quote:Wat zou ik je nu graag een knuffel willen geven!
Op dinsdag 1 april 2003 00:12 schreef Knut het volgende:
Daar zit ik dan.Het is nu 1 jaar geleden.
Ik mis hem.
Ik wil hem roepen ik wil hem aaien ik wil troost bij hem zoeken.En dat is alleen nog maar het egoitische gedeelte.
Ik zou zou graag willen dat ik HEM een kroel kon geven. dat ik hem achter zijn oor kon krabben. Dat ik hem blij zag zijn.De lieve blik als ik de deur binnen kwam lopen.
Dat ultieme "jabaasroephetmaarenikdoehetvoorje".Eigenlijk ben ik jarig vandaag en dat vind ik we leuk.
Maar als dit gevoel een voorgevoel is voor wat ik op zijn eigenlijke sterfdag 2e paasdag ga voelen dan weet ik niet of ik 2e paasdag wel mee wil maken.Er vallen 2 grote dikke tranen op mijn toetsenbord.
Ik vang ze maar niet meer op met mijn handen ik kan het toch niet bijhouden.Roald.
Ik zou alles geven om je weer te zien.
Alles geven om je weer blij te laten zijn.Ik mis je godverdomme zo ontzettend.
Je bent nog steeds mijn beste vriend ooit. Ik hou van je Altijd.
quote:Schatje toch,
Op dinsdag 1 april 2003 00:12 schreef Knut het volgende:
.
Mijn hond is nu al 13 jaar dood, maar ik mis hem nog steeds...
Ik heb nu 3 katten en ik word gek als ik denk aan de dag dat ik ze moet missen...
Sterkte!!
Zie nu pas hoe oud dit topic isquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:46 schreef BlueEyed het volgende:
Flashback..
Heel veel sterkte kerel!
En maak wat van die laatse dagen die je met m hebt!
Knut, heb net de foto bekeken: je hond ziet er inderdaad ontzettend lief en trouw uit. Een soort golden retriever/labrador mix is ie?quote:Op maandag 25 maart 2002 22:46 schreef Knut het volgende:
zo is het idd. Wat een mooi herdenkingstopic is dit geworden, ik heb er een brok van in m'n strot gekregen.quote:Op zondag 2 april 2006 00:21 schreef Walrik het volgende:
[..]
Knut, heb net de foto bekeken: je hond ziet er inderdaad ontzettend lief en trouw uit. Een soort golden retriever/labrador mix is ie?
Ik heb nooit een hond gehad. Wel altijd een gewild. Durf er niet goed aan te beginnen, juist omdat ik bang ben er een beste vriend in te vinden, en die dieren leven maar een decennium of zo. En dat verdriet zoals Knut nu mee moet leven...weet niet of ik dat aan zou kunnen.
Maar Knut, je moet maar zo denken, zoals the saying goes,
"BETTER TO HAVE LOVED & LOST THAN TO NOT HAVE LOVED AT ALL". En zo is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |