vroegah, had je altijd zo'n blad bij de Free Record Shop en dat heette Free en dat was dan ook free... Het deed dan ook beheurlijk zijn naam eer aan. Niet zo vreemd, het was dan eigenlijk ook niet veel meer dan een reclamefolder in een journalistiek jasje; simpele interviewtjes samen met recente game/dvd/cd -besprekingen die louter positief waren.
Een paar maanden geleden was de Free er niet meer, maar kwam er bij de complete restyling van de FRS een nieuw blad uit; De Yource. Zelfde cuntent, nieuw jasje. Dus ik pak gewoon weer een exemplaar mee wanneer er een nieuwe uit was.
Zo ook vandaag.
Ik zie er weer een liggen, deze maand met de immer bevallige Ilse de Lange op de covert, en neem deze mee. Ik zit te bladeren door alle nonartikelen als ik wat vreemds onder mijn vinger voel; ik draai de covert eens naar me toe en zie dat ik op een prijskaartje zit te wrijven... ¤ 3,99 staat er op.
Ik besef me dat ik nu aan de verkeerde kant van de wet heb gehandeld en zit met een enorm schuldgevoel opgescheept en ben boos dat de FRS me naar de onderkant van de maatschappij probeert te verleiden door geld te vragen voor reclamefolders die voorheen gratis waren...
Ik hoop maar niet dat het een undercoveroperatie van Peter "laffing out lout" R de Vries was...
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_