abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2003 @ 00:14:23 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9500373
Sterkte grote, rare jongen en probeer te genieten van jouw verjaardag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 april 2003 @ 00:15:02 #202
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9500391
Ow... topic is al een jaar oud... maja je huisdier verliezen blijft je bij en zeker na de jaartallen....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 1 april 2003 @ 00:15:05 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_9500395
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 00:12 schreef Knut het volgende:
Daar zit ik dan.

Het is nu 1 jaar geleden.
Ik mis hem.
Ik wil hem roepen ik wil hem aaien ik wil troost bij hem zoeken.

En dat is alleen nog maar het egoitische gedeelte.
Ik zou zou graag willen dat ik HEM een kroel kon geven. dat ik hem achter zijn oor kon krabben. Dat ik hem blij zag zijn.

De lieve blik als ik de deur binnen kwam lopen.
Dat ultieme "jabaasroephetmaarenikdoehetvoorje".

Eigenlijk ben ik jarig vandaag en dat vind ik we leuk.
Maar als dit gevoel een voorgevoel is voor wat ik op zijn eigenlijke sterfdag 2e paasdag ga voelen dan weet ik niet of ik 2e paasdag wel mee wil maken.

Er vallen 2 grote dikke tranen op mijn toetsenbord.
Ik vang ze maar niet meer op met mijn handen ik kan het toch niet bijhouden.

Roald.
Ik zou alles geven om je weer te zien.
Alles geven om je weer blij te laten zijn.

Ik mis je godverdomme zo ontzettend.

Je bent nog steeds mijn beste vriend ooit. Ik hou van je Altijd.

Wat zou ik je nu graag een knuffel willen geven!
Knut, sterkte ermee, en ik weet niet wat ik moet zeggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 april 2003 @ 00:17:09 #204
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9500464
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 00:12 schreef Knut het volgende:
Schatje toch, .

.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:15:26 #205
45975 Tr3Mm0r
Inactive account
pi_9503334
Sterkte kerel

.......

het is soms ook zo oneerlijk

Inactive account
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:01:25 #206
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_9504173
Ik zit gewoon te janken hier...

Mijn hond is nu al 13 jaar dood, maar ik mis hem nog steeds...
Ik heb nu 3 katten en ik word gek als ik denk aan de dag dat ik ze moet missen...

Sterkte!!

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 1 april 2004 @ 00:00:10 #207
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18096959
En nu.
Nu zou ik er eigenlijk stiekum overheen moeten zijn.
Ik woon nu op mezelf en ik heb geen dingen die me terug doen denken aan hem hier.

Behalve.
- Als ik een hond door de straat zie lopen.
- Als ik bij mijn ouders ben
- Als ik opeens een herrinering heb aan hem

Dit zijn op zich niet echt heel veel momenten als je het zo leest.
Toch gaat er bijna geen dag voorbij dat ik toch niet even terug denk aan mijn roaldje.
Mensen die ik ken en mensen die hier thuis komen waar ik mee achter de computer zit krijgen het fillmpje te zien dat ik van foto's en van een muziekstukje heb gemaakt.

De emoties zijn minder.
Ik kan het liedje dat in dit topic gepost is (en onder de foto's in het filmpje staan) nu horen zonder te huilen.
Ik kan nu terugdenken aan hem terwijl ik de goede dingen zie. En het missen gevoel is minder.
Maar nu niet.
Ja ik ben jarig.
Maar vooral mis ik hem.
Morgen voel ik me wel jarig. Als ik geslapen heb. Nu is het tijd om aan mijn hondje te denken.
Nu is het tijd om te weten wat goed was.

Roald ? Ik mis je nog steeds.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_18097013
Je mag hem missen Knut, tis je beste maatje geweest. Het zou raar zijn als je er niet aan zou denken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_18097048
Mijn kat is tijdje terug doodgereden.. zwaar klote.. :/

Mja sterkte.
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  donderdag 1 april 2004 @ 00:04:19 #210
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_18097068
Ik ken het heel goed, ik denk ook nog heel vaak terug aan onze eerste hond. Ik ging heel vaak met hem wandelen in het bos, af en toe was het net een broer van me, hoe raar dat ook klinkt voor sommigen. .
For great justice!
pi_18097109
Wat lief dat je dit topic precies om 0.00 uur kickt....
Dieren ...het zijn en blijven je trouwste vrienden...voor altijd...waar ze ook zijn.
Slaap lekker voor straks..
pi_18097185
Goftedomme. Nu zit ik ook met tranen in mijn ogen. Maar zoals je zegt, goede tranen.

Dikke knuffel en je weet me te vinden. . .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  FOK!fossiel donderdag 1 april 2004 @ 00:09:47 #213
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_18097230
Knut
  donderdag 1 april 2004 @ 00:13:15 #214
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_18097324
Been there, same feeling. Succes kerel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 1 april 2004 @ 00:18:48 #215
16715 Mylene
*schatje*
pi_18097461
*knuffel geeft*

.
pi_18097509
Sinds dat wij een jonge jack russel puppie hebben, paar maanden pas weet ik hoeveel je van een dier kunt gaan houden!

Sterkte kerel!
  donderdag 1 april 2004 @ 00:28:11 #217
14505 OProg
A Life in Music
pi_18097737
Deze was dus dubbel

[ Bericht 60% gewijzigd door OProg op 01-04-2004 17:43:39 ]
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 1 april 2004 @ 00:28:59 #218
14505 OProg
A Life in Music
pi_18097762
Ik weet hoe het voelt

Wees iig blij dat je hem gehad hebt en blijf aan hem denken. Meer kan je (helaas) niet doen
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_18097809
Och Knut..ook al ben ik nog nooit een huisdier verloren, ik begrijp wat je voelt.
Mijn allerliefste kat Ozzy ligt hier vredig opgekruld naast me te ronken. Ik hou van die kleine lieve rakker. Ik moet er niet aan denken om die schattebout te moeten missen...
Maar als het goed is moet je er nu aan terugdenken met toch ook een glimlach...de mooie tijden die je met hem hebt doorgemaakt moeten het droevige moment van het einde overheersen.
En wie weet later...hol je met je nieuwe beessie langs de branding...
  donderdag 1 april 2004 @ 01:06:33 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18098347
Knut, net als zovelen herken ik het ook. Onze hond moesten we laten inslapen toen hij 8 was, hij was ziek, maar wat er precies aan de hand was wist niemand...

Ik was dagenlang stil. Had nergens zin meer in. Max was onze hond, mijn eerste

Nu is dit al meer dan 10 jaar geleden, en we hebben ondertussen 2 nieuwe honden (ook weer retrievers, want dat blijven de liefste, trouwste, en tofste honden), eentje van nu ook weer 8 en eentje van 2. Het zijn schatten van beesten, en ik hou van ze allebei. Toch denk ik ook nu nog terug aan Max. Simpelweg omdat je huisdieren als vrienden beschouwt, ze voelen het als je pijn hebt, als je vrolijk bent, als je boos bent.

Knut, sterkte!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_18103195
Sterkte knut, vreemde vogel. Ik kan me heel goed voorstellen wat voor een enorme kut dag het is vandaag.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_18110786
twee jaar geleden was ik hier nog niet ... maar ik heb toch even de tijd genomen het volledige topic door te lezen !
Het is echt erg ... en dat er mensen zijn die zouden durven zeggen : "het was maar een beest jong" ...
Maar ik weet ook dat een hond (of eenders welk huisdier) groeit tot een beste vriend

Veel sterkte in deze moeilijke tijd

[ Bericht 2% gewijzigd door DavyS op 01-04-2004 16:41:59 ]
  donderdag 1 april 2004 @ 17:10:24 #223
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_18111650

Sterkte joh!
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  FOK!fossiel donderdag 1 april 2004 @ 17:27:13 #224
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_18112041
*knuf* .

Echt heel raar. Maar gisteravond kwamen we met z'n allen thuis na uit eten te zijn geweest. Kwamen binnen en normaal stond onze hond ons daar te begroeten, ik liep al met de gedachte 'goh, normaal komen we binnen en is het 'haaaaai Aron' Mijn vader had blijkbaar precies dezelfde gedachten en zei hardop 'heeeeeej Aron................. '.

Toch echt zo'n slik moment, ik mis dat beestje wel zeg .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  donderdag 1 april 2004 @ 17:37:16 #225
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_18112268
Sterkte knut

Ik mis de hondjes van mijn ouders nu al, terwijl ze nog gewoon leven en ik ze alleen veel minder zie omdat ik niet meer thuis woon. De komende twee weken pas ik op ze en dat is zo fijn.

Ik durf het bijna niet te opperen, maar een andere hond is zeker geen optie? Het wordt nooit hetzelfde als met roald natuurlijk, maar het kan toch heel fijn zijn.

In any case: sterkte
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_18114082
Wow.. enkel maar openingspost gelezen en de tranen vloeien al over mijn wangen.

Ik heb zelf 2 hondjes gehad en heb ze moeten laten inslapen: ene had kanker, andere werd ook dement etc. Dit is nu ondertussen al een aantal jaar geleden en sinds vorig jaar december hebben mijn ma en ik er een trouwe viervoeter bij hier in huis.

Als ik nu naar buitenkijk, zie ik hem aan de borstel van mijn ma hangen terwijl ze het terras probeert te poetsen. En hij tovert een glimlach op mijn gezicht, ook al kan hij soms best heel vervelend zijn.

Maar ow.. ik wil er helemaal nog niet aan denken wat het zou zijn, moest hij er opeens niet meer zijn. Maar toch.. soms komt dat gevoel wel eens boven want ik herinner me nog maar al te goed het gevoel dat ik had toen ik moest beslissen dat onze hondjes een prikje gingen krijgen (de rest van het gezin had die beslissing al een tijdje genomen maar ik wou het telkens uitstellen...)

Veel sterkte alleszins, ik kan me voorstellen dat je je er nog niet helemaal lekker bij voelt.

nieke
pi_18114271
Klote
  donderdag 1 april 2004 @ 20:50:24 #228
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_18116547
Ik word er helemaal emotioneel van

Sterkte
.
  donderdag 1 april 2004 @ 21:40:50 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_18117964
Sterkte voor vandaag.
En alvast gefeliciteerd voor morgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:07:33 #230
2738 Knut
Loyal Dog
pi_25893722
3 jaar later is het nu.
Er is wederom een ontzettende hoeveelheid aan shit veranderd in mijn leven. Ik woon samen met een geweldige meid. De liefde van mijn leven zoals sommige het soms zelfs wel zouden noemen. Ik heb eigenlijk alles wat mijn hartje begeert. Maar op de een of andere manier mist er toch nog steeds iets ergens diep in mijn hart. Een pijn die afentoe zijn kop opsteekt als een serie messteken. De gedachte aan Roald is nog altijd goed om een beetje van slag te raken en in een stil schulpje te kruipen.

Ik toon het weinig maar op sommige momenten (zoals nu) lopen er nog steeds grote tranen over mijn wangen terwijl ik een beetje voor me uit zit te staren. Roald zijn foto's hangen nog niet in mijn nieuwe huisje maar als het goed is komen die morgen met wat laatste verhuisdingen mee en komen ze op een mooie plek te hangen. Ik ben een beetje in de war op een dag als vandaag en ook afgelopen maandag (2e paasdag) was het hier en daar een beetje te slikken. Op de een of andere manier krijg ik het voor elkaar om op iedere straathoek een golden retriever te zien. Weer eens een keer een confrontatie met een gemis dat altijd zou blijven. Waar ik altijd probeer een koele kikker te zijn kijk ik toch op en uit naar vandaag/vannacht. Een kans om weer eens ECHT aan hem te denken. Het is niet dat ik me ervoor schaam of iets dergelijks maar ik ben me er van bewust dat het me niet altijd van slag mag laten raken.

Ik ben na 3 jaar nog steeds tevreden over de regeling die ik getroffen heb 3 jaar geleden. Roald heeft op een mooie manier rust gekregen en hij zou inderdaad tot mijn 83ste ieder jaar een keertje goed aan hem denken.

Ondertussen heb ik ook 2 kleine kittens rondbanjeren in mijn huisje en ik begin ook weer door te krijgen dat de liefde die ik voor een huisdier kan hebben erg goed bij me past. Ik ga me nu nog even bezig houden met mooie foto's van Roald en een liedje wat ik in mp3 vorm heb liggen. Genieten van het gevoel dat hij mij 12 jaar heeft kunnen geven. Genieten van de herrineringen van vroeger. Tranen laten van verdriet dat gevuld word uit een groot gapend gat in mijn hartje wat vandaag open staat en vanaf morgenochtend weer op een kiertje komt te staan.

Nog immer hou ik zielsveel van je Roald. En nog steeds zou ik er bijna alles voor overhebben om je terug te krijgen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:31:07 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25894401
Ik zou eigenlijk hetzelfde willen zeggen als boven je laatste post...

Ik heb diep respect voor de liefdevolle en loyale manier waarop je hiermee omgaat!

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 31-03-2005 23:45:54 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25894543
ik vind dat je je gevoel echt op een hele mooie manier verwoordt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_25894681
Knut. .

En de rest, mja, weet je wel. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25894825
Flashback..
Heel veel sterkte kerel!

En maak wat van die laatse dagen die je met m hebt!
Live it!
pi_25895351

Ik word gewoon misselijk omdat ik weet dat onze hondjes er ook een keer niet meer zullen zijn.

Sterkte Knut, rouwen doet pijn, maar hoort er wel bij. Je bent vast een heel goede baas voor Roald geweest
#geen
pi_25895506
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:46 schreef BlueEyed het volgende:
Flashback..
Heel veel sterkte kerel!

En maak wat van die laatse dagen die je met m hebt!
Zie nu pas hoe oud dit topic is

But still, afscheid nemen van een trouwe vriend is een van de moeilijkste dingen die dit leven te bieden heeft.
Live it!
pi_25900505
sterkte man. Wees gerust, de dierenarts heeft hem een pijnloze en rustige dood gegund. nog maals sterkte
pi_25901415
wauw, ik heb het heel topic gelezen, en alle verhalen en gedichten maken trannen bij me los, kon het topic serieus niet in 1 keer doorlezen, zit op mijn werk te huilen...

ik heb twee honden gehad en ik was te jong, ik wist het niet maar de oudste had kanker. ouders uit elkaar, hond niet mee, wel de kat (die is 20 geworden) toen ik later hoorde (was toen al drie jaar terug) dat chica overreden was, moest ik alsnog 3 dagen huilen. soms droom ik er nog van.
*huil*
iig heb ik wel afscheid kunnen nemen van de kat.
And the druids turn to stone...
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:17:51 #239
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_25901800
krijg er zelf kippevel van hiero! r.i.p. en veel sterkte voor jou!
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:51:28 #240
61183 leonieke
Dan toch?
pi_25902591
Opnieuw lees ik dit topic met tranen in mijn ogen...

Sterkte
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:51:14 #241
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_36560322
Weer een jaar verder. Waar ik het een jaar geleden al had over de verschillende dingen die in mijn leven aan de hand waren heb ik het dit jaar nog veel drukker. Ondertussen ben ik weer terug in het dorp waar ik jou heb gekregen en waar je je leven hebt geleden.

Een eigen huis waar jij het heel erg naar je zin zou kunnen hebben. Om de hoek van het bergje waar je zo trots op stonds in je laatste tijd bij ons. Ik heb nog steeds niks te klagen over mijn leven. Zelfs nog minder dan de vorige keer. Ik heb dus die twee nieuwe katten en ik ben daar ontzettend blij mee. Maar hoe hard het ook klinkt is dat niet hetzelfde.

Ik mis je iedere keer weer en eens in de zoveel tijd zie ik jou nog steeds lopen. Ik kijk nog eens beter en zie dat het een andere hoogbejaarde Golden is. Gelukkig aan de ene kant (Ik zou wat gemist hebben namelijk) maar aan de andere kant maakt mijn hart iedere keer weer een sprongetje. Nog steeds loop ik rond mijn verjaardag aan je te denken. Ik heb gisteren bij het verhuizen met een traan in mijn oog de foto's opgehangen op een mooie plek in het nieuwe huis. Misschien ga ik dat nog wel verplaatsen zodat je foto's ongeveer hangen op de plek waar jouw mand zou hebben gestaan.

Ik mis je, en ik denk dat ik dat altijd blijf doen.

Ik heb in mijn huidige huis nog geen internetverbinding om de traditie van hier posten vol te houden rond een uurtje of 0.00. Ik heb gisterenavond voor ik doodvermoeid in slaap viel wel heel veel aan je moeten denken. En het is suf maar ik kan er niks aan doen. Sorry dat deze post zo laat komt
pi_36564123
Heel veel sterkte.

Mijn hond heb ik bewust niet laten inslapen. Gewoon wachten tot de dag er is, uiteindelijk is hij 18 geworden. Zo'n laatste week zou me echt slopen als je dat weet. Dan heb ik liever dat het zomaar opeens voorbij is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36565506
quote:
Op maandag 25 maart 2002 22:46 schreef Knut het volgende:
Knut, heb net de foto bekeken: je hond ziet er inderdaad ontzettend lief en trouw uit. Een soort golden retriever/labrador mix is ie?
Ik heb nooit een hond gehad. Wel altijd een gewild. Durf er niet goed aan te beginnen, juist omdat ik bang ben er een beste vriend in te vinden, en die dieren leven maar een decennium of zo. En dat verdriet zoals Knut nu mee moet leven...weet niet of ik dat aan zou kunnen.

Maar Knut, je moet maar zo denken, zoals the saying goes,

"BETTER TO HAVE LOVED & LOST THAN TO NOT HAVE LOVED AT ALL". En zo is het.
  zondag 2 april 2006 @ 00:40:31 #244
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36566097
Ai knut, dit is ontzettend moeilijk altijd...
Ik heb het zelf ook een paar keer mee moeten maken..
heb jij al besloten of je erbij wil blijven of niet ?

woorden die mijn zoontje van 6 tegen zijn vader zei toen vorige week zijn opa overleed...
"het is wel heel zielig, maar je moet niet verdrietig zijn hoor. Je moet wel huilen, maar hij gaat toch niet weheg ? Hij zit toch gewoon in je hartje als je aan hem denkt ?
En ook kan hij nu vliegen. Hier op aarde kunnen wij niet alles, maar als je naar de maan en de sterren gaat dan kan je wel alles. Dan kan je ook vliegen.
En dan wordt je blij.

Je mag daar ook wachten op je kindjes of je papa of mama en dan kan je samen alles doen wat je wil. Want je kan daar echt alles wat je wil
."

Tegen jou zou hij waarschijnlijk gezegd hebben dat er honderd duizend hondebotjes en tennisballen op jouw trouwe vriend wachten.

Voor jou is het moeilijk, voor hem ongetwijfeld het beste.
Hij heeft voor zover ik kan zien een heel fijn thuis gehad. Geef hem een dikke knuffel van mij !

edit: ik zie nu pas de data
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 2 april 2006 @ 13:53:54 #245
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36575811
Sterkte Knut
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 2 april 2006 @ 14:06:42 #246
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36576165
quote:
Op zondag 2 april 2006 00:21 schreef Walrik het volgende:

[..]

Knut, heb net de foto bekeken: je hond ziet er inderdaad ontzettend lief en trouw uit. Een soort golden retriever/labrador mix is ie?
Ik heb nooit een hond gehad. Wel altijd een gewild. Durf er niet goed aan te beginnen, juist omdat ik bang ben er een beste vriend in te vinden, en die dieren leven maar een decennium of zo. En dat verdriet zoals Knut nu mee moet leven...weet niet of ik dat aan zou kunnen.

Maar Knut, je moet maar zo denken, zoals the saying goes,

"BETTER TO HAVE LOVED & LOST THAN TO NOT HAVE LOVED AT ALL". En zo is het.
zo is het idd. Wat een mooi herdenkingstopic is dit geworden, ik heb er een brok van in m'n strot gekregen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:11:53 #247
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36707293
Sterkte Knut!

Huisdieren leven veels te kort..

edit : 4 jaar te laat..
pi_36707360
Mijn hondje stierf al met 9...
ze at al een week slecht en sliep erg veel, totaal geen energie meer terwijl het een heel energiek hondje was.
Ze is toen ongemerkt naar boven gegaan om op mijn bed te sterven...
Heb nu wel een schat van een hondje dat inmiddels alweer 2 jaar oud is, maar als ik terug denk krijg ik weer een brok in mijn keel.

Veel sterke!
  donderdag 6 april 2006 @ 14:16:39 #249
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36707450
Ik krijg trouwens tranen in mijn ogen bij het lezen van alle reacties..
pi_36739081
Knut, respect voor je topic om je hond te herdenken.
Ook ik heb een golden gehad (14 jaar) die met mij veel vreugde maar ook verdriet heeft gedeeld. Ze is bij mij thuis, met haar kop in mijn handen ingeslapen. Nooit zal ik haar vergeten, iedere dag denk ik nog aan haar!

Inmiddels 4 jaar later ben ik toch weer begonnen aan een nieuwe hond. Toch weer een golden omdat het gewoon de hond is die bij me past. Deze keer een reu, om zeker te zijn dat ik geen vergelijking ging maken. Maar dat is nooit gebeurd, iedere hond is uniek en geen enkele hond kan een andere vervangen. Wel beleef ik veel plezier aan mijn nieuwe vriend en zie ik vooral veel leuke dingen van vroeger terug. Als je situatie het toelaat, denk eens over een andere hond, je zal zien dat het je goed doet en dat je daardoor de andere hond zeker niet te kort doet of hem zal vergeten.

Pedro

Als je dieren leert kennen zie je pas dat mensen beesten zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')