Als ze een beetje willen weten ze binnen een jaar meer van pc's dan jij ooit zal wetenquote:Op zondag 16 november 2008 00:38 schreef es70 het volgende:
[..]Ze weten alleen hun eigen wachtwoord. Uiteraard houden ze zich wel stil als wij op die pc ingelogd zijn bij Timeslot
.
Welterustenquote:Op zondag 16 november 2008 04:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Niemand dus,..
* KapiteinGasthof maar naar bed gaan doet dan
Hoi Sanderquote:Op zondag 16 november 2008 04:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Niemand dus,..
* KapiteinGasthof maar naar bed gaan doet dan
quote:
Ja, Ja, Ja en/of jaquote:Op zondag 16 november 2008 10:35 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen op deze prachtige zondag!
Zijn er nog mensen verliefd, verloofd, getrouwd en / of bezwangerd geraakt sinds mijn laatste bezoek?
Ook bij de reguliere bezoekers van dit topic?quote:
Dat dan weer niet, volgens mijquote:Op zondag 16 november 2008 11:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook bij de reguliere bezoekers van dit topic?
Ok.. je hebt geen vette roddels dus voor me. Damn.quote:
Dat riekt naar voetbal....quote:
Dndiek vindt PSV nou eenmaal leuk, dus wens ik hem op deze manier een fijne dag toequote:Op zondag 16 november 2008 11:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat riekt naar voetbal....
Ik had het over iets leuks!
*poetst weer verder*
En ik ben zielig want ik heb last van oorontstekingquote:Op zondag 16 november 2008 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dndiek vindt PSV nou eenmaal leuk, dus wens ik hem op deze manier een fijne dag toe.
Martquote:
Nee!quote:Op zondag 16 november 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Mart![]()
Nee hoorwas helemaal kapot gister....en heb ook tot 10.15 in beg gelegen
dat doe ik normaal NOOIT!!!
Papier!quote:Op zondag 16 november 2008 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee!Als je gefeest het lig je er om die tijd pas in!
Dat weet ikquote:Op zondag 16 november 2008 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee!Als je gefeest het lig je er om die tijd pas in!
Gitaardromerquote:
Egwel... heb nog wat leuks gevonden:quote:
Die riff is vet maar moeilijk om mooi te laten klinken.quote:Op zondag 16 november 2008 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Egwel... heb nog wat leuks gevonden:
Ze staan alvast tussen mijn favorieten
quote:Op zondag 16 november 2008 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die riff is vet maar moeilijk om mooi te laten klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |