Kerel, waar heb je het nu allemaal over? Wie kan dit nu wat schelen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Je kunt zoveel 'vinden' en ik heb een metaaldetector, dus ik vind wel eens pelgrimtekens uit de veertiende eeuw.
Die geef ik niet aan bij de autoriteiten; zeker niet, als daar Christenen aan de macht zijn.
We begrijpen wel wat je zegt, maar we begrijpen niet waarom jij denkt dat dit (goede) argumenten zijn, tegen wat dan ook. Dat verhaal van die pelgrimstekens bijvoorbeeld, wat heeft dan nu weer voor een toegevoegde waarde? Denk je nu echt dat er iemand is die denkt: "o vet, die kerel vind pelgrimsdingen en geeft ze niet aan museum of wat dan ook, wat een sukkels zijn het toch, die christenen". Kom eens van die zelfverzonnen troon af, en zie dat geen hond een idee heeft wat je nu toch loopt te bazelen.quote:Wat jij vaag noemt aan mijn uitspraken, is voor een geletterd en intelligente lezer zeker wel te behapstukken, maar je zegt zelf :
Misschien heeft hij het niet helemaal gelezen omdat je direct begint met: '"Ze' halen overal Hitler en Mijn Kampf bij !". Na jarenlange omgang met vele christenen heb ik er nog niet een horen praten over hitler in deze context, laat staan het gebruiken van Hitler als argument tegen de evolutietheorie of voor het christendom. Als je al begint met een zo verschrikkelijk ongefundeerde en generaliserende zin, tja heeft het dan nog zin om de rest te lezen in de hoop nog iets zinnigs te vinden?quote:...
Dag ! Rare Christen-ziel !
![]()
"Ik heb je topic niet eens echt gelezen ..."![]()
Bevestig mijn vooroordeel van de Christen-honden maar
... dat doe je goed
![]()
MOD's ... niet zeuren, hoor. Er wordt niet gescholden
Als we het toch over lezen hebben waar heb je me ooit zien typen dat ik christen ben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Leuk; neemt niets weg van mijn aversie tegen Christenen en hun abjecte geloof [zie post een].
Je kunt zoveel 'vinden' en ik heb een metaaldetector, dus ik vind wel eens pelgrimtekens uit de veertiende eeuw.
Die geef ik niet aan bij de autoriteiten; zeker niet, als daar Christenen aan de macht zijn.
Wat jij vaag noemt aan mijn uitspraken, is voor een geletterd en intelligente lezer zeker wel te behapstukken, maar je zegt zelf :
[..]
...
Dag ! Rare Christen-ziel !
![]()
"Ik heb je topic niet eens echt gelezen ..."![]()
Bevestig mijn vooroordeel van de Christen-honden maar
... dat doe je goed
![]()
MOD's ... niet zeuren, hoor. Er wordt niet gescholden
Je gaat hier toch niet meer serieus op in? Het zijn meer 'smilies' dan tekst!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Kerel, waar heb je het nu allemaal over? Wie kan dit nu wat schelen?
[..]
We begrijpen wel wat je zegt, maar we begrijpen niet waarom jij denkt dat dit (goede) argumenten zijn, tegen wat dan ook. Dat verhaal van die pelgrimstekens bijvoorbeeld, wat heeft dan nu weer voor een toegevoegde waarde? Denk je nu echt dat er iemand is die denkt: "o vet, die kerel vind pelgrimsdingen en geeft ze niet aan museum of wat dan ook, wat een sukkels zijn het toch, die christenen". Kom eens van die zelfverzonnen troon af, en zie dat geen hond een idee heeft wat je nu toch loopt te bazelen.
[..]
[..]
Misschien heeft hij het niet helemaal gelezen omdat je direct begint met: '"Ze' halen overal Hitler en Mijn Kampf bij !". Na jarenlange omgang met vele christenen heb ik er nog niet een horen praten over hitler in deze context, laat staan het gebruiken van Hitler als argument tegen de evolutietheorie of voor het christendom. Als je al begint met een zo verschrikkelijk ongefundeerde en generaliserende zin, tja heeft het dan nog zin om de rest te lezen in de hoop nog iets zinnigs te vinden?
Uit die zin blijkt al dat je om wat voor reden dan ook een intense haat hebt tegen het christendom, en dat je nu iets aangrijpt wat je toevallig pasgeleden gehoord hebt, in de hoop anderen in te laten zien wat voor een genie je bent, en dat christenen stuk voor stuk idioten zijn.
Ik heb het nog wel gelezen, maar het waren een paar verspilde minuten.
Het ligt eraan hoe je 'dom' definieert natuurlijk. Er zijn tig christenen die 10x slimmer zijn dan jij. Dus, wat is 'dom'?quote:
Ik verlaag me liever niet tot zijn niveau, daar ben ik iets te trots voorquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet meer serieus op in? Het zijn meer 'smilies' dan tekst!
Kerel. Ik ben keer op keer inhoudelijk op jouw posts ingegaan, en ook op de OP. Jouw manier van discussieren is nu eenmaal zo bedroevend dat ik er nu niet meer op inga. Je negeert vragen, verdraait mijn woorden, verdraait bijbelteksten, scheldt nogal veel... en vaak ben je gewoon niet te volgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:55 schreef Apollyon het volgende:
Iedereen die Christen is, kan alleen maar kafferen, verder niets.
Zielige figuren, die niet een op de inhoud van de eerste post ingaan.
"Een verzuurde fundamentalistische atheist."
"Apekop" En nogal meer.
'Jullie' gaan niet[.b] inhoudelijk in op de [b]topic !
Vppralsnog ben ik volledig tegen religie en deze posten versterken mijn inzicht slechts meer en meer.
Als er een berichten onderbouwd ben jij het wel inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kerel. Ik ben keer op keer inhoudelijk op jouw posts ingegaan, en ook op de OP. Jouw manier van discussieren is nu eenmaal zo bedroevend dat ik er nu niet meer op inga. Je negeert vragen, verdraait mijn woorden, verdraait bijbelteksten, scheldt nogal veel... en vaak ben je gewoon niet te volgen.
Probeer het nog een keer, Christen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:58 schreef koningdavid het volgende:
Kerel. Ik ben keer op keer inhoudelijk op jouw posts ingegaan, en ook op de OP. Jouw manier van discussieren is nu eenmaal zo bedroevend dat ik er nu niet meer op inga. Je negeert vragen, verdraait mijn woorden, verdraait bijbelteksten, scheldt nogal veel... en vaak ben je gewoon niet te volgen.
Gast loop eens niet zo te trollen man. Wat een gigantische kutuser ben jij. De manier waarop je christen tegen hem zegt, lekker denigrerend nietwaar? Als je serieus de dialoog wil aangaan moet je de ander toch met wat meer respect benaderen. Faalhaasquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer, Christen.
Je hoeft slechts te citeren, wat ik eerder heb geschreven en ik zal je een NOG duidelijker antwoord geven.
Ik wacht af ... voorlopig is het religieuze onzin en dat komt er bij APOLLYON NIET in !quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:00 schreef damsco het volgende:
Als er een berichten onderbouwd ben jij het wel inderdaad
Ja, bekijk het even gast. Moet ik nu alles twee keer gaan posten omdat jij posts van mij negeert? Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer, Christen.
Nee, een sneu pubertje met aandacht te kortquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ik wacht af ... voorlopig is het religieuze onzin en dat komt er bij APOLLYON NIET in !
Ik ben atheist, remember ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef damsco het volgende:
Als je serieus de dialoog wil aangaan moet je de ander toch met wat meer respect benaderen. Faalhaas
Lik mijn ballen bitchquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Dat zeggen criminele Marokkaantjes ook !
"Respect ! Respect ! ... kanker-hoer ! ..." Citaat Marokkanen.
Ga toch weg met je 'respect'.
HEB JE DE EERSTE POST WEL GELEZEN ? ! ?
IS DAT RESPECT TEGENOVER EVOLUTIONISTEN ? ! ?
BEN JE BEGODVERREDOMD ? ! ?
L E Z E N ! ! ... godverredomme ...!
MOD's ... mij het zwijgen opleggen is zwichten voor de Christen-Talibanquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef Apollyon het volgende:
Je dokter heeft net gebeld, je hebt je medicatie vandaag niet opgehaald, hij waarschuwt voor onvoorspelbaar gedrag en raadt je aan nog snel even naar de nachtapotheek te gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Dus...... omdat marokkanen geen respect hebben heb jij geen respect voor christenen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ja precies, christenen moeten altijd compleet open staan voor alle bestaande theorieën, en mochten we het niet mee eens zijn met een theorie (hoe ongefundeerd dan ook) dan demoniseren we de wetenschap, maar o wee als iemand met een theorie komt waar jij bij voorbaat al niks van moet hebben!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ik wacht af ... voorlopig is het religieuze onzin en dat komt er bij APOLLYON NIET in !
Ik ben atheist, remember ?
jezelf quoten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:10 schreef Apollyon het volgende:
[..]
MOD's ... mij het zwijgen opleggen is zwichten voor de Christen-Taliban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |