quote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor v/d Wal ook al zo hoor. Neemt niet weg dat het wel erg irritant is.
Hij staat ook op usenet.quote:
De afleveringen worden wel altijd op nieuwsservers gezet, ik had de laatste aflevering gevonden via binsearchquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik kon het tot een jaar geleden geloof ik keurig op uitzendinggemist of op hun eigen site terug kijken. Is pas sinds 'n aantal seizoenen dat dat niet meer mogelijk is. Kan haast niet anders dan dat ze zich te goed voelen om gratis overal bekeken te kunnen worden, vind ik geheel bij hun imago passen.
Geheel mee eens, Raoul Heertje is gewoon een sfeervergaller. Zijn ik-ben-beter-dan-sbs6-kijkers geschreeuw wat totaal zonder inhoud, alleen maar een beetje "debielen" en "walgelijk" roepen.quote:Overigens toont zich dat ook uitstekend in deze aflevering, wat 'n ordinaire elitaire rellen zeg. Vreselijk. Dat gezeik over die Frogers, en ook op de meest onaardige manier mogelijk. Zó elitair, en dan nog wel even zeggen dat hij met 'debielen' niet de mensen bedoelt die geen kennis hebben of niet opgeleid zijn, maar de mensen die schreeuwen op straat. Same same, meneer HeertjeHypocrisie. Bah. Vind het een leuk programma, maar beide heren gaan wel naast hun schoenen lopen als gevolg van grootheidswaanzin, begint te irriteren.
Hij had een paar leuke momenten ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die Loek van Wely juist de grappigste van het stel. Heertje met een onwijze moralistische tirade... "En jij? Vind jij dat dit kan?" Loek: "Nou ja, een potje klaverjassen is niet zo erg..."
Dat zijn de opnamedagen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:56 schreef mirelia het volgende:
Ligt het aan mij of kloppen deze data niet?
07 nov Jan des Bouvrie en Loek van Wely
14 nov Marijke Hilhorst en Thomas Dekker
21 nov Sabine Uitslag en Arie Boomsma
28 nov Hugo Borst en Harry Slinger
05 dec Ashton Brothers
12 dec Hanco Kolk en Tygo Gernandt
Het komt toch op zaterdag?...dat is bij mij de 15e ipv de 14e
Morgen dus uitgezonden. Nederland 1, 21:25quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:56 schreef mirelia het volgende:
Ligt het aan mij of kloppen deze data niet?
07 nov Jan des Bouvrie en Loek van Wely
14 nov Marijke Hilhorst en Thomas Dekker
21 nov Sabine Uitslag en Arie Boomsma
28 nov Hugo Borst en Harry Slinger
05 dec Ashton Brothers
12 dec Hanco Kolk en Tygo Gernandt
Het komt toch op zaterdag?...dat is bij mij de 15e ipv de 14e
wielrennerquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Thomas Dekker is toch die schaatser?
Van alle namen die tot nu toe bekend zijn ken ik er maar 3 niet. Vind het persoonlijk nog wel meevallen en stoor me er ook niet zo aan, mits ze een leuke bijdrage hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:08 schreef Specularium het volgende:
Ja kijk, dit is dus wat er fout is naar mijn idee, die onbekende gasten.
Die Hilhorst moet je toevallig kennen, voor het grote publiek is ze vrij onbekend.
Nu kan het natuurlijk wel ineens zo zijn dat ze heel grappig uit de hoek komt
maar dat heb ik tot nu bij die onbekende gasten vrijwel nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |