quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:20 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Filmpjes van vrouwen die bruut verkracht worden liggen je beter?
Moeders die een kind geboren laten worden ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Moeders die abortus plegen zijn gewoon egoistisch.
De staat kan zoveel per wet mogelijk maken.. Dat is toch geen argument?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:37 schreef laforest het volgende:
[..]
De staat kan dat gewoon per wet mogelijk maken.
Iedereen (ik incluis) vind dit een te "hot item" en voelt zich geroepen om serieus te reagerenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Xeanor het volgende:
Nog steeds heeft niemand door dat de TS selectief quote en alleen maar wil trollen.
nee , helemaal niemand neequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Xeanor het volgende:
Nog steeds heeft niemand door dat de TS selectief quote en alleen maar wil trollen.
Natuurlijk wel. Maar het is vrijdagavond en je moet toch wat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Xeanor het volgende:
Je laatste drie reacties zijn alleen maar flames jegens mijn persoon. Heb jij iets met vekrachtingen of zo, smeerpijpquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:20 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Filmpjes van vrouwen die bruut verkracht worden liggen je beter?
Ja en dat moet keihard bestreden worden, gewoon levenslange celstraf voor illegale abortusplegers.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan ook illegaal een abortus plegen. De beslissing is aan de vrouw, niet aan een rechtbank.
Dus moet het kind maar gestraft en vermoord worden. Lekker ben jij, dat is pas walgelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe walgelijk ben je als je een vrouw op die manier wilt straffen voor het verkracht worden.
Flikker toch eens op met je getroll, je draagt werkelijk niks zinnigs bij hier.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Je laatste drie reacties zijn alleen maar flames jegens mijn persoon. Heb jij iets met vekrachtingen of zo, smeerpijp
Egoist. Net alsof dat alleen de beslissing van de vrouw is. Zulks een beslissing neem je samen.quote:Ik zie zelf abortus niet als moord, maar als een heel mooi recht van de vrouw om in het geval dat alle anticonceptie heeft gefaalt, toch niet aan kind te hoeven vast zitten.
In beginsel ging dit topic over abortus na verkrachting.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Egoist. Net alsof dat alleen de beslissing van de vrouw is. Zulks een beslissing neem je samen.
Bij abortus prima, maar de persoon die ik quote had het nergens over verkrachting.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
In beginsel ging dit topic over abortus na verkrachting.
Ik heb een vrouw gekend die verkracht was en het kind liet komen, een prachtig lief jongetje, maar de lijdensweg die ze later hebben doorgemaakt vanwege de onverwerkte gebeurtenis gun ik niemand.
Er mag wel degelijk gedacht worden aan abortus bij dit soort misstanden.
In een ideale eerlijke wereld wel ja. In die wereld vreet een zwangerschap ook niet enorm veel van een vrouwenlichaam, is bevallen niet pijnlijk en niet gevaarlijk en deel je samen de opvoeding van het kind.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Egoist. Net alsof dat alleen de beslissing van de vrouw is. Zulks een beslissing neem je samen.
Wie ben jij om te bepalen of iemand anders wel of niet een kind moet nemen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja en dat moet keihard bestreden worden, gewoon levenslange celstraf voor illegale abortusplegers.
En doodstraf voor de ex-moedersquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja en dat moet keihard bestreden worden, gewoon levenslange celstraf voor illegale abortusplegers.
Samen met je verkrachter?quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:41 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |