Altijd. Al ben ik slechts bij seizoen 9, ben al bijna bijquote:Op donderdag 20 november 2008 17:07 schreef Lassekjus het volgende:
Haha... kapot gelachen.. kan mijzelf ook zo irriteren aan die gothics... fase waar ze zich willen afzetten tegen hun ouders en maatschappij!! Schitterend neer gezet.
Bewijst maar weer dat je eigenlijk de hoofdpersonages niet weg kan latenquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:24 schreef Asskimo het volgende:
Ik vond het wel een aardige aflevering, ik vond het een leuke afwisseling dat de goth-kids eens zonder de 4 hoofdpersonages in beeld kwamen.
Enige aflevering waar dat volgens mij goed is gelukt is die afleveringquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat je eigenlijk de hoofdpersonages niet weg kan laten
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Roi het volgende:
Matige afleveringafsluiting van een super seizoen.
echt te lang!!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nu weer wachten tot maart 2009![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn goths!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:05 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]
De emoesin normale kleren
.
GODDAMNIT ZE ZIJN GOTH!!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:05 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]
De emoesin normale kleren
.
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
GODDAMNIT ZE ZIJN GOTH!!
Allemaal hetzelfde idee toch? Afzetten tegen ouders.... problemen thuis.. geen zelfvertrouwen...quote:Op woensdag 26 november 2008 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
GODDAMNIT ZE ZIJN GOTH!!
te laatquote:Op donderdag 27 november 2008 10:44 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ga het toch maar weer eens volgen.
Ja ik heb eigenlijk nooit al die kerstafleveringen gekeken, omdat ik dacht: "die kijk ik ooit wel een keer met kerst."quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Zo, mijn jaarlijkse ritueel van de kerst-afleveringen opnieuw kijken om in de stemming te komen is weer begonnen
[ afbeelding ]
Elke keer als ik Eric Cartman "O Holy Night" hoor zingen, stik ik zowat van het lachen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Zo, mijn jaarlijkse ritueel van de kerst-afleveringen opnieuw kijken om in de stemming te komen is weer begonnen
[ afbeelding ]
Ik heb die cd weer gedownload speciaal voor kerst.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Elke keer als ik Eric Cartman "O Holy Night" hoor zingen, stik ik zowat van het lachen.![]()
"Jesus was born, so I get presents
thank you Jesus, for being born"
thanxquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:44 schreef Wheelgunner het volgende:
Hellen Keller! The Musical
(seizoen 4)
Torrents of usenet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
South Park S12E01 720p BluRay x264-SiNNERS
Eerste 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |