WUT! Cunninlynguists in TIVOLI!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef Mirel het volgende:
Hmm zit er nog aan te denken om naar de Akloholiks en Beatnuts te gaan deze zondag. Kijk er eigenlijk niet naar uit en maandag moet ik alweer rond half 9 op m'n stage zijn.
Over 2 maanden Cunninlynguists in Paradiso en daarna TivoliTivoli ga ik zeker weten. Mijn favo hiphop groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
Album nog niet gecheckt, een tijd terug wel een nummer van NASA samen met Kanye West, Santogold, en Lykke Li gehoord, en die vond ik zeker tof. Volgens mij is dat Gifted trouwens ja, vette track.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef DubzOne het volgende:
Hebben mensen hier het album van N.A.S.A. (The spirit of Apollo) al gehoord?!
[ afbeelding ]
Zoals je hierboven kan zien een aantal zeer interessante collabo's... Vooral de track met Kool Keith en Tom Waits! Album is in ieder geval zeker de moeite waard om te checken![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef Baasvaak. het volgende:
[..]
WUT! Cunninlynguists in TIVOLI!
Woooooooee, daar ben ik geheid. Vet vet vet vet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn hoe hard! Cunnin is echt mn favo hiphopgroepben er zeker bij in Paradiso!
A piece of strange, dat album zit zó goed in elkaar, qua lyrics/concept staat dat album echt op eenzame hoogte imo.
Nieuw album wordt ook naice denk ik
Heb btw een hiphop-playlist gemaakt op youtube, als je zin hebt check it out
http://www.youtube.com/view_play_list?p=B3F23AA1A13F20E8
[ Bericht 6% gewijzigd door Deltron op 23-02-2009 20:07:02 ]
Dope lijstquote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Deltron het volgende:
[..]
A piece of strange, dat album zit zó goed in elkaar, qua lyrics/concept staat dat album echt op eenzame hoogte imo.
Ja man, ik dig hem ook.quote:
Nicequote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Deltron het volgende:
[..]
Hoor het regelmatig op 3FM en heb ze ook bij DWDD gezien. Okay, heerlijk enthousiast, maar ik kan er verder niet zoveel hiphop in ontdekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Kennen jullie Kyteman's hiphop orkest al? Lijkt niet verkeerd om live te aanschouwen.
Ik vind het echt dope!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Kennen jullie Kyteman's hiphop orkest al? Lijkt niet verkeerd om live te aanschouwen.
Ze worden bestempelt als hiphop omdat de drum zo gaat:quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoor het regelmatig op 3FM en heb ze ook bij DWDD gezien. Okay, heerlijk enthousiast, maar ik kan er verder niet zoveel hiphop in ontdekken.
Jaja. En omdat ze petjes op hebben zekerquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze worden bestempelt als hiphop omdat de drum zo gaat:
Boem klak, boem boem klak boem. Boem klak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |