Gaat ze met de witte handschoen rond?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef Fha het volgende:
afwas ook gedaan.. mijn huis is mama-proof
Pfff net op tijdquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef Fha het volgende:
afwas ook gedaan.. mijn huis is mama-proof
Nee maar wel met haar kritische "zorgt mijn kind wel goed voor zichzelf" blikquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat ze met de witte handschoen rond?
Ik heb nog tot 20 over 9 om bij te komenquote:
gelukkig besluit poes om nog even de hele gang onder te kotsen, anders had ik die inderdaad niet gedweildquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 20 over 9 om bij te komen
Tofquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig besluit poes om nog even de hele gang onder te kotsen, anders had ik die inderdaad niet gedweild
welke reclame van Tele2 jij bedoelt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
welk leeghoofd die reclamecampagne van Tele2 bedacht heeft?
ooohw is het van tele 2. ik vroeg me al af waarom er overal ineens posters hangen met een schaapquote:
Je weet dat dat HEEL erg stout en foei en taboe is overal he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Het is dat ik ze niet heb, anders had ik je met mijn [DDR knip Noord-Korea] om je oren geslagen!
taboe's zijn er om te doorbrekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat dat HEEL erg stout en foei en taboe is overal he?
Nou, snel danquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, ge-edit. Doe jij de jouwe ook even Flash?
Als iemand die edits van ons leestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |