Ik ben filiaalhouder van de plaatselijke Free Record Shop. Een erg leuke en uitdagende baan waarbij ik altijd probeer het de klanten zo aangenaam mogelijk te maken. Dus met mooie aanbiedingen, speciale uitgaves, veel muziekkennis etc.
Nu hebben wij ook een prachtig magazine, bomvol informatie en nieuwe releases enzo. Uiteraard kost het behoorlijk wat geld aan ontwerp- en drukkosten, dus hier vragen we het bescheiden bedrag van 3,99 voor. Lijkt me geen probleem voor mensen die wel wat centen overhebben voor mooie DVD´s en CD´s.
Maar nee hoor, het is weer Godgeklaagd. Als je even met je rug naar een klant staat grissen die paupers snel een magazine van de toonbank en stoppen dat in hun jas of tas. Vaak jeugd en niet eens met bontkragen! Toevallig zag ik er vandaag eentje een magazine meejatten en dan ook nog even demonstratief het prijsstickertje eraf peuteren! Mooi dat ik met de beelden van de bewakingscamera naar de politie ben gestapt. Het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort gedrag

Samenvatting: Stelende klotepubers
KLACHT: Stelende klotepubers
Sub-klacht: Ik heb eigenlijk geen leven
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.