De procedure voor uitlevering aan de VS is al in gang gezet, zo vermeldde een betrouwbare bron.quote:
Dat zou lastig worden hé. Weet je niet meer wie wat zegt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelukkig heten we niet allemaal mirved.
Ze waren al lang blij dat iemand zo'n ding meenam, ook al werd ie gestolen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef MouzurX het volgende:
Boeie, je wist het niet.
Hadden ze je maar tegen moeten houden.
Of Peter Rofls de Vries verkoopt het verhaal aan een americaans station...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef B.E.D het volgende:
Maandag bij Opsporing Verzocht zijn de beelden van de beveiligingscamera te zien.
Deze snoodaard moet gepakt worden
De schrik zit er goed in bij het personeel van de FRS.
Ja! Dat heb ik nooit begrepen! Op het dikke 'sinterklaasboek' van de Intertoys staat een prijs, maar ik en al mijn vrienden krijgen hem gratis! Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:52 schreef Loontjah het volgende:
Op het boekje van intertoys staat ook 4,99, moet ik die dan ook betalen ???
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef B.E.D het volgende:
3,99, precies het uurloon van die zaterdaghulp.
Heeft die dude dus door TS' toedoen een uur voor niks gewerkt, want het kasverschil moet ergens teruggehaad worden.
Denk daar maar eens aan TS, als je je gestolen boekje zit te lezen
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef B.E.D het volgende:
mwah, ik vind een prijskaartje toch redelijk duidelijk!quote:Op zondag 16 november 2008 01:24 schreef Adelante het volgende:
op een IKEA catalogus staat ook 1,60 euro en ook die kun je gewoon meenemen uit de winkel, dus zo lang FRS niet duidelijk aangeeft dat je moet betalen voor hun reclame, is er niets aan de hand.
hoe kan die nou een kasverschil hebben, als er niks is afgerekend?quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef B.E.D het volgende:
3,99, precies het uurloon van die zaterdaghulp.
Heeft die dude dus door TS' toedoen een uur voor niks gewerkt, want het kasverschil moet ergens teruggehaad worden.
Denk daar maar eens aan TS, als je je gestolen boekje zit te lezen
Smaakte het?quote:Op zondag 16 november 2008 01:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoe kan die nou een kasverschil hebben, als er niks is afgerekend?da's een voorraadverschil en dat constateren ze waarschijnlijk eens per jaar bij het inventariseren en ik vermoed zo bij een keten als FRS dat ze die verschillen afronden op duizend euro's, dus die 4 van TS valt niet zo heel hard op.
Dinsdag!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef B.E.D het volgende:
Maandag bij Opsporing Verzocht zijn de beelden van de beveiligingscamera te zien.
Deze snoodaard moet gepakt worden
Ga je het nog melden bij FRS?quote:Op zondag 16 november 2008 03:10 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat MikeyMo gewoon gestraft wordt.
Regels zijn regels immers.
Nee, zo ben ik niet.quote:Op zondag 16 november 2008 03:23 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ga je het nog melden bij FRS?
Ik verzuurd? Waar?quote:Op zondag 16 november 2008 06:01 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Je komt zo verzuurd over, vast wel.
[ afbeelding ]
Nee, zuur zou zijn wanneer ik met allerlei valse linkse argumenten jouw topic probeer onderuit te halen.quote:Op zondag 16 november 2008 06:05 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
In mijn LiefdeVolle Topic in ONZ.
Of Recht Door Zee, natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 06:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zuur zou zijn wanneer ik met allerlei valse linkse argumenten jouw topic probeer onderuit te halen.
Ik zeg gewoon dat het een kankertopic is, wat het ook is natuurlijk, maar dat lijkt me meer Wilderiaans.
Dat moet ik even op Wiki navragen.quote:Op zondag 16 november 2008 06:11 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Of Recht Door Zee, natuurlijk.
quote:Op zondag 16 november 2008 06:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet ik even op Wiki navragen.
incl. een cockmeat sandwitch van big bob's fat dickquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De procedure voor uitlevering aan de VS is al in gang gezet, zo vermeldde een betrouwbare bron.
Dat wordt minstens een paar jaartjes Guantanamo Bay.
Denk het niet, hij heeft toch niemand vermoord?!quote:
Nog erger, dat ding krijg je gratis in je brievenbus, te zamen met al die andere reclamemeuk.quote:Op zondag 16 november 2008 01:24 schreef Adelante het volgende:
op een IKEA catalogus staat ook 1,60 euro en ook die kun je gewoon meenemen uit de winkel, dus zo lang FRS niet duidelijk aangeeft dat je moet betalen voor hun reclame, is er niets aan de hand.
Harold and Kumarquote:Op zondag 16 november 2008 10:45 schreef MikeyMo het volgende:
geen cockmeat sandwich!!!!
ik escape wel gewoon from guantanamo bay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |