Wie weet ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wie weet hoe vaak die gast al was aangesproken...
Nou ja, om te weten of het in proportie was moet je eerst weten hoe hard die muziek stond - als ie 150dB aan het blazen was lijkt het me nog mildquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat die vent een dikke boete plus schadevergoeding mag betalen aan het slachtoffer.
Weet nou niet wat debieler is, iemand om muziek een tram uitgooien of die wannabe-vigilantes hier die het goedkeuren.
Iets met proporties enzo.
Ja, maar geheel in fokstijl is het land dan te klein als hij op was gestaan en de desbetreffende vent terecht had neergestoken...quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgende keer trekt dat ventje een mes ofzo, kunnen we weer een stille tocht houden..
dit dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar geheel in fokstijl is het land dan te klein als hij op was gestaan en de desbetreffende vent terecht had neergestoken...
Want iemand uit een tram gooien vanwege muziek is helemaal okay, maar vervolgens iemand neersteken (wat je volste recht is als iemand je 747-stijl uit een tram gooit) is natuurlijk not-done. De man is immers een volksheld.
En wat als het een Marokkaan was geweest, die een autochtone Hagenees de tram uit had getyft omdat de laatste knalhard Fransje Bauer aan het draaien was op zijn mobiel?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, maar geheel in fokstijl is het land dan te klein als hij op was gestaan en de desbetreffende vent terecht had neergestoken...
Want iemand uit een tram gooien vanwege muziek is helemaal okay, maar vervolgens iemand neersteken (wat je volste recht is als iemand je 747-stijl uit een tram gooit) is natuurlijk not-done. De man is immers een volksheld.
Dan ook ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En wat als het een Marokkaan was geweest, die een autochtone Hagenees de tram uit had getyft omdat de laatste knalhard Fransje Bauer aan het draaien was op zijn mobiel?
Dan was teh interwebz-wereld natuurlijk ook te klein geweest.
Dat kereltje had eigenlijk geld moeten vragen aan z'n medepassagiers voor het ongevraagd meeluisteren naar zijn muziek, de schooiers!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:12 schreef Monidique het volgende:
O, het is wel goed als die man het een paar keer gevraagd had, lees ik. Kennelijk is geweld goed te keuren als je reeds een paar keer onsuccesvol gevraagd hebt of iemand het volume van muziek in het openbaar vervoer wil verlagen... Zal wel iets Haags zijn, ofzo.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
maar vervolgens iemand neersteken (wat je volste recht is
Dat kneusje moet dus beloond worden voor iets wat hij zelf heeft uitgelokt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat die vent een dikke boete plus schadevergoeding mag betalen aan het slachtoffer.
Weet nou niet wat debieler is, iemand om muziek een tram uitgooien of die wannabe-vigilantes hier die het goedkeuren.
wat een idiote opmerking idd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iemand neersteken is nooit iemand volste recht. Iemand neersteken is (poging tot) doodslag. Niks minder, en in sommige gevallen zelfs een tikkie meer.
Iemand head first uit een tram gooien ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iemand neersteken is nooit iemand volste recht. Iemand neersteken is (poging tot) doodslag. Niks minder, en in sommige gevallen zelfs een tikkie meer.
Wat hebben Marokkanen hier nou weer mee te maken? Ik zie in het nieuwsbericht nergens iets staan over de afkomst van de tiener.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En wat als het een Marokkaan was geweest, die een autochtone Hagenees de tram uit had getyft omdat de laatste knalhard Fransje Bauer aan het draaien was op zijn mobiel?
Dan was teh interwebz-wereld natuurlijk ook te klein geweest.
Als je niets van een post begrijpt, houd dan je bek ofzo. Want zo zet je jezelf alleen royaal voor lul, pannenkoek.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat hebben Marokkanen hier nou weer mee te maken? Ik zie in het nieuwsbericht nergens iets staan over de afkomst van de tiener.
Of wil jij hier impliciet zeggen dat alleen Marokkanen overlast met hun mobieltjes veroorzaken?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je niets van een post begrijpt, houd dan je bek ofzo. Want zo zet je jezelf alleen royaal voor lul, pannenkoek.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:23 schreef Igen het volgende:
Als ik zo dom ben, kun jij dan uitleggen wat Marokkanen met dit nieuwsbericht te maken hebben?
Nee, eerder iets voor mensen met een e-penis van 42cm. Als ze dit zelf mee zouden maken, zouden ze dit via hun hippe phone op FOK! plaatsen, meer niet. De heksenjachtpraktijken in dit topic zijn ook niet mals, met opmerkingen als 'wie weet...'.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:12 schreef Monidique het volgende:
O, het is wel goed als die man het een paar keer gevraagd had, lees ik. Kennelijk is geweld goed te keuren als je reeds een paar keer onsuccesvol gevraagd hebt of iemand het volume van muziek in het openbaar vervoer wil verlagen... Zal wel iets Haags zijn, ofzo.
Het is inderdaad wachten op Kamervragen zoals 'Is de minister het er mee eens dat deze 49 jarige volksheld een lintje verdiend en zo neen waarom niet?'quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Och, in vroeger tijden heette dit opvoedkundige tik. Men liep toen ook geen trauma;s op, en in het OV was het prettiger toeven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Opa verteltquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Och, in vroeger tijden heette dit opvoedkundige tik. Men liep toen ook geen trauma;s op, en in het OV was het prettiger toeven.
Tegenwoordig valt het onder 'zware mishandeling' als je een mormel met een vinger aanraakt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Och, in vroeger tijden heette dit opvoedkundige tik. Men liep toen ook geen trauma;s op, en in het OV was het prettiger toeven.
Dat heb je in de rubriek "ingezonden brieven" van de Telegraaf gelezen ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt het onder 'zware mishandeling' als je een mormel met een vinger aanraakt.
Nee, het is een combinatie van doorgeschoten cynisme, een ziek gevoel voor humor en politiek incorrecte relativering.quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb je in de rubriek "ingezonden brieven" van de Telegraaf gelezen ?
Meer nog, ik sprak in een RET tram een keer zo'n jochie (idd Marokkaansquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:09 schreef RAVW het volgende:
Ik heb het een beetje zitten lezen maar ik lees hier niets over de HTM of de trambestuurder....
Waar is hun rol bij dit ongeval ?
Waar is de verantwoording bij de HTM gebleven.
Want die had allang moeten in grijpen of dit verhaal kunnen bevestigen.
Maar zeker weer een van wij weten van niets en willen er ook niets aan doen eigenschap.
Als de HTM en ook ander OV bedrijven hier nu eens ECHT tegen opgingen treden dan was dit voor val nooit gebeurd.
Ik reis gemiddeld 400 kilometer per week met het openbaar vervoer dus ik zie vaak dingen waar van ik denk ....... he mensen waarom hangen die borden hier.......
Zelf de spoorweg politie en andere in dienst van het OV bedrijf doen er niets aan.
Zelf kom ik heel vaak in Den haag dus ik weet hoe het er daar aan toe gaat..
VERBODEN OM EEN TROMPET BOVEN EEN RADIO WAAR MUZIEKNOTEN BOVEN ZWEVEN TE HOUDEN.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef L.Denninger het volgende:
http://www.gvb.nl/reizige(...)alingenreiziger.aspx
Het staat in de algemene voorwaarden van het openbaar vervoer : het is verboden muziek af te spelen of op andere manier andere passagiers te storen.
Daarom zit er ook zo'n sticker vooraan in de tram/bus :
[ afbeelding ]
Optiefen dus, je koopt maar een koptelefoon.
Ja, dat het blijkbaar toch 'goed' is om voor eigen rechter te gaan spelen ..quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef L.Denninger het volgende:
Denk je dat dat 'kind' er nu iets van geleerd heeft of niet ?
Of te wel, als ik jou in de tram tegenkom en jij bent mobiel aan het bellen, al dan niet met stemverheffing als de tram weer eens rammelend en piepend een bocht omgaat, mag ik jou met je hoofd vooruit uit de tram trappen ..quote:Verboden geluidsoverlast te veroorzaken. Mobiel bellen, muziek luisteren, hard praten, schreeuwen en discussiëren veroorzaken vaak geluidsoverlast. Houd rekening met uw medereizigers.
Tip voor de zeikerds op straat: iemand uit een tram gooien is ongeveer hetzelfde als voor een trein gooien.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:55 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ik krijg ook vaak gezeik d'r over maar dat is op straat gewoon dan. blij dat hier geen trammen zijn
Het was een hogevloerstram, dat rotjoch kwam enkele centimeters lager terecht, vanuit stilstand.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:12 schreef zwartekoffie het volgende:
Volgens mij gaan tramdeuren niet open als een tram rijdt?
Jij hebt duidelijk nog nooit zo'n muziektelefoon-negert meegemaakt in het openbaar vervoer.quote:Op zondag 16 november 2008 01:57 schreef Megumi het volgende:
Ik hoop dat die man die jongen de tram uit smeet voor jaren de cel in gaat wat helaas niet zal gebeuren. Want als we allemaal maar voor eigen rechter gaan spelen. Is dat een verloedering van de maatschappij. Iets waarvan ik vindt dat het niet getolereerd kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |