quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef Baasvaak. het volgende:
[..]
WUT! Cunninlynguists in TIVOLI!
Woooooooee, daar ben ik geheid. Vet vet vet vet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn hoe hard! Cunnin is echt mn favo hiphopgroepben er zeker bij in Paradiso!
A piece of strange, dat album zit zó goed in elkaar, qua lyrics/concept staat dat album echt op eenzame hoogte imo.
Nieuw album wordt ook naice denk ik
Heb btw een hiphop-playlist gemaakt op youtube, als je zin hebt check it out
http://www.youtube.com/view_play_list?p=B3F23AA1A13F20E8
[ Bericht 6% gewijzigd door Deltron op 23-02-2009 20:07:02 ]
Dope lijstquote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Deltron het volgende:
[..]
A piece of strange, dat album zit zó goed in elkaar, qua lyrics/concept staat dat album echt op eenzame hoogte imo.
Ja man, ik dig hem ook.quote:
Nicequote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Deltron het volgende:
[..]
Hoor het regelmatig op 3FM en heb ze ook bij DWDD gezien. Okay, heerlijk enthousiast, maar ik kan er verder niet zoveel hiphop in ontdekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Kennen jullie Kyteman's hiphop orkest al? Lijkt niet verkeerd om live te aanschouwen.
Ik vind het echt dope!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Kennen jullie Kyteman's hiphop orkest al? Lijkt niet verkeerd om live te aanschouwen.
Ze worden bestempelt als hiphop omdat de drum zo gaat:quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoor het regelmatig op 3FM en heb ze ook bij DWDD gezien. Okay, heerlijk enthousiast, maar ik kan er verder niet zoveel hiphop in ontdekken.
Jaja. En omdat ze petjes op hebben zekerquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze worden bestempelt als hiphop omdat de drum zo gaat:
Boem klak, boem boem klak boem. Boem klak.
Ja, iedereen noemt mij ook een wigger omdat ik een petje draag. Terwijl ik dat eigenlijk alleen maar doe omdat ik groots baseball fan ben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jaja. En omdat ze petjes op hebben zeker.
Vooroordelen, vooroordelen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, iedereen noemt mij ook een wigger omdat ik een petje draag. Terwijl ik dat eigenlijk alleen maar doe omdat ik groots baseball fan ben.
Jammer altijd. Maar dat maakt niet uit, ik vind een petje chill soms.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooroordelen, vooroordelen....
Ja zo een beetje naast mijn oor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet ik op je hoofd links klikken om je open te doen?
Joh? Echt?quote:
Ik ben wel redelijk enthousiast over dat album!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanmiddag in de Plato dat N.A.S.A. eens beluisterd. Ik vind het niet veel aan eerlijk gezegd. Veel van hetzelfde, lange intro's... Nee niet mijn ding. En vreemde gast bijdragen ook, een beetje een rommeltje.
Mag hier ook hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:11 schreef Sulejmani het volgende:
Is er ook een Nederhop topic of moet je het daar hier over hebben?
Net ff gelezen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:28 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
THEY CALLED HIM THE PROPHET.
The Making Of Illmatic (XXL, April 2009).
Scans. Street Dreams (Pete Rocks Remix).
kool heeft inderdaad een hoop punchlines en een hoop hele vette ook!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef jimjim1983 het volgende:
punchline + punchline +punchline + punchline +punchline + punchline +punchline + punchline =
Nou nou wat een vette rijmquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
kool heeft inderdaad een hoop punchlines en een hoop hele vette ook!!
"Bust your nut and get up and wipe my dick on your curtain"
![]()
Hele hoop punchlines en deze kies je uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
![]()
You heard the song before; you don't wanna see me,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
![]()
quote:Rapper Coolio was injured during a gig in Stoke-on-Trent, England, after a stage dive into the audience went wrong.
The hip-hop star was performing at Staffordshire University’s Students’ Union on Wednesday night, when he decided to leap into the crowd.
But the audience parted, sending the star crashing to the floor. The students then reportedly mobbed the rapper, stealing his bandana, jewellery and shoes before the star was rescued by the venue's security team.
Barman James Fielden, who witness the event, says, “(Coolio) nearly flattened one poor girl. Then all the students decided to launch on him. They grabbed whatever they could, including his trainers, watch, chains and glasses. He was pulled back on stage by the bouncers. They got his shoes back for him.”
You are wrong. Ik verwacht overigens dat de nummers van Dirty Acres het meest aanwezig zullen zijn tijdens het optreden. Ik hoop stiekem ook op de andere albumsquote:Op zondag 8 maart 2009 21:35 schreef Mirel het volgende:
Had niet verwacht dat er veel mensen uit dit topic naar de Cunninlynguists zouden gaan.
Klopt.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
[ afbeelding ]
Hij stond al lange tijd op mijn te-checken lijstje maar nu eindelijk eens wat van beluisterd. Best een tof album.
Begrijp ons niet verkeerd, we hadden het nog niet gezieeeenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef Pulu het volgende:
Helemaal geen aandacht voor Winne - Winne Zonder Strijd dat aanstaande vrijdag (13 maart) uitkomt?
Ik had hem een tijd terug al eens beluisterd, maar sindsdien niet meer. Een heel grote indruk zal het dus niet op me hebben gemaakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
[ afbeelding ]
Hij stond al lange tijd op mijn te-checken lijstje maar nu eindelijk eens wat van beluisterd. Best een tof album.
neuh, niet bepaald. Moet dat kyteman-album ook nog checken en zo zijn er nog tal van andere dingen die na één luisterbeurt weer vergeten worden. Dat hele Zwart Licht en Zo Moeilijk en weet ik het wat er nog meer recentelijk uitgekomen is doen me echt heel erg weinig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Document1 het volgende:
Ben ik nou de enige die een beetje Nederhop moe is
Ik heb de speciale bamboe editie besteld op bol.com, hopelijk heb ik 'm vrijdag daadwerkelijk binnen. Ik heb expres de uitgelekte tracks nog niet beluisterd, dus kan er niks over zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef Pulu het volgende:
Helemaal geen aandacht voor Winne - Winne Zonder Strijd dat aanstaande vrijdag (13 maart) uitkomt?
Zwart Licht en Zo Moeilijk kunnen mij ook totaal niet boeien, maar Kyteman is zeker wel de moeite waard om te checken!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
neuh, niet bepaald. Moet dat kyteman-album ook nog checken en zo zijn er nog tal van andere dingen die na één luisterbeurt weer vergeten worden. Dat hele Zwart Licht en Zo Moeilijk en weet ik het wat er nog meer recentelijk uitgekomen is doen me echt heel erg weinig.
die's gaaf!quote:
Kom ook voor Cunninlynguists natuurlijk hoor, maar het is altijd mooi meegenomen om andere artiesten ook te kunnen checkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |