpje aanpassen please?
Is goed zo, dank je.quote:
checkquote:Op zondag 16 november 2008 19:37 schreef Ticootje het volgende:
@ freecell en ingrid, willen jullie je quote van het filmpje aanpassen please?
je zou misschien voor een dvd uit t krantje van de bartsmit kunnen gaan? pagina 4 van de linkquote:Op zondag 16 november 2008 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
o help, het is weer zo ver
dr moet een surprise gemaakt worden voor op school.
en nu moeten er kadootjes verzonnen worden voor het astronomische bedrag van 4 euro.
wat kan je in godsnaam nog vragen voor 4 euro?
voor meisjes frutsels zat, maar ik heb geen idee wat luca op dat lijstje moet zetten (want natuurlijk komt hij er nu mee, en hij gaat zo naar bed en morgenochtend moet het ingeleverd)
die playmobile poppetjes zijn idd ook leukquote:Op zondag 16 november 2008 19:50 schreef Rewimo het volgende:
Misschien heb je hier wat aan? http://www.intertoys.nl/e(...)00-30/SubPrijs/00-05
ja echt heel bizar. heel toevallig was ik al een paar weken bezig met de vraag wat te doen als mij iets zou overkomen en ik wilde hem vragen hoe dat bij hem zat.quote:Op zondag 16 november 2008 21:44 schreef bixister het volgende:
lady_wrb, wat een bizar toeval dat jullie tegelijkertijd zo ernstig ziek zijn geweest. en doof, dat is niet niks zeg. verschrikkelijk!
ik wacht wel af hoe het een en ander zich gaat ontwikkelen. zoals ik al eerder zei, was er voor luca weinig tijd over in zijn vader drukke leven. hij was nogal druk met zijn radiostations, wat nu dus niet meer zal gaan, denk ik. afgezien van dat feit, waarbij ik denk dat hij in een enorm gat zal vallen, heeft hij nu misschien wat meer tijd voor luca. vandaar die vraag over autorijden.quote:Op zondag 16 november 2008 21:46 schreef bixister het volgende:
uitleggen lijkt me het probleem niet. doofheid is niet iets ingewikkelds. gebarentaal is wel moeilijk, maar ook niet onmogelijk. ik zou het zeker overwegen voor luca. verder altijd pen en papier bij de hand houden, om dingen op te kunnen schrijven.
wat goed vamperotica! logisch dat je trots bent enne...... dit was gewoon een oefening voor volgend jaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:55 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica is trotse mama!!
Dochterlief heeft vandaag aan het (HAFF) NK STREETDANCE meegedaan, met dr streetdance team.
En ze zijn 3e geworden ( van de 8)
Heulemaal niet slecht, zeker niet als je bedenkt dat het programaatje wat ze gedraaid hebben pas vorige week woensdag af was en de muziek zaterdag pas helemaal goed in elkaar zat!!
Alleen wel jammer dat alleen de nr 1 door mag naar het EK, wie weet volgend jaar!!
Voor papaquote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
luca is nogal bezig met strijkkralen op dit moment. hij heeft een appel gestrijkkraald (was zijn eigen idee) en daar maken we een kaartje van. vraag was alleen : wat zetten we erop?
Lady, nog beterschap (eng moet dat geweest zijn) en gefeliciteerd! Wat een lieve opkikkertjes heb je daarquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
mezelf quoten is natuurlijk te stom voor woorden.
gooi ik er toch nog een foto tegenaan
[ afbeelding ]
oei dat is niet fijn zeg. lekkage is heeeeel vervelend. ik hoop dat hij het morgen lekker snel kan verhelpen als het bad eruit is. maar het klinkt als een omvangrijke klus.quote:Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef Ticootje het volgende:
We hebben lekkage. Morgen was M. al vrij, maar nu moet dus het hele bad eruit. Weer Jen dr kamer niet. Ik baal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |