Ja, iedereen noemt mij ook een wigger omdat ik een petje draag. Terwijl ik dat eigenlijk alleen maar doe omdat ik groots baseball fan ben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jaja. En omdat ze petjes op hebben zeker.
Vooroordelen, vooroordelen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, iedereen noemt mij ook een wigger omdat ik een petje draag. Terwijl ik dat eigenlijk alleen maar doe omdat ik groots baseball fan ben.
Jammer altijd. Maar dat maakt niet uit, ik vind een petje chill soms.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooroordelen, vooroordelen....
Ja zo een beetje naast mijn oor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet ik op je hoofd links klikken om je open te doen?
Joh? Echt?quote:
Ik ben wel redelijk enthousiast over dat album!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanmiddag in de Plato dat N.A.S.A. eens beluisterd. Ik vind het niet veel aan eerlijk gezegd. Veel van hetzelfde, lange intro's... Nee niet mijn ding. En vreemde gast bijdragen ook, een beetje een rommeltje.
Mag hier ook hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:11 schreef Sulejmani het volgende:
Is er ook een Nederhop topic of moet je het daar hier over hebben?
Net ff gelezen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:28 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
THEY CALLED HIM THE PROPHET.
The Making Of Illmatic (XXL, April 2009).
Scans. Street Dreams (Pete Rocks Remix).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |