Goh, dat hadden we nog niet gezien in de afgelopen weken...quote:Op maandag 17 november 2008 08:53 schreef sitting_elfling het volgende:
“De markt wordt overspoeld door slecht nieuws van bedrijven en andere negatieve data. De enige hoop is dat beleggers op een gegeven moment ongevoelig worden voor nog meer slecht nieuws”, aldus handelaar Rob Koenders van Harmony !!!!![]()

Dus als ik AMG wil kopen kan ik beter wachten op dit (teleurstellende) cijferquote:Op maandag 17 november 2008 06:37 schreef RvLaak het volgende:
Agenda deze week volgens beurs.nl
MAANDAG 17 NOVEMBER
BEDRIJFSNIEUWS
- Corio, derde kwartaal 2008, nabeurs
MACRO-ECONOMISCH NIEUWS
- VS, industriele productie, oktober, 15.15 uur

AMG -2%, mooi dat ik even gewacht heb.quote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus als ik AMG wil kopen kan ik beter wachten op dit (teleurstellende) cijfer?

quote:Op maandag 17 november 2008 09:31 schreef pberends het volgende:
[..]
AMG -2%, mooi dat ik even gewacht heb.
Nog ff.quote:- VS, industriele productie, oktober, 15.15 uur

15.15 uur is toch Nederlandse tijd neem ik aan?quote:Op maandag 17 november 2008 09:37 schreef slap het volgende:
[..]
[..]
Nog ff.Je BAM gaat momenteel lekker. Ik wil ze meenemen voor rond de 5,60, als ze daar nog op komen, ooit.

Dat ben ik helemaal met je eens, vooral omdat je het nieteens met die nauwkeurigheid kunt meten.quote:Op maandag 17 november 2008 01:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik snap nooit waarom er zo'n punt van wordt gemaakt of er wel of geen sprake is van een recessie. Het verschil tussen 0,1 % groei en -0,1 % groei merk je echt niet. Ook is het cijfer eigenlijk alleen interessant voor macro-economen.

Het in acht nemen van de juiste statistische foutenmarges is nooit de sterkste kant geweest van de algemene media.quote:Op maandag 17 november 2008 10:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, vooral omdat je het nieteens met die nauwkeurigheid kunt meten.
Als je bruto groei 2,4% is en de inflatie 2,3% dan heb je 0,1% echte economische groei. Maar die inflatie is ook maar een willekeurig gekozen mandje goederen en diensten. De schatting van inflatie kan procenten verschillen afhankelijk van hoe je dat mandje definieert.

Verstandigquote:Op maandag 17 november 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ze (TL240) met 25 euro verlies verkocht, durf 't niet aan.

Ik snap sowieso niet waarom je long gaat in deze tijden. Ok, je kan op een kortstondige stijging speculeren, maar dat gaat dan echt op uurbasis. Ik zou nu echt geen turbo long aanhouden voor meer dan 1 dag.quote:Op maandag 17 november 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ze (TL240) met 25 euro verlies verkocht, durf 't niet aan.

Inflatie zit al verwerkt in het GDP-cijfer.quote:Op maandag 17 november 2008 10:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, vooral omdat je het nieteens met die nauwkeurigheid kunt meten.
Als je bruto groei 2,4% is en de inflatie 2,3% dan heb je 0,1% echte economische groei. Maar die inflatie is ook maar een willekeurig gekozen mandje goederen en diensten. De schatting van inflatie kan procenten verschillen afhankelijk van hoe je dat mandje definieert.

Dat is geen steun.quote:Op maandag 17 november 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even afwachten of de steun op 244 / 245 het houdt.

De suckerrally in financials is nu denk ik voorbijquote:Op maandag 17 november 2008 12:15 schreef pberends het volgende:
wtf doen die financials....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |