abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63223765
Ik hoop dat die vent een dikke boete plus schadevergoeding mag betalen aan het slachtoffer.
Weet nou niet wat debieler is, iemand om muziek een tram uitgooien of die wannabe-vigilantes hier die het goedkeuren.
Iets met proporties enzo.
-
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:15:34 #152
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_63223769
Voor mij hangt het er een beetje vanaf of die oude knar 'm eerst gewaarschuwd heeft. Als het gewoon een doorgeslagen chagrijnige vijftiger was die de avond ervoor niet over z'n vrouw heen mocht mag 'ie gerust op de vingers getikt worden, maar als dat jochie zoals veel van z'n leeftijdsgenoten gewoon een grote bek had mag 'ie nog wel wat harder de tram uitgetyft worden.
Ik ga naar huis.
pi_63223784
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

wie weet hoe vaak die gast al was aangesproken...
Wie weet ook niet.
-
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 16:23:35 #154
230491 Zith
pls tip
pi_63223986
Rationele mensen klikken hierop!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:26:35 #155
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63224075
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat die vent een dikke boete plus schadevergoeding mag betalen aan het slachtoffer.
Weet nou niet wat debieler is, iemand om muziek een tram uitgooien of die wannabe-vigilantes hier die het goedkeuren.
Nou ja, om te weten of het in proportie was moet je eerst weten hoe hard die muziek stond - als ie 150dB aan het blazen was lijkt het me nog mild
zzz
pi_63224302
Ik vind t helemaal niet erg dat die vent dat gedaan heeft. In tegendeel zelfs. Alleen had 't wel iets minder hard gekund wellicht. Die kutblaag stuiterde nu met z'n hoofd op de grond... Ik denk dat daar een redelijke worsteling aan vooraf is gegaan.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_63224370
Volgende keer trekt dat ventje een mes ofzo, kunnen we weer een stille tocht houden..
pi_63224377
Gelukkig leven we in een rechtsstaat. Wat een groot aantal volslagen stompzinnige reacties in dit topic, zeg .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63224456
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgende keer trekt dat ventje een mes ofzo, kunnen we weer een stille tocht houden..
Ja, maar geheel in fokstijl is het land dan te klein als hij op was gestaan en de desbetreffende vent terecht had neergestoken...
Want iemand uit een tram gooien vanwege muziek is helemaal okay, maar vervolgens iemand neersteken (wat je volste recht is als iemand je 747-stijl uit een tram gooit) is natuurlijk not-done. De man is immers een volksheld .
-
pi_63224647
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, maar geheel in fokstijl is het land dan te klein als hij op was gestaan en de desbetreffende vent terecht had neergestoken...
Want iemand uit een tram gooien vanwege muziek is helemaal okay, maar vervolgens iemand neersteken (wat je volste recht is als iemand je 747-stijl uit een tram gooit) is natuurlijk not-done. De man is immers een volksheld .
dit dus
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_63224714
quote:
En wat als het een Marokkaan was geweest, die een autochtone Hagenees de tram uit had getyft omdat de laatste knalhard Fransje Bauer aan het draaien was op zijn mobiel?

Dan was teh interwebz-wereld natuurlijk ook te klein geweest.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_63224767
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En wat als het een Marokkaan was geweest, die een autochtone Hagenees de tram uit had getyft omdat de laatste knalhard Fransje Bauer aan het draaien was op zijn mobiel?

Dan ook ja.
Maar goed, de paupers hier die het goedkeuren zijn irl wsl nog te bang om ook maar de kant op te kijken waar de muziek vandaan komt. TON/Wilders-publiek .
-
pi_63224953
Ze moeten die vent oppakken en aanklagen wegens zware mishandeling.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:09:59 #164
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_63225160
Ik heb het een beetje zitten lezen maar ik lees hier niets over de HTM of de trambestuurder....

Waar is hun rol bij dit ongeval ?
Waar is de verantwoording bij de HTM gebleven.
Want die had allang moeten in grijpen of dit verhaal kunnen bevestigen.
Maar zeker weer een van wij weten van niets en willen er ook niets aan doen eigenschap.
Als de HTM en ook ander OV bedrijven hier nu eens ECHT tegen opgingen treden dan was dit voor val nooit gebeurd.

Ik reis gemiddeld 400 kilometer per week met het openbaar vervoer dus ik zie vaak dingen waar van ik denk ....... he mensen waarom hangen die borden hier.......

Zelf de spoorweg politie en andere in dienst van het OV bedrijf doen er niets aan.
Zelf kom ik heel vaak in Den haag dus ik weet hoe het er daar aan toe gaat ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_63225211
O, het is wel goed als die man het een paar keer gevraagd had, lees ik. Kennelijk is geweld goed te keuren als je reeds een paar keer onsuccesvol gevraagd hebt of iemand het volume van muziek in het openbaar vervoer wil verlagen... Zal wel iets Haags zijn, ofzo.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:14:54 #166
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63225355
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:12 schreef Monidique het volgende:
O, het is wel goed als die man het een paar keer gevraagd had, lees ik. Kennelijk is geweld goed te keuren als je reeds een paar keer onsuccesvol gevraagd hebt of iemand het volume van muziek in het openbaar vervoer wil verlagen... Zal wel iets Haags zijn, ofzo.
Dat kereltje had eigenlijk geld moeten vragen aan z'n medepassagiers voor het ongevraagd meeluisteren naar zijn muziek, de schooiers!
pi_63225934
quote:
maar vervolgens iemand neersteken (wat je volste recht is

Iemand neersteken is nooit iemand volste recht. Iemand neersteken is (poging tot) doodslag. Niks minder, en in sommige gevallen zelfs een tikkie meer.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:51:16 #169
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63226073
quote:
Dat kneusje moet dus beloond worden voor iets wat hij zelf heeft uitgelokt?

Mijn wens is dat die man vrijgesproken wordt, ook al was de uitvoer van zijn plan iets te hardhandig.
pi_63226112
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Iemand neersteken is nooit iemand volste recht. Iemand neersteken is (poging tot) doodslag. Niks minder, en in sommige gevallen zelfs een tikkie meer.
wat een idiote opmerking idd.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_63226518
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Iemand head first uit een tram gooien ook.
-
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:15:34 #172
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63226582
Wat is eigenlijk het standpunt van Buma Stemra inzake deze kwestie.

Die hebben nog wel wat geld van dat jeugdig heerschap tegemoet
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63228656
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wat hebben Marokkanen hier nou weer mee te maken? Ik zie in het nieuwsbericht nergens iets staan over de afkomst van de tiener.

Of wil jij hier impliciet zeggen dat alleen Marokkanen overlast met hun mobieltjes veroorzaken?
pi_63228722
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:39 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat hebben Marokkanen hier nou weer mee te maken? Ik zie in het nieuwsbericht nergens iets staan over de afkomst van de tiener.

Of wil jij hier impliciet zeggen dat alleen Marokkanen overlast met hun mobieltjes veroorzaken?
Als je niets van een post begrijpt, houd dan je bek ofzo. Want zo zet je jezelf alleen royaal voor lul, pannenkoek.
-
pi_63228903
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als je niets van een post begrijpt, houd dan je bek ofzo. Want zo zet je jezelf alleen royaal voor lul, pannenkoek.
quote:
pi_63229043
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Gezien de domheid in je post was ik nog mild. .
-
pi_63229957
Als ik zo dom ben, kun jij dan uitleggen wat Marokkanen met dit nieuwsbericht te maken hebben?
pi_63230715
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:23 schreef Igen het volgende:
Als ik zo dom ben, kun jij dan uitleggen wat Marokkanen met dit nieuwsbericht te maken hebben?
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:57:24 #179
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63230922
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:12 schreef Monidique het volgende:
Nee, eerder iets voor mensen met een e-penis van 42cm. Als ze dit zelf mee zouden maken, zouden ze dit via hun hippe phone op FOK! plaatsen, meer niet. De heksenjachtpraktijken in dit topic zijn ook niet mals, met opmerkingen als 'wie weet...'.
quote:

[..]

Het is inderdaad wachten op Kamervragen zoals 'Is de minister het er mee eens dat deze 49 jarige volksheld een lintje verdiend en zo neen waarom niet?'
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63230970
Beter had hij hem voor de tram gegooid.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')