Vond ze zelf toch ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
KG vond t maar spam.
[..]
En groentePWNers?
[KSC #1124] Koffie, meets, films en discussie
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:00 schreef DaMart het volgende:
Als ik hem had geopend had je je dans-TT gehad, KG!
Je had ook een tosti met ananasquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wacht wel weer een topic..
Ik ga mn verdriet wegeten in de pizzeria, alleen een tosti is niet genoeg
quote:
bahquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had ook een tosti met ananasmoeten nemen!
Nu welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
WMzquote:
Gatverdammequote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ananas op een tosti lijkt me niet zo geslaagd idd. Als je toch zo nodig raar moet doen, kiep er dan champignon-roomsaus overheen![]()
![]()
nah, dan zit de ananassmaak al helemaal aan de tostiquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan eet jij de tosti op, en ik de ananas!
Ik weet een tentje in België, tegenover het station van Hasselt (bekend van het grootste stationsnaambordje ter wereld) waar ze dat hebben, en dat is echt super lekkerquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
Ah, het doet het weer!
Ik ben zowaar nog nuttig bezig geweest ook... heb een gedichtje geschrevenquote:
quote:Met een boot vol pakjes is de Sint aangekomen
Maar niemand daar om hem te verwelkomen.
De goede Sint, hiervan geschrokken,
Ontdekte dat iedereen zat te FOK!ken.
Dus na enig gepieker en nadenken
Besloot hij de servers rust te schenken
Zodat niets de FOK!kers meer kon beletten
Om even snel hun schoen te gaan zetten!
Sint komt morgen pas hier, ik had eigenlijk gehoopt dat het schip met geld eerder zou arriveren, moet alle inkopen nog doen en heb ook nog een jarige...quote:Op zondag 16 november 2008 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben zowaar nog nuttig bezig geweest ook... heb een gedichtje geschreven
[..]
Is het al weer bij sinterklaas jaquote:Op zondag 16 november 2008 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben zowaar nog nuttig bezig geweest ook... heb een gedichtje geschreven
[..]
De tv-sint is vandaag aangekomen iddquote:Op zondag 16 november 2008 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het al weer bij sinterklaas ja
Hoiquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 00:09 schreef es70 het volgende:
[..]
De tv-sint is vandaag aangekomen idd. Er is hier niet eens gekeken
.
Morgen gaan ze op pad, Nina loopt met je majorettevereniging mee in de optocht...
We hebben geen tv-gids, dat scheelt een hoop gezeurquote:Op zondag 16 november 2008 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]niet gekeken? Ze geloven er niet meer in
Daar heb je dus internet voor, om zulk soort dingen op te zoekenquote:Op zondag 16 november 2008 00:16 schreef es70 het volgende:
[..]
We hebben geen tv-gids, dat scheelt een hoop gezeur.
De oudste 2 niet meer, van de jongste 2 weet ik het niet...
Suggereer je nou dat Es haar kinderen via Google moet laten opzoeken of Sinterklaas bestaat?quote:Op zondag 16 november 2008 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je dus internet voor, om zulk soort dingen op te zoeken
Dat ook jaquote:Op zondag 16 november 2008 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Es haar kinderen via Google moet laten opzoeken of Sinterklaas bestaat?
D's's misschien nog best een goed idee, de oudste laten uitzoeken of de 'kleintjes' nog in de sint geloofden werkte iig nietquote:Op zondag 16 november 2008 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Es haar kinderen via Google moet laten opzoeken of Sinterklaas bestaat?
Hee, als zij hun computertijd daar niet aan willen besteden ga ik ze verder ook niet wijzer maken hoorquote:Op zondag 16 november 2008 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je dus internet voor, om zulk soort dingen op te zoeken
Want de kleintjes durven niet toe te geven als ze niet meer gelovenquote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef es70 het volgende:
[..]
D's's misschien nog best een goed idee, de oudste laten uitzoeken of de 'kleintjes' nog in de sint geloofden werkte iig niet.
Of dat stukje koefnoen laten zien natuurlijk.
Zo gemeen ben ik niet irl.
dat komt vanzelf welquote:Op zondag 16 november 2008 00:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, als zij hun computertijd daar niet aan willen besteden ga ik ze verder ook niet wijzer maken hoor.
Misschien, Nina heeft het ook een tijdje stil gehouden omdat ze bang was dat er dan geen kadootjes meer zouden komenquote:Op zondag 16 november 2008 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want de kleintjes durven niet toe te geven als ze niet meer geloven
Welk stuk koefnoen
Waarschijnlijkquote:
Daarom, ze geven het vanzelf wel toequote:Op zondag 16 november 2008 00:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien, Nina heeft het ook een tijdje stil gehouden omdat ze bang was dat er dan geen kadootjes meer zouden komen.
Dat kraken ze binnenkort ookquote:Op zondag 16 november 2008 00:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Timeslot is prettig.
quote:
quote:
Als ze een beetje willen weten ze binnen een jaar meer van pc's dan jij ooit zal wetenquote:Op zondag 16 november 2008 00:38 schreef es70 het volgende:
[..]Ze weten alleen hun eigen wachtwoord. Uiteraard houden ze zich wel stil als wij op die pc ingelogd zijn bij Timeslot
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |