abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63232755
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:02 schreef pberends het volgende:
Wat een duik!

Maar vergeleken met 2 dagen geleden nog steeds een plus van 3% .
Maar over de hele week gezien, nog altijd een min.
pi_63233059
De duik, maar dan grafisch:

pi_63233223
zijn er eigenlijk al veel mensen op pberends na weer in de aandelen gestapt? .. wat was daar voor de motivatie?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63233549
Heb nog nooit een aandeel in bezit gehad.
pi_63233663
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ook niet, niet genoeg geld voor...

BTW: nice tt-edit
pi_63233715
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef ItaloDancer het volgende:
? Je hebt nog nooit iets verhandeld op de beurs? Waarom dan toch zo veel interesse d'r in?

Overigens vinden dat ze ik op school nogal 'risky' om ga met beleggen .. niet geheel onverwachts. Al vinden ze het Mark Cook principe dan wel weer oké
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_63233798
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

? Je hebt nog nooit iets verhandeld op de beurs? Waarom dan toch zo veel interesse d'r in?

Overigens vinden dat ze ik op school nogal 'risky' om ga met beleggen .. niet geheel onverwachts. Al vinden ze het Mark Cook principe dan wel weer oké
Jawel, ik handel zo nu en dan in opties en turbo's en vroeger beleggingsfondsen (maar dat was een drama, tijdens 2000-2001 )
pi_63233820
Maar ook als ik geen posities heb vind ik het leuk om te volgen hoor
Ja niet in saaie tijden zoals 2004-2006
pi_63233990
't Was weer een lekker 'saai' dagje @ Wall Street, zie ik .
pi_63234045
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:42 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Jawel, ik handel zo nu en dan in opties en turbo's en vroeger beleggingsfondsen (maar dat was een drama, tijdens 2000-2001 )
Beleggingsfondsen ftl, inderdaad. Daar komt bar weinig goeds uit. Interesse puur uit hobby oogpunt dus
pi_63235076

wtf jongens... +84%

kan iemand mij uitleggen waarom die fondsen in het kopje Vastgoed bij Binck allemaal tot een soort nulpunt zijn gedaald?

Wat zijn dit voor gare fondsen?
pi_63235256
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:21 schreef sitting_elfling het volgende:
zijn er eigenlijk al veel mensen op pberends na weer in de aandelen gestapt? .. wat was daar voor de motivatie?
Ik wacht nog steeds, er wordt steeds gesproken over bodemvorming maar ik denk zelf nog steeds dat de beurzen nog veel verder gaan zakken... wat de laatste tijd gebeurd is geen bodemvorming maar eerder het langzaam eten aan een grens en als die grens er aan gaat, gaat het nog veel dieper.

Bij de DJ is die grens de 8000, de 2 keren dat de DJ daaronder viel kwam er een rally, soms tot weer boven de 9000 punten.. maar elke keer komt ie weer terug op 8000.... als ie daar een keer blijvend doorheen gaat dan komt ie ook nog wel onder de 7000

Ben verre van een expert of ervaringsdeskundige... dit is slechts mn idee erbij
pi_63235279
quote:
Foute grap
Een grap van de Belgische premier Yves Leterme heeft voor paniek gezorgd bij Waalse klanten van Fortis.

Als de rechter de verkoop van Fortis België aan BNP Paribas terugdraait ‘dan trekt de overheid haar geld terug en is dat een meevaller voor de begroting,’ zei de premier.

De Waalse pers nam de grap letterlijk waarop veel Belgen hun geld bij Fortis weghaalden. De Belgische oppositie vindt het optreden Leterme 'beschamend'.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63235319
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds, er wordt steeds gesproken over bodemvorming maar ik denk zelf nog steeds dat de beurzen nog veel verder gaan zakken... wat de laatste tijd gebeurd is geen bodemvorming maar eerder het langzaam eten aan een grens en als die grens er aan gaat, gaat het nog veel dieper.

Bij de DJ is die grens de 8000, de 2 keren dat de DJ daaronder viel kwam er een rally, soms tot weer boven de 9000 punten.. maar elke keer komt ie weer terug op 8000.... als ie daar een keer blijvend doorheen gaat dan komt ie ook nog wel onder de 7000

Nou, Willem van Middelkoop is het gedeeltelijk met je eens. Hij praatte vanmiddag wel over bodemvorming, maar plaatste daar meteen kanttekeningen bij.

Tot nu toe heeft Willempie het meestal nog bij het rechte eind gehad.
pi_63235359
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ik ben ook geen expert, maar ik ga puur af op k/w lijstjes van de beurs af. En daar bij kom ik dat de beurs nog steeds niet écht goedkoop is. Ik blijf dus van aandelen af.

En gezien de economische stagnatie/recessie/depressie/kutsituatie .. hoe je het ook wil noemen .. we gaan nog verder naar beneden met de beurzen.
pi_63235368
Ik zit in de TL240 momenteel, gekocht op 254. Nu nog een klein verlies, dat verlies is wel fors geweest .
pi_63235467
Ik heb Middelkoop al 2 keer horen zeggen dat er wel een bearrally kan komen tot eind van het jaar naar de 300 punten. Ik denk dat zijn motivatie is omdat overheden en centrale banken op dit moment nog munitie hebben om de crisis te bestrijden. En uiteraard zijn deze maanden meestal goede beursmaanden.

Maar ik denk dat daarna de beurzen weer inzakken als een gek naar de 150-180 punten, omdat de recessie veel erger is dan gedacht, en omdat de overheden en centrale banken geen munitie meer hebben. Dat vormt een lekkere explosieve combinatie. Echter stap ik dan ook nog meer in aandelen dan nu.
pi_63235482
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit in de TL240 momenteel, gekocht op 254. Nu nog een klein verlies nog, dat verlies is wel fors geweest .
Ik heb vandaag niks in handen gehad, was dat wel van plan, maar hadden vandaag een russiche vrouwlijke professor die haar visie gaf over hoe de verschillende stockmarkets werkten, hoe de mensen verdienen aan het spread verschil enzeau, en eindigde dat mensen vooral niet nu moeten gaan beleggen want dat is nogal risky. Ze begon direct over een heel verhaal dat fundamentele analyse poep was, en dat veel TA gebeuren de FA al in zich heeft verworven, en ze zich puur richt op de TA.

Overigens gaf ze heel voorzichtig advies over een aantal aandelen, ze begon eerst van, lse, ja dat moet je kopen, nou .. het is opzich een advies. Nou .. jullie kunnen het kopen want ik zie mogelijkheden tot groei máár het is je eigen verantwoordelijkheid!
pi_63235500
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef pberends het volgende:
Ik heb Middelkoop al 2 keer horen zeggen dat er wel een bearrally kan komen tot eind van het jaar naar de 300 punten.
We zijn dan ook al op 291 geweest he .
pi_63235566
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb vandaag niks in handen gehad, was dat wel van plan, maar hadden vandaag een russiche vrouwlijke professor die haar visie gaf over hoe de verschillende stockmarkets werkten, hoe de mensen verdienen aan het spread verschil enzeau, en eindigde dat mensen vooral niet nu moeten gaan beleggen want dat is nogal risky. Ze begon direct over een heel verhaal dat fundamentele analyse poep was, en dat veel TA gebeuren de FA al in zich heeft verworven, en ze zich puur richt op de TA.
, de meeste mensen vinden TA juist de grootste bullshit . Verder is de spread idd fors bij turbo's, maar om met relatief kleine bedragen te kunnen beleggen grotendeels voor 't leereffect vind ik 't een ideaal derivaat .
pi_63235581
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:29 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

wtf jongens... +84%

kan iemand mij uitleggen waarom die fondsen in het kopje Vastgoed bij Binck allemaal tot een soort nulpunt zijn gedaald?

Wat zijn dit voor gare fondsen?
Niemand? Wat is de werkelijke waarde van dit soort gare vastgoedfondsen? Zijn dit de bekende lieden die Harry Mens altijd uitnodigd?
pi_63235653
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:48 schreef pberends het volgende:
Niemand? Wat is de werkelijke waarde van dit soort gare vastgoedfondsen? Zijn dit de bekende lieden die Harry Mens altijd uitnodigd?
Die +84% zegt amper wat natuurlijk, dat is hetzelfde als Fortis meer dan 10% stijgt van 80 naar 90 cent. Nou joepie als je op 15 euro bent ingestapt .
pi_63235675
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:48 schreef pberends het volgende:
Niemand?
SeLang / LXIV. Dé ware experts hier.
  zaterdag 15 november 2008 @ 00:03:06 #99
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_63235839
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb het tijdens mijn middelbare schooltijd op kleine schaal gedaan, en de wedstrijden enzo. Sindsdien eigenlijk altijd een zijdelingse interesse in gehad. Maar nu heb ik als arme student niet het kapitaal om er in te stappen. Al had ik het, ik denk dat ik nu tot minimaal de lente eruit zou blijven. Ik heb de tijd en stressbestendigheid gewoon niet om aan die achtbaan mee te doen. Daarbij geloof ik dat we nog veel dieper gaan, en dat er een hoop over de kop zullen gaan.
pi_63236079
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:03 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik heb het tijdens mijn middelbare schooltijd op kleine schaal gedaan, en de wedstrijden enzo. Sindsdien eigenlijk altijd een zijdelingse interesse in gehad. Maar nu heb ik als arme student niet het kapitaal om er in te stappen. Al had ik het, ik denk dat ik nu tot minimaal de lente eruit zou blijven. Ik heb de tijd en stressbestendigheid gewoon niet om aan die achtbaan mee te doen. Daarbij geloof ik dat we nog veel dieper gaan, en dat er een hoop over de kop zullen gaan.
Ik moet wel, domweg om m'n amerika jaar te betalen en mn studie schuld. Voor de rest doe ik beleggen niet echt voor het geld, meer om 'percentages' te verslaan. Puur winstbejag gaat nogal in de niet emotie vrije zone in je hersenen zitten. Dat kán niet goed gaan.

Overigens zijn ze hier op school vrij 'keen' op TA, en we hebben hier dus 1 professor die er erg goed in is, alleen komt die pas na december weer terug ( dat russische mokkelt doet nou beetje zijn werk ).

Wat betreft bouwfondsen .. je hoeft niet op een mountain dewey top te zitten om dat uit te zoeken waarom het naar beneden keldert. Iets van hoop gebakken lucht en overwaardering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')