Hey Wonderer,quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:43 schreef wonderer het volgende:
Hey BB, welkomEn goed dat je er toch al redelijk vroeg bij bent. Mij vroegen ze dat ook regelmatig, maar die link heb ik pas twee jaar geleden echt gelegd, toen heb ik er een naam aan gegeven, zeg maar.
Hoewel, op mijn tiende had ik wel zoiets van "ligt eraan" maar dan lachten ze me alleen maar uit, omdat ik het verder niet kon uitleggen.
Wel jammer dan weer dat als je een reactie wil insturen je ook je geslacht op moet gevenquote:Op de school van mijn zoon sluiten ze de vrijdag met het thema 'Sprookjes' af en mogen de kinderen verkleed naar school komen. Als het aan mijn zoon van 4,5 jaar ligt, gaat hij in de prinsessenjurk van zijn zusje. Hij ziet er prachtig uit en voelt zich prachtig in deze roze outfit compleet met diadeem en pluche sjaal. Al eerder is hij in deze outfit buiten gaan fietsen en werd door zijn beste vriendjes uitgejouwd voor 'meisje'. Het duurde zo lang dat ik er op af ben gestapt en zijn vriendjes heb verteld dat iedereen mag dragen wat hij of zij mooi vindt. Uiteraard waren mijn zoon en ik verdrietig. Hij zei: 'Mama, maar ik ben toch een jongen?' Nu vraag ik mij af: laat ik hem naar school gaan in de prinsessenjurk of niet?
Het was wat lastig kijken de stream deed het niet fantastich bij mij helaas. (iets met windows mediaplayer niet updaten denk ik)quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef MuteZukini het volgende:
Ja ik heb donderdagochtend menig televisiescherm gesierd, en heb tegenover Mirella van Markus gezeten
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:53 schreef BlueBanana het volgende:
Heey allemaal,
Kheb echt een goede docu gevonden
http://tvokay.com/redir4.(...)MjQzJmF1dG9wbGF5PTE=
Misschien hebben een paar mensen die altijd spieken op dit forum er baat bij..
daar verbaas ik me ook iedere keer over!!!quote:Op zondag 16 november 2008 09:54 schreef Twinky het volgende:
Michael was 16 when we first met. She couldn't bare lying anymore...
Daar struikelde ik ook over, ja.quote:Op zondag 16 november 2008 14:56 schreef Twinky het volgende:
De ouders enzo doen het wel goed maar de presentatrice elke keer...
Weet niet, maar volgens mijn hebben sommige fok'ers een ban gehad voor het plaatsen van torrents.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:53 schreef BlueBanana het volgende:
Kheb echt een goede docu gevonden
quote:Southern Comfort
Robert Eads, a transgender man, is dying of ovarian cancer. This documentary follows his struggle with the disease as he reveals traumatic events as well as stories of personal triumph. Highlighted are the often poor medical attention transgender people receive and the love expressed between family members faced with terminal illness.
Ja er is sindsdien een hoop gebeurd, maar twee maanden? Zal wel kunnen hoor, dat vage geheugen van mij ook de laatste paar dagen...quote:Tigg dat kijken was ondertussen ruim 2 maand geleden in het weekend voordat je te horen kreeg of je groen licht had volgens mij.
de tijd gaat best hard.........en er gebeurd altijd maar weer veel.
Kom af en toe verwijzingen naar films en docu's tegen, Venus Boyz of Gendernauts bv...quote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef Magenta het volgende:
Die documentaires word ik nooit zo vrolijk van. Heb er in het verleden wel een aantal gezien en meestal laten die wel zo'n beetje dezelfde dingen zien.
quote:Genres Pluriels:
Zaterdag 11 oktober: Actie ter steun van vloeiende geslachten en intersexualiteit
Brussel, De Brouckereplein, 14u-16u
Wij, activisten uit verschillende europese steden (Barcelona, Bilbao, Brussel, Donostia, Gasteiz, La Corogna, Lissabon, Madrid, Parijs en Zaragossa) eisen:
* Vrije toegang tot hormonale behandelingen en chirurgie, zonder psychiatrische voogdij
* Het opzetten van acties tegen transfobie
* Het recht op zelfbeschikking; vrije keuze van voornaam en geslacht
* De afschaffing van de normaliserende tweeledige behandeling van intersexuele personen.
* Het verwijderen van GIS uit internationale diagnostiekhandleidingen
* Het afschaffen van de vermelding van het geslacht op officiële documenten
Maar transseksualiteit danwel genderdysforie ís toch gewoon een psychische aandoening? Ergens in je hersenen gaat er iets mis met het jongen/meisje zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 17:43 schreef MuteZukini het volgende:
In elk geval wel goed nieuws voorZweedse travestieten, wel jammer dat transseksualiteit in een zin met pedofilie genoemd wordt als zo zijnde gelijk in psychische aandoening
Nee hoor, eigenlijk is het gewoon een officieel lijstje af werken...quote:Op maandag 17 november 2008 18:32 schreef Twinky het volgende:
[..]
Maar transseksualiteit danwel genderdysforie ís toch gewoon een psychische aandoening? Ergens in je hersenen gaat er iets mis met het jongen/meisje zijn.
Al staat het wel raar naast pedofilie...
quote:ICD-10
F64 Gender identity disorders:
F64.0 Transsexualism
F64.1 Dual-role transvestism
F64.2 Gender identity disorder of childhood
F64.8 Other gender identity disorders
F64.9 Gender identity disorder, unspecified
F65 Disorders of sexual preference:
F65.0 Fetishism
F65.1 Fetishistic transvestism
F65.2 Exhibitionism
F65.3 Voyeurism
F65.4 Paedophilia
F65.5 Sadomasochism
F65.6 Multiple disorders of sexual preference
F65.8 Other disorders of sexual preference
F65.9 Disorder of sexual preference, unspecified
Kleine moeite groot plezier zou je zeggen, maar ja. Succes iig.quote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef Dropkogel het volgende:
dr Phil oei....iets waar ik niet graag naar kijk met zijn ik weet het beter atitude.
of GID nog in de DSM moet staan als psygische stoornis?
het is wel een feit dat we mede daardoor recht hebben op behandeling.
morgen gesprek op het werk....omdat ik vind dat ik er nooit als V geweest ben en ze me nu weleens als hij moeten gaan aanspreken.
o fhet gesprek goed verloopt....men zal er wel niet blij mee zijn.
Ik snap ook nooit waarom mensen dat niet zouden willen als je het vriendelijk vraagt. Ze hoeven het toch niet te snappen om je dat plezier te doen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:54 schreef Magenta het volgende:
[..]
Kleine moeite groot plezier zou je zeggen, maar ja. Succes iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |