je had eerst wat anders hier staan..quote:
Waar heb je die bagger nu weer vandaan?quote:
ChouChou, waar wijsheden van het kaliber:quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar heb je die bagger nu weer vandaan?
vloeien en waar iemand genaamd FluorideInWater het geslacht Rothschild ontmaskerd.quote:They do not want to believe that there is actually more than enough evidence to support the contrary view of the official version, but I guess its like telling a German in 1939 that the Reichstag wasn´t lit by a Jewish citizen..
Ik weet dat je The Doors leuk vindt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:04 schreef Monidique het volgende:
Ach, kan het mij ook allemaal schelen...
En meer...quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:11 schreef Sam_Spade het volgende:
Nou, dan zal ik maar laf, lui en lelijk zijn.
(nieuws.nl)quote:"Tien procent van de 1512 geweldsincidenten met discriminatie als motief die in de eerste helft van dit jaar bij de politie zijn gemeld, was gericht tegen homo's. In 28 procent van deze 150 gevallen was sprake van fysiek geweld. Dat staat in een rapportage over homofoob geweld die de ministers van Binnenlandse Zaken en Justitie naar de Tweede Kamer hebben gestuurd. "
Mooi nietwaar, preventief onschadelijk gemaakt.quote:
quote:De Kamasoetra, het beroemde oude Indiase seksboek, is een persiflage. Het is een parodie op een nóg ouder Indiaas boek, over macht en koningschap.
Hm?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi nietwaar, preventief onschadelijk gemaakt.
Kritiek diskwalificeren. Bij voorbaat en algemeen.quote:
Kritiek is zó jaren 2001 - 2007, daar doe ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Kritiek diskwalificeren. Bij voorbaat en algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |