Hier (Groningen) staat hij nog bij de Plus, dus kennelijk is het geen algemeen beleid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:08 schreef Zigger het volgende:
Even een kickje omdat ik merk dat steeds minder winkels deze mayo hebben. Ik kocht hem meestal bij de plus of Jumbo, maar daar is hij sinds een maand of 2-3 niet meer te krijgen en bestellen....!
Wie weet nog waar ik deze krijg?
Nja, je hebt wel voldoende vet nodig om de mayo stevig te krijgen. Anders moet je andere trucs gaan uithalen. Mayo wordt stevig omdat de vetdruppeltjes zoveel water om zich heen hebben vawnege de grootte, dat het een soort honingraatstrucuur krijgt en daarmee stevig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Is de truc ook niet gewoon om met zo min mogelijk olie mayonaise te maken? De olie is namelijk niet echt lekker of zo, het lijkt me dat je de smaken van de andere ingredienten wil, het geeft alleen een vettige nasmaak. Misschien werkt de staafmixertruc alleen met veel olie en dus minder lekkere mayonaise.
Ik word al depressiever.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
Ik zie die potten alleen nog maar bij de delicatessenwinkel staan en ook niet eens altijd
Hallo, ik was nog net niet levensmoe.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Oh en ik bedenk me net dat ik het ook een keer aan een collegaatje had gevraagd die weleens bij de Makro kwam en volgens mij had zij het zelfs daar niet meer zien staan.
Bij ons in de provincie stond het gewoon in de supermarkt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:50 schreef RobinOok het volgende:
Waar wonen jullie? Beetje normale toko heeft ook Hellman's mayo.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:13 schreef Lotusss het volgende:
Mijn vriend en ik hebben een webshop in Brits voedsel... momenteel hebben we geen Hellman's in ons assortiment, maar bij onze volgende levering kan het er best bij!
Er stond verdorie vandaag nog maar 1 pot! Snel meegenomen voor het eventueel ook uit het assortiment gaat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn C1000 heeft ook 'gewoon' Hellman's
Ja, zie je, er is iets aan de hand. Maar wat?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er stond verdorie vandaag nog maar 1 pot! Snel meegenomen voor het eventueel ook uit het assortiment gaat.
De mijne ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn C1000 heeft ook 'gewoon' Hellman's
Dam en Westerstaat wel!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt nietNiet bij de AH op de Stadionweg en ook niet in de Beethovenstraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |