Laat me raden. Je bent aanhanger van die ene, hele vredelievende godsdienst? De beheersen zichzelf vaak ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Apollyon het volgende:
[..]
'De inbox van swetsenegger is vol'
Verder ... kun je maar beter benen maken, klootzak. Ik heb geen zin om er een koud te maken over een forum-topic. Vuile paardelul.

Boos?quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Verder ... kun je maar beter benen maken, klootzak. Ik heb geen zin om er een koud te maken over een forum-topic. Vuile paardelul.

Bedreiging? note? ban, wat zou het worden, spannendquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Apollyon het volgende:
[..]

Die user ja.quote:

Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Apollyon het volgende:
[..]

Kan, maar hij heeft het FOK!gebouw al verlatenquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:05 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, yvonne, is het tegen de regels als ik zeg dat TS zelf ook wat hitlertrekjes vertoont, met zijn bedreigingen enzo?

quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:55 schreef yvonne het volgende:
Apollyon, gevalletje prullenbak

Help me herinneren dat ik jou te vriend houdquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan, maar hij heeft het FOK!gebouw al verlaten

quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan, maar hij heeft het FOK!gebouw al verlaten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |