abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63233397
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Je kunt zoveel 'vinden' en ik heb een metaaldetector, dus ik vind wel eens pelgrimtekens uit de veertiende eeuw.

Die geef ik niet aan bij de autoriteiten; zeker niet, als daar Christenen aan de macht zijn.
Kerel, waar heb je het nu allemaal over? Wie kan dit nu wat schelen?
quote:
Wat jij vaag noemt aan mijn uitspraken, is voor een geletterd en intelligente lezer zeker wel te behapstukken, maar je zegt zelf :
We begrijpen wel wat je zegt, maar we begrijpen niet waarom jij denkt dat dit (goede) argumenten zijn, tegen wat dan ook. Dat verhaal van die pelgrimstekens bijvoorbeeld, wat heeft dan nu weer voor een toegevoegde waarde? Denk je nu echt dat er iemand is die denkt: "o vet, die kerel vind pelgrimsdingen en geeft ze niet aan museum of wat dan ook, wat een sukkels zijn het toch, die christenen". Kom eens van die zelfverzonnen troon af, en zie dat geen hond een idee heeft wat je nu toch loopt te bazelen.
[..]
quote:
... Dag ! Rare Christen-ziel !

"Ik heb je topic niet eens echt gelezen ..."

Bevestig mijn vooroordeel van de Christen-honden maar ... dat doe je goed

MOD's ... niet zeuren, hoor. Er wordt niet gescholden
Misschien heeft hij het niet helemaal gelezen omdat je direct begint met: '"Ze' halen overal Hitler en Mijn Kampf bij !". Na jarenlange omgang met vele christenen heb ik er nog niet een horen praten over hitler in deze context, laat staan het gebruiken van Hitler als argument tegen de evolutietheorie of voor het christendom. Als je al begint met een zo verschrikkelijk ongefundeerde en generaliserende zin, tja heeft het dan nog zin om de rest te lezen in de hoop nog iets zinnigs te vinden?
Uit die zin blijkt al dat je om wat voor reden dan ook een intense haat hebt tegen het christendom, en dat je nu iets aangrijpt wat je toevallig pasgeleden gehoord hebt, in de hoop anderen in te laten zien wat voor een genie je bent, en dat christenen stuk voor stuk idioten zijn.

Ik heb het nog wel gelezen, maar het waren een paar verspilde minuten.
pi_63233555
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Leuk; neemt niets weg van mijn aversie tegen Christenen en hun abjecte geloof [zie post een].

Je kunt zoveel 'vinden' en ik heb een metaaldetector, dus ik vind wel eens pelgrimtekens uit de veertiende eeuw.

Die geef ik niet aan bij de autoriteiten; zeker niet, als daar Christenen aan de macht zijn.

Wat jij vaag noemt aan mijn uitspraken, is voor een geletterd en intelligente lezer zeker wel te behapstukken, maar je zegt zelf :
[..]

... Dag ! Rare Christen-ziel !

"Ik heb je topic niet eens echt gelezen ..."

Bevestig mijn vooroordeel van de Christen-honden maar ... dat doe je goed

MOD's ... niet zeuren, hoor. Er wordt niet gescholden
Als we het toch over lezen hebben waar heb je me ooit zien typen dat ik christen ben?
Want als ik opkom voor christenen ben ik meteen een christen net kwam ik op voor de atheïsten ben ik nu een atheïst?

O en ik heb ook een metaaldetector en ik heb het meest geweldige, meest onmiskenbare meest AWSOME bewijs gevonden dat god bestaat. Maar met het niet streng genoege kabinet laat ik het aan niemand zien maar ik vertrouw je dus als je mij jouw bewijs opstuurt stuur ik jou de mijne.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_63233726
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:27 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Kerel, waar heb je het nu allemaal over? Wie kan dit nu wat schelen?
[..]

We begrijpen wel wat je zegt, maar we begrijpen niet waarom jij denkt dat dit (goede) argumenten zijn, tegen wat dan ook. Dat verhaal van die pelgrimstekens bijvoorbeeld, wat heeft dan nu weer voor een toegevoegde waarde? Denk je nu echt dat er iemand is die denkt: "o vet, die kerel vind pelgrimsdingen en geeft ze niet aan museum of wat dan ook, wat een sukkels zijn het toch, die christenen". Kom eens van die zelfverzonnen troon af, en zie dat geen hond een idee heeft wat je nu toch loopt te bazelen.
[..]
[..]

Misschien heeft hij het niet helemaal gelezen omdat je direct begint met: '"Ze' halen overal Hitler en Mijn Kampf bij !". Na jarenlange omgang met vele christenen heb ik er nog niet een horen praten over hitler in deze context, laat staan het gebruiken van Hitler als argument tegen de evolutietheorie of voor het christendom. Als je al begint met een zo verschrikkelijk ongefundeerde en generaliserende zin, tja heeft het dan nog zin om de rest te lezen in de hoop nog iets zinnigs te vinden?
Uit die zin blijkt al dat je om wat voor reden dan ook een intense haat hebt tegen het christendom, en dat je nu iets aangrijpt wat je toevallig pasgeleden gehoord hebt, in de hoop anderen in te laten zien wat voor een genie je bent, en dat christenen stuk voor stuk idioten zijn.

Ik heb het nog wel gelezen, maar het waren een paar verspilde minuten.
Je gaat hier toch niet meer serieus op in? Het zijn meer 'smilies' dan tekst!
pi_63233758
Apollyon, wtf. Een soort BaajGuardian on steroids.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63233794
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:47 schreef Emimich het volgende:

[..]

Iets minder dom.
Het ligt eraan hoe je 'dom' definieert natuurlijk. Er zijn tig christenen die 10x slimmer zijn dan jij. Dus, wat is 'dom'?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_63233918
TS is een fundamentalist. Een verzuurde fundamentalistische atheist.
pi_63234102
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je gaat hier toch niet meer serieus op in? Het zijn meer 'smilies' dan tekst!
Ik verlaag me liever niet tot zijn niveau, daar ben ik iets te trots voor Maar ergens heb je wel een punt natuurlijk.
pi_63234148
Iedereen die Christen is, kan alleen maar kafferen, verder niets.

Zielige figuren, die niet een op de inhoud van de eerste post ingaan.

"Een verzuurde fundamentalistische atheist."
"Apekop"
En nogal meer.

'Jullie' gaan niet inhoudelijk in op de topic !

Vooralsnog ben ik volledig tegen religie en deze posten versterken mijn inzicht slechts meer en meer.
pi_63234214
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:55 schreef Apollyon het volgende:
Iedereen die Christen is, kan alleen maar kafferen, verder niets.

Zielige figuren, die niet een op de inhoud van de eerste post ingaan.

"Een verzuurde fundamentalistische atheist."
"Apekop"
En nogal meer.

'Jullie' gaan niet[.b] inhoudelijk in op de [b]topic !

Vppralsnog ben ik volledig tegen religie en deze posten versterken mijn inzicht slechts meer en meer.
Kerel. Ik ben keer op keer inhoudelijk op jouw posts ingegaan, en ook op de OP. Jouw manier van discussieren is nu eenmaal zo bedroevend dat ik er nu niet meer op inga. Je negeert vragen, verdraait mijn woorden, verdraait bijbelteksten, scheldt nogal veel... en vaak ben je gewoon niet te volgen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:00:29 #161
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63234277
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Kerel. Ik ben keer op keer inhoudelijk op jouw posts ingegaan, en ook op de OP. Jouw manier van discussieren is nu eenmaal zo bedroevend dat ik er nu niet meer op inga. Je negeert vragen, verdraait mijn woorden, verdraait bijbelteksten, scheldt nogal veel... en vaak ben je gewoon niet te volgen.
Als er een berichten onderbouwd ben jij het wel inderdaad
Please consider the environment before printing this post
pi_63234305
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:58 schreef koningdavid het volgende:
Probeer het nog een keer, Christen.

Je hoeft slechts te citeren, wat ik eerder heb geschreven en ik zal je een NOG duidelijker antwoord geven.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:03:30 #163
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63234365
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Je hoeft slechts te citeren, wat ik eerder heb geschreven en ik zal je een NOG duidelijker antwoord geven.
Gast loop eens niet zo te trollen man. Wat een gigantische kutuser ben jij. De manier waarop je christen tegen hem zegt, lekker denigrerend nietwaar? Als je serieus de dialoog wil aangaan moet je de ander toch met wat meer respect benaderen. Faalhaas
pi_63234387
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:00 schreef damsco het volgende:
Als er een berichten onderbouwd ben jij het wel inderdaad
Ik wacht af ... voorlopig is het religieuze onzin en dat komt er bij APOLLYON NIET in !

Ik ben atheist, remember ?
pi_63234424
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Ja, bekijk het even gast. Moet ik nu alles twee keer gaan posten omdat jij posts van mij negeert? Gaat niet gebeuren.

Ga ergens anders trollen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:07:18 #166
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63234485
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Ik wacht af ... voorlopig is het religieuze onzin en dat komt er bij APOLLYON NIET in !

Nee, een sneu pubertje met aandacht te kort Leven en laten leven, lekker boeiend of iemand gelovig is of niet. Maar nee, jij wil net als een jehova getuigen troep verkopen, in dit geval satanstroep. Tering, welke debiel noemt zich nu naar een heerser van de onderwereld
pi_63234510
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef damsco het volgende:
Als je serieus de dialoog wil aangaan moet je de ander toch met wat meer respect benaderen. Faalhaas
Dat zeggen criminele Marokkaantjes ook ! "Respect ! Respect ! ... kanker-hoer ! ..." Citaat Marokkanen.

Ga toch weg met je 'respect'.

HEB JE DE EERSTE POST WEL GELEZEN ? ! ?

IS DAT RESPECT TEGENOVER EVOLUTIONISTEN ? ! ?

BEN JE BEGODVERREDOMD ? ! ?

L E Z E N ! ! ... godverredomme ...!
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:09:00 #168
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63234524
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Dat zeggen criminele Marokkaantjes ook ! "Respect ! Respect ! ... kanker-hoer ! ..." Citaat Marokkanen.

Lik mijn ballen bitch
pi_63234555
quote:

MOD's ... mij het zwijgen opleggen is zwichten voor de Christen-Taliban
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:11:06 #170
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63234559
quote:

[..]

Je dokter heeft net gebeld, je hebt je medicatie vandaag niet opgehaald, hij waarschuwt voor onvoorspelbaar gedrag en raadt je aan nog snel even naar de nachtapotheek te gaan.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:11:17 #171
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63234566
Evolutionisten moeten branden in het eeuwige hellevuur
pi_63234624
quote:

[..]

Dus...... omdat marokkanen geen respect hebben heb jij geen respect voor christenen?
pi_63234666
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Ja precies, christenen moeten altijd compleet open staan voor alle bestaande theorieën, en mochten we het niet mee eens zijn met een theorie (hoe ongefundeerd dan ook) dan demoniseren we de wetenschap, maar o wee als iemand met een theorie komt waar jij bij voorbaat al niks van moet hebben!
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:16:15 #174
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63234711

Om het topic nog wat te redden!
pi_63234712
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:10 schreef Apollyon het volgende:

[..]

MOD's ... mij het zwijgen opleggen is zwichten voor de Christen-Taliban
jezelf quoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')