quote:Op maandag 17 november 2008 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Voldoet deze post wel aan de criteria, zoals gesteld in de waardencatalogus?
Mwa, anoniem...ik doe actief mee, met pseudoniem laf op internet schelden.quote:Iedereen moet actief meedoen met de samenleving en niet ‘anoniem laf op internet schelden’
Dienstplicht.quote:
Waarom vind jij mij een slechte schrijver?quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 19:57 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Waarom vind jij mij een slechte schrijver?
Ik zal eens wat dekstempels zetten op die flanken van je.quote:
Jij zou nog geen dekstempel herkennen als je het als ontbijt kreeg.quote:Op maandag 17 november 2008 20:01 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik zal eens wat dekstempels zetten op die flanken van je.
a) Omdat je je wachtwoord vergeetquote:Op maandag 17 november 2008 19:57 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Waarom vind jij mij een slechte schrijver?
quote:Op maandag 17 november 2008 20:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij zou nog geen dekstempel herkennen als je het als ontbijt kreeg.
quote:Tsja, Frankrijk is niet echt verstedelijkt.
Roep een vergadering bijeen, koene heldquote:Op maandag 17 november 2008 20:01 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik zal eens wat dekstempels zetten op die flanken van je.
a: Ik had m'n vorige pesudoniem aan de wilgen gehangen.quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
a) Omdat je je wachtwoord vergeet![]()
b) Omdat je geen uitsluitsel gaf![]()
c) Omdat je een leuke gezelligerd bent, altijd aanwezig maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 20:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
en dat polentopic loopt idd goed uit de hand
quote:Dat soort mensen worden altijd meewarrig bekeken.
Dat zeggen ze er nooit bij.quote:Op maandag 17 november 2008 21:04 schreef Sam_Spade het volgende:
Welke klootzak plaatst een imbeciele kreet als ''epic failure'' bij een Simpsonsfragment?
Ze doen niet actief mee.quote:Op maandag 17 november 2008 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zeggen ze er nooit bij.
Ik moet zeggen dat een potje volleybal soms wonderen kan doenquote:Op maandag 17 november 2008 18:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dat heb ik meestal met de dinsdagen. Op maandag heb je meestal nog wat te vertellen over het weekend, maar dinsdagen die kruipen in de regel voorbij. Het is nog veel teveel begin van de week en de kop is er al vanaf.
Dat maakt ze niet minder verantwoordelijk.quote:
Is dat leuk?quote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat een potje volleybal soms wonderen kan doenZo slecht is die maandag soms niet.
Ligt eraan wie er meedoenquote:
quote:Hoogopgeleide leeft veel langer
Den Haag, 17 nov. Hoogopgeleiden in Nederland leven langer dan laagopgeleiden. Dat bleek vandaag uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Hoogopgeleide vrouwen worden gemiddeld 84 jaar, mannen 79 jaar. Laagopgeleiden worden 78 jaar (vrouwen) en 72 jaar (mannen). Ook de gezondheid van hoger opgeleiden is beter.
Zo leven mannen die hoger onderwijs hebben gevolgd gemiddeld 69 jaar in goede gezondheid, mannen met alleen basisonderwijs gemiddeld vijftig jaar.
Dat ze nou in de media constant een correlatie met een causaal verband verwarren is nog tot daaraantoe, maar van een arts verwacht ik nog wel enige kennis van statistiek.quote:
quote:
Misschien wel het beste spel ooitquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
simcity 4 rush hour maar weer eens uit de kast gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |