quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef Baasvaak. het volgende:
[..]
WUT! Cunninlynguists in TIVOLI!
Woooooooee, daar ben ik geheid. Vet vet vet vet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn hoe hard! Cunnin is echt mn favo hiphopgroepben er zeker bij in Paradiso!
A piece of strange, dat album zit zó goed in elkaar, qua lyrics/concept staat dat album echt op eenzame hoogte imo.
Nieuw album wordt ook naice denk ik
Heb btw een hiphop-playlist gemaakt op youtube, als je zin hebt check it out
http://www.youtube.com/view_play_list?p=B3F23AA1A13F20E8
[ Bericht 6% gewijzigd door Deltron op 23-02-2009 20:07:02 ]
Dope lijstquote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Deltron het volgende:
[..]
A piece of strange, dat album zit zó goed in elkaar, qua lyrics/concept staat dat album echt op eenzame hoogte imo.
Ja man, ik dig hem ook.quote:
Nicequote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Deltron het volgende:
[..]
Hoor het regelmatig op 3FM en heb ze ook bij DWDD gezien. Okay, heerlijk enthousiast, maar ik kan er verder niet zoveel hiphop in ontdekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Kennen jullie Kyteman's hiphop orkest al? Lijkt niet verkeerd om live te aanschouwen.
Ik vind het echt dope!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Kennen jullie Kyteman's hiphop orkest al? Lijkt niet verkeerd om live te aanschouwen.
Ze worden bestempelt als hiphop omdat de drum zo gaat:quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoor het regelmatig op 3FM en heb ze ook bij DWDD gezien. Okay, heerlijk enthousiast, maar ik kan er verder niet zoveel hiphop in ontdekken.
Jaja. En omdat ze petjes op hebben zekerquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze worden bestempelt als hiphop omdat de drum zo gaat:
Boem klak, boem boem klak boem. Boem klak.
Ja, iedereen noemt mij ook een wigger omdat ik een petje draag. Terwijl ik dat eigenlijk alleen maar doe omdat ik groots baseball fan ben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jaja. En omdat ze petjes op hebben zeker.
Vooroordelen, vooroordelen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, iedereen noemt mij ook een wigger omdat ik een petje draag. Terwijl ik dat eigenlijk alleen maar doe omdat ik groots baseball fan ben.
Jammer altijd. Maar dat maakt niet uit, ik vind een petje chill soms.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooroordelen, vooroordelen....
Ja zo een beetje naast mijn oor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet ik op je hoofd links klikken om je open te doen?
Joh? Echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |